Hop til indhold

Tiahs hvalpe


Gæst am.kjaer
 Share

Recommended Posts

Gæst am.kjaer

Lige en lille traad allerede nu fordi jeg slet ikke kan lade vaere :oops:

 

Tiah blev jo parret i weekenden, hos kennel Manacas i sverige med otto (manacas on the road) saa nu er der bare at vente og vente..... og vente, paa at se om hun forhaabentlig er draegtig. Hvalpenes forventes ca d 20 Juli og der kommer blue roan og orange roan med stor sikkerhed, derudover er der chancer for roed/hvid, sort/hvid, blue roan m tan og sort/hvid m tan.

 

IIIIIHHHH hvor jeg altsaa glaeder mig til at moede de kommende smaa :) der er laaaaaaaaaaaang tid til d. 20 juli..

 

I kan kikke forbi min hjemmeside og se otto, og tiah ogsaa hvis nogen ikke skulle kende hende :)http://www.living-a-myth.com

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror ikke jeg ved noget foer end om 5-6 uger, der er godt nok lang tid til men jeg maa jo vaebne mig med taalmodighed :)
Du kan få hende scannet fra 21 dagen efter parring (det koster knap 500 kr).. Så skal du ikke vente så længe :mrgreen: Det gør jeg..jeg er for nysgerrig til at vente.. Og så får jeg tæven røngtenfotograferet en uges tid før de skal føde.. Ikke så meget af nysgerrighed, men mere så bliver der ikke en deroppe og laver ravage.. Det har jeg prøvet med chihuahuaerne i sin tid :cry:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fjunte

Wow, hvor er Thia en flot hund. Ja, Otto er nu også en flot fyr. Så jeg krydser fingre for, at der gemmer sig nogle dejlige hvalpe i maven - resultatet kan i hvert fald kun blive godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst am.kjaer

Ja jeg skal beholde en taeve regner jeg med :) selv om jeg evd at jeg allerede nu har lyst til at beholde dem alle :D

 

Det bliver saa dejligt at have hundehvalp igen, selv om eg nu ogsaa synes det er fantastisk at have voksne modne hunde :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst am.kjaer

lige en lille update :)

 

Det er 11 dage siden tiah blev parret første gang og jeg synes altså hun har ændret sig.

Hun spiser nu ALT hendes mad med det samme hvor det før kunne stå i dagevis og hun er som klistret fast til mit ben, så mon ikke der er gevindst, ved godt det er tidligt at begynde at gætte :)

Link til indlæg
Del på andre sites

lige en lille update :)

 

Det er 11 dage siden tiah blev parret første gang og jeg synes altså hun har ændret sig.

Hun spiser nu ALT hendes mad med det samme hvor det før kunne stå i dagevis og hun er som klistret fast til mit ben, så mon ikke der er gevindst, ved godt det er tidligt at begynde at gætte :)

 

Hvor er det spændende :klap:

 

Dejligt der kommer billeder. Bliv gerne ved at komme med updates ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst am.kjaer

jeg er simpelthen så nysgerrig for om hun er drægtig at jeg overvejer en scanning selv om jeg ville have forsvoret at jeg SAGTENS kunne vente og finde ud afd et når man kan se det ved 6-7 ugers tiden... haha

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er simpelthen så nysgerrig for om hun er drægtig at jeg overvejer en scanning selv om jeg ville have forsvoret at jeg SAGTENS kunne vente og finde ud afd et når man kan se det ved 6-7 ugers tiden... haha

 

Hehe det forstår jeg godt, det er også spændende... hvis der er nogle... hvor mange der så er :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst am.kjaer
Hehe det forstår jeg godt, det er også spændende... hvis der er nogle... hvor mange der så er :shock:

 

Man kan desvaerre nok ikke se hvor mange det er meget svaert i hvert fald fordi naar der er flere kan de ligge bad hinanden, men bare der er nogen og jeg kan se mere end 1-2 fostre saa er jeg glad :D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst am.kjaer

