Hop til indhold

cujo HAR dårlige hofter


guanomo
 Share

Recommended Posts

Føler sådan med jer :ae:

 

NU:!: er det sq* ikke sjovt længere :megaked: Cujo skal være frisk NU:!: og forblive frisk:!: BASTA:!:

 

Er enig med de øvrige, en dårlig hofte alene burde absolut ikke give disse symptoner - dyrlægernes første diagnose og behandlingsplan har fået chancen, virkede desværre ikke :cry: - så nu skal er det videre til plan B

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 260
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

bassen er lidt sur over den manglende motion :evil::lol:

 

men når vi så bevæger ud for matriklen, den store sti nede bag huset har han travlt i 2 minutter, men så kan man hurtigt se at det altså ikke er sjovt at bevæge sig :cry:

så 1-2 gange om dagen vi går lidt rundt dernede og smider lidt foder, lidt fremmed lugt skal han jo have.

Alt legetøj er væk.

have adgangen er meget begrænset og fra i dag af ryger hans plads i sofaen :shock:

 

Vi var inde i forgårs og få en sprøjte med noget der vist nok hedder , kata...noget i den stil..

et medikament som normalt skal gives 4 gange med en 1 uges mellemrum, men kun hvis den første sprøjte virker og det kan vi først se et par dage efter de smertestillinde er brugt.

 

At fortsætte med olivers fish foderet var fint nok, så længe vi også gav noget tilskud, specielt til hunde med ledproblemer, så det er vi nu på jagt efter.

Med Glucosamin i.

Kan så se der er det i olivers også ..hmm

evt. dette her (150 kr billigere end i dk)

Luposan Futterergänzung günstig bei zooplus: Luposan Gelenkkraft

 

Orijen foder har også det i deres foder

 

Vi takker for alle indlæg og tips og er "glade" for alle jeres positive tanker og omsorg :kys:

Kan det være cartophen ?

 

Meget brugt middel som min egen Buster fik med stor effekt (der desværre dog ikke kunne helbrede ham) og en svær HD hund jeg kendte også fik en indsprøjtning med det 1-2 gange om året, hvilket var nok til at han kunne gå 5 km.'s ture hver dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det være cartophen ?

 

Meget brugt middel som min egen Buster fik med stor effekt (der desværre dog ikke kunne helbrede ham) og en svær HD hund jeg kendte også fik en indsprøjtning med det 1-2 gange om året, hvilket var nok til at han kunne gå 5 km.'s ture hver dag.

 

enten er det det han har fået eller skal have :genert:

 

den han har fået skal man have 4 af, med en uges mellemrum, men kun hvis den første virker..

Link til indlæg
Del på andre sites

Var så forhippet på at svare i første omgang, at jeg ikke fik læst resten af tråden og ØV hvor gør det mig ondt for jer.

 

Det lyder som Busters smerte-historie, selv om hans var OCD i albueledene. Men måden han havde on/off ondt på :cry:

 

Han havde så utrolig god gavn af cartophen indsprøjtningerne, så hans sidste 2 måneder i live var gode og dejlige måneder - jeg håber at smukke Cujo og jer, får lov at beholde hinanden meget længere end det og at i snart findre helt frem til hvad der er galt med ham :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

ikke forstået :genert:

Altså, efter Buster var færdig med den mængde indsprøjtninger over de få uger, var der en depot effekt i ca. 2 måneder frem.

 

Det er også derfor den anden hund jeg kendte med svær HD kunne nøjes med 1-2 om året, det var altid i vinter månederne hvor hans gigt drillede mest.

 

Gav det mening nu? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

enten er det det han har fået eller skal have :genert:

 

den han har fået skal man have 4 af, med en uges mellemrum, men kun hvis den første virker..

 

 

Luna fik Cartrophen indsprøjtninger sidste år, da hun var kommet til skade med knæet. Det var 1 indsprøjtning pr uge i 4 uger, men der var ikke noget med, at det kun var hvis den første virkede.. Hun skulle have alle 4 slut-færdig..

 

Det virkede også på Luna.

 

Men øv det lyder sgu underligt.. Jeg håber I finder ud af, hvad det er.. snart

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna fik Cartrophen indsprøjtninger sidste år, da hun var kommet til skade med knæet. Det var 1 indsprøjtning pr uge i 4 uger, men der var ikke noget med, at det kun var hvis den første virkede.. Hun skulle have alle 4 slut-færdig..

 

Det virkede også på Luna.

