Hop til indhold

Bialka wants to have poppies


Gæst Bialka
 Share

Recommended Posts

Hello.

I am looking for a male Border Collie for Bialka. She looks like Border Collie and is the right time for her to have poppies. I can pay for it. Please answer if you have a male Border Collie.

Joanna and >Bialka

Link til indlæg
Del på andre sites

I'm sorry, but what????

 

"she look like border collie"... What does that mean?? Is she or isnt she a border collie?

 

"Poppies"?? That's a flower, not a living soul..

 

And what about health? Has she been checked for any heriditary diseases? Hips, elbows, eyes etc...

 

Sorry but I think you've put this add the wrong place..

Link til indlæg
Del på andre sites

I'm sorry, but what????

 

"she look like border collie"... What does that mean?? Is she or isnt she a border collie?

 

"Poppies"?? That's a flower, not a living soul..

 

And what about health? Has she been checked for any heriditary diseases? Hips, elbows, eyes etc...

 

Sorry but I think you've put this add the wrong place..

 

Selvom indlæget måske virker lidt "useriøst", er det så ikke lidt for lavt for HF at kommentere stavefejl på den måde?! :vedikke: Poppies og Puppies ligger ikke så langt fra hinanden, hvis man ikke er god til at stave på engelsk.. bare lige en tanke herfra.. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom indlæget måske virker lidt "useriøst", er det så ikke lidt for lav for HF at kommentere stavefejl på den måde?! :vedikke: Poppies og Puppies ligger ikke så langt fra hinanden, hvis man ikke er god til at stave på engelsk.. bare lige en tanke herfra.. :engel:

 

Jeg tvivler på at der er meget seriøsitet bag denne annonce.. Men er der det, så skal jeg være den første til at undskylde:-)

 

For mig virker det lidt som en google oversættelse:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tvivler på at der er meget seriøsitet bag denne annonce.. Men er der det, så skal jeg være den første til at undskylde:-)

 

For mig virker det lidt som en google oversættelse:oops:

 

Fair nok, det er måske bare mig der er lidt naiv.. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tvivler på at der er meget seriøsitet bag denne annonce.. Men er der det, så skal jeg være den første til at undskylde:-)

 

For mig virker det lidt som en google oversættelse:oops:

Vedkommende har skrevet herinde før, så jeg tror skam nok, at der sidder en derude fra Polen med en border-mix og gerne vil have den parret :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...