Saa blev det lige tid til endnu en lille opdatering :D

 

Jeg har bestemt mig (tror jeg) for at jeg ikke vil have hende scannet da jeg vil vove at paastaa at jeg nu er 98% sikker paa at vi skal have smaa cocker hvalpe :-D :banan:

 

Hun er ikke synlig tyk endnu men jeg kan maerke at hun er helt spaent ud og hun aeder alt hvad hun kan komme i naerheden af, hun holder sig stadig hele tiden meget taet ved mig. Desuden har hun haft en dag efter ca 3 uger hvor hun havde en smule blod, bare lige et par draaber, det synes jeg at have hoert er et godt tegn.:ivrig:

 

Naa men i hvert fald er vi nu 30 dage henne og altsaa lige knap halvvejs og jeg synes det er gaaet lynhurtigt, men man har heller ikke kunne se det.

 

Jeg regner med man kan begynde at se hun vokser om en uges tid...saa skal tiden nok begynde at blive lang... :-D ih hvor er det spaendende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Saa blev det lige tid til endnu en lille opdatering :D

 

Jeg har bestemt mig (tror jeg) for at jeg ikke vil have hende scannet da jeg vil vove at paastaa at jeg nu er 98% sikker paa at vi skal have smaa cocker hvalpe :-D :banan:

 

Hun er ikke synlig tyk endnu men jeg kan maerke at hun er helt spaent ud og hun aeder alt hvad hun kan komme i naerheden af, hun holder sig stadig hele tiden meget taet ved mig. Desuden har hun haft en dag efter ca 3 uger hvor hun havde en smule blod, bare lige et par draaber, det synes jeg at have hoert er et godt tegn.:ivrig:

 

Naa men i hvert fald er vi nu 30 dage henne og altsaa lige knap halvvejs og jeg synes det er gaaet lynhurtigt, men man har heller ikke kunne se det.

 

Jeg regner med man kan begynde at se hun vokser om en uges tid...saa skal tiden nok begynde at blive lang... :-D ih hvor er det spaendende :mrgreen:

 

Ej hvor er det spændende :klap:

 

og og... jeg glemte helt at vi også gerne vil se billeder af smukke Tiah når hun er blevet "tyk" :oops: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst am.kjaer

nå nu er det vidst ved at være på tide at skrive en opdatering i denne tråd, nu har jeg også efterhånden fået hylet af :)

 

Tiah skulle have født for en uge siden nu, men desværre viste en scanning for 3 uger siden at der ingen hvalpe var, det var hårdt og træls og pisse irriterende, men det hjælper jo ike noget. Nu har vi fundet en ny hanhund til næste gang og så er der endnu en gang bare tilbage at vente og vente og vente og håbe at nogle hvalpe finder vej til os til foråret.

 

Tak for interessen i denne omgang jeg håber at den næste tråd om dette emne får en bedre udgang :)

Link til indlæg
Del på andre sites

nå nu er det vidst ved at være på tide at skrive en opdatering i denne tråd, nu har jeg også efterhånden fået hylet af :)

 

Tiah skulle have født for en uge siden nu, men desværre viste en scanning for 3 uger siden at der ingen hvalpe var, det var hårdt og træls og pisse irriterende, men det hjælper jo ike noget. Nu har vi fundet en ny hanhund til næste gang og så er der endnu en gang bare tilbage at vente og vente og vente og håbe at nogle hvalpe finder vej til os til foråret.

 

Tak for interessen i denne omgang jeg håber at den næste tråd om dette emne får en bedre udgang :)

 

Ej, hvor ærgerligt. :megaked: Det kan jeg sgu godt forstå at du er skuffet over. Bedre held næste gang og prøv at trøst dig selv med, at der kan have været en årsag til at hvalpene ikke skulle komme til verden. God works in mysterious ways!!!!. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...