Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prøv at se hvad jeg har lavet i dag!

Featured Replies

Besvaret

Jeg har sejlet i kano sammen med min mor og far! Det var simpelthen så sjovt :klap:selvom jeg ikke kan forstå hvorfor mor skreg hver eneste gang jeg lænede mig ud over siden for at samle en gren op, eller da jeg hoppede i vandet for at svømme lidt ved siden af kanoen, eller da jeg prøvede at kravle op på skødet af hende :vedikke: mødre er lidt sære nogle gange... jeg havde jo styr på det hele :rolleyes:

Besvaret

Ejjjjjj - Hvor ser det hyggeligt ud skipper:mrgreen:

Er sikker på at du havde en helt fantastisk dag....

Men pas nu på at din moar ikke får et hjertestop... :engel:

Besvaret

Ih, hvor ser det hyggeligt ud og hvor er du fin med redningsvest Skipper :lun:

Besvaret
  • Forfatter

Vi var på prøvetur :cool: Min svigermor har fødselsdag i næste weekend og hun har bestemt at vi skal sejle hele vejen op igennem Odense å med stop til spisning af medbragt frokost. Men vi blev enige om at vi nok gerne ville prøve en lille tur med skipper inden vi skulle afsted i 5 timer :mrgreen:

Det gik nu udmærket til sidst og jeg er dybt overrasket over at det kun var hunden der havnede i åen :lol: vi havde medbragt skiftetøj :-D

Besvaret

Hvor ser det hyggeligt ud! Og fedt at han lige syntes det gik for langsomt og bare svømmede ved siden af :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Hvor ser det hyggeligt ud! Og fedt at han lige syntes det gik for langsomt og bare svømmede ved siden af :mrgreen:

min kæreste havde et godt tag i redningsvesten men han svømmede faktisk så hurtigt at han trak kanoen flere meter inden vi fik ham hevet op igen :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Redningsvesten, var det en de lejede ud samme sted som kanoerne?

Nej vi havde købt den oppe på havnen i Kerteminde, de koster kun omkring 100 kr.

Men vi var i Avifauna i Kollund i går hvor jeg havde lovet at købe en til min venindes hund, og den var bare meget mere lækker og sad så meget bedre end skippers :???: så når han vokser ud af den her så får han en af dem. Den kostede stadig kun 219 kr :-DRedningsvest til hund maks 36 kg Avifauna - Alt til dyrene

Besvaret

:5up: Hvor er du bare fin Skipper, sej redningsvest.

Din moar er da godt nok lidt piiivet hva :mrgreen:.

Besvaret

Det ser ud til at have været en fantastisk dag, og hvor er du sej :5up:

Besvaret
  • Forfatter
:5up: Hvor er du bare fin Skipper, sej redningsvest.

Din moar er da godt nok lidt piiivet hva :mrgreen:.

haha det var nok mest tanken om ydmygelsen fra alle de folk der spadserer langs åen hvis vi alle 3 røg i der sad i mig :mrgreen:

Besvaret

Lyder som super dag :5up:

Super fin redningsvest - så havde mor jo ikke noget at bekymre sig om (bortset fra om hun selv skulle ryge med i :-D)

Krydser fingre for at næste tur bliver lige så god!

Besvaret
  • Forfatter
Lyder som super dag :5up:

Super fin redningsvest - så havde mor jo ikke noget at bekymre sig om (bortset fra om hun selv skulle ryge med i :-D)

Krydser fingre for at næste tur bliver lige så god!

Tak :-D skipper svømmer heldigvis rigtig godt så vi overvejede faktisk lidt om redningsvesten var nødvendig nu vi bare var på åen, men fornuften og sikkerheden sejrede :-D

Han fandt sig også bare i at få den på med det samme og virkede på ingen måde hæmmet af den selvom det da må have været en mærkelig fornemmelse for ham