Hop til indhold

Pyyyha lettelse!


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Sally har holdt sin hale lidt underligt ud fra kroppen i nogel dage (Charles har jo en forkærlighed for at hive pigerne i halerne :engel::vuf:).. og så har hun nogle gange efter leg, trukket sit ene bagben op, og ikke villet støtte på det i nogle minutter :???: Aldrig efter løb, og ingen halten, men ofte efter leg med Charles herhjemme...

Vi vidste jo godt at vi var nød til at tage hende til doktoren, men vi havde virkelig ikke lyst til at få at vide hvad der var galt :???:

 

....det viste sig dog, efter prikken og hiven og trækken, at være overfyldte og betændte analkirtler :mrgreen: Pyyha!! Det er da lige til at leve med, så nu får hun lidt piller og så ordner det sig forhåbentligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi ved jo ingenting om Sally, og hun er jo aldrig blevet under søgt andet end et normalt dyrlægetjek, så hun kan i realiteten være ved at falde fra hinanden i alle led :genert:.... Jeg havde allerede sagt til Martin, at hvis der var noget slemt med hende (hofter el. lign.), så var det bare st fylde med smertestillende og lade hende have det sjovt så længe hun kunne.

Hun er ikke lige typen der ville kunne klare et liv på skånsom motionering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tak, det ville være rart! Hun fik forresten sin rabiesvaccine ved samme lejlighed, og er klar til danmarksbesøg engang næste år... Er dog ikke sikker på jeg ville kunne holde køreturen over ud, med det skrigehoved bagi bilen :lol:

 

Haha du skal bare ligesom sige til dig selv at hun synger - ikke skriger. Det siger jeg til mig selv MANGE gange, når jeg kører i bil med MEGET ivrigt syngende Ozzie. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha du skal bare ligesom sige til dig selv at hun synger - ikke skriger. Det siger jeg til mig selv MANGE gange, når jeg kører i bil med MEGET ivrigt syngende Ozzie. :lol:

hvis hun bare sang eller jodlede..... men nej, hun gør det mest skringre, gennemtrængende hysteriske gø en hund kan. Jeg har simpelthen lyst til at zappe hende med en stun-gun, det er anstrengende at høre på! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...