 

Men øv det lyder sgu underligt.. Jeg håber I finder ud af, hvad det er.. snart

Sådan var det også med Buster, det var alle eller ingen, hvis der skulle være håb om en virkning :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så var vi ved dyrlægen igen og cujo var sååå dygtig igen igen

 

glad som altid, alle smiler og siger heeeej cujo :lun: og kommer hen og nusser og for møsser... tror alle i huset kender ham nu pr. udseende :lol:

 

så var ind og blive trykket lidt ved, ryggen virkede fin stadigvæk.

 

så skulle der tages blodprøver :shock: vi havde forberedt os på han måske lige skulle have en sovesprøjte nu hvor han er så ivrig :banan::banan::banan:

men nææ nej, da hun havde barberet benet og jeg holdt ham om maven og hals, stod han stille og kigget lige ud i luften :shock:

kun ved den 3 blodprøve begyndte han at blive lidt utålmodig, men vi nåede at få fyldt alle 3 prøver og svinet bordet godt til med hår og blod :lol:

men så fik lægen lidt møsser imens hun vasket ham og så var alt godt igen...

 

men sprøjten i nakken gider han ikke rigtig, han vil SE hvad der forgår :vedikke:

 

i går da heidi kom hjem tog det hende 15 min at vække cujo :shock:

så tror de nye smertestillinde havde slået ham helt ud, devol, han skal have 2 stk. på en gang om morgen.

 

Så nu krydser vi for det nye medicin giver resultater.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender mange større hunde, der får sprøjten i baglåret - måske var det noget?

 

Venter i spænding på resultaterne!

 

Grunden til at de gør det i baglåret, er for at forhindre hunden i at kunne bide, det gør til gengæld mere ondt for hunden at blive stukket i baglåret, så jeg ville ikke gøre det ved Cujo bare fordi han forsøger at følge med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender mange større hunde, der får sprøjten i baglåret - måske var det noget?

 

Venter i spænding på resultaterne!

bedøvelsen for han i baglåret, men det andet i nakken.

uanset hvor, vil han prøve at vende hovedet for at følge med :lol: han er ikke bange for nåle eller noget, det er altid en fest at komme til dyrlæge for ham :banan:

specielt når man selv kan komme op og tage hapser på disken :slem: men det gør han først når vi er færdige... han belønner sig selv

Link til indlæg
Del på andre sites

Cujo har fået sine tilskuds ting i dag..

 

vi er startet ud med dem her

Pedigree GelenkAktiv Plus - Testpaket 4 + 2 gratis!

 

et fint tilbud synes vi, han for 2 af dem om dagen, for lige at skyde det hele i gang. Så til den 1 starter vi på det tilskud som dyrlægen sælger .

 

 

han kiggede noget på de stænger og var lidt skeptisk over smagen.

 

og en pose godbidder til mobility :5up:

 

og han har en fin dag i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Cujo har fået sine tilskuds ting i dag..

 

vi er startet ud med dem her

Pedigree GelenkAktiv Plus - Testpaket 4 + 2 gratis!

 

et fint tilbud synes vi, han for 2 af dem om dagen, for lige at skyde det hele i gang. Så til den 1 starter vi på det tilskud som dyrlægen sælger .

 

 

han kiggede noget på de stænger og var lidt skeptisk over smagen.

 

og en pose godbidder til mobility :5up:

 

og han har en fin dag i dag.

 

Hvor er det godt at høre :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cujo har fået sine tilskuds ting i dag..

 

vi er startet ud med dem her

Pedigree GelenkAktiv Plus - Testpaket 4 + 2 gratis!

 

et fint tilbud synes vi, han for 2 af dem om dagen, for lige at skyde det hele i gang. Så til den 1 starter vi på det tilskud som dyrlægen sælger .

 

 

han kiggede noget på de stænger og var lidt skeptisk over smagen.

 

og en pose godbidder til mobility :5up:

 

og han har en fin dag i dag.

 

 

Krydser fingre for at det virker, så Cujo kan få det bedre :x2::x2::x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Cujo har fået sine tilskuds ting i dag..

 

vi er startet ud med dem her

Pedigree GelenkAktiv Plus - Testpaket 4 + 2 gratis!

 

et fint tilbud synes vi, han for 2 af dem om dagen, for lige at skyde det hele i gang. Så til den 1 starter vi på det tilskud som dyrlægen sælger .

 

 

han kiggede noget på de stænger og var lidt skeptisk over smagen.

 

og en pose godbidder til mobility :5up:

 

og han har en fin dag i dag.

 

Håber det virker!

 

Hold da fast hvor er Google oversæt hylende morsom. "Grønlæbet musling" blev til "sammenbidt musling", men sammenbidthed kan jo også være rigtig godt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...