Hop til indhold

Billeder fra Vejen


Amocca
 Share

Recommended Posts

Kanon lækkert at se Asasara-brødrene - det er 1. gang jeg har fået taget ag-billeder af Bravo, så det er ret vildt for mig at se ham :-D

 

Havde jeg vidst at du sad der OG havde et kamera med, så havde jeg trukket maven ind :mrgreen:

 

Der er åbenbart 'nogen' der skjult læser med i debatten :mrgreen: og vedkommende mener også, at et Bravo/Vilya mix kun kan blive ekstremt godt :lol:

 

der er flere billeder af både dig og Bravo og af Michael og Super... synes de her var de bedste, men kan lige lave et album, så kan du jo se om der er nogle af de andre du foretrækker....

 

AG er pissesvært at fotografere (ihvertald når man er en dårlig fotograf :lol:), så det er bare sjældent man får de der billeder hvor hunden står knivskarpt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
der er flere billeder af både dig og Bravo og af Michael og Super... synes de her var de bedste, men kan lige lave et album, så kan du jo se om der er nogle af de andre du foretrækker....

 

AG er pissesvært at fotografere (ihvertald når man er en dårlig fotograf :lol:), så det er bare sjældent man får de der billeder hvor hunden står knivskarpt...

 

Tak - hvor er du sød :-D

 

Syntes nu du er ret ferm med et kamera :5up:

 

Må jeg have lov at bruge billederne på FB og lign. ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
brug løs... alt det du vil... Jeg smider lige et link til dig når jeg er færdig med at uploade til Picasa

 

Nu har jeg oploadet et par stykker på FB... kom til at tænke på - vil du gerne have, at jeg skriver hvem der har taget billederne? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg oploadet et par stykker på FB... kom til at tænke på - vil du gerne have, at jeg skriver hvem der har taget billederne? :-)

 

så god er jeg vist ikke, at jeg ligefrem behøver at have credit for det :mrgreen: skidt med det...

 

Her er album med alt rå-materialet. De første 11 er de billeder jeg har redigeret på og lagt herinde...

 

De næste 80 :shock: er råt for usødet. Så de er vind og skæve, nogle uden hund eller fører på :lol: og nogle meget langt fra... så der skal rettes op, skæres til osv. hvis de skal bruges til noget

Picasa Web Albums - Anna - Super og Brav...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Dejligt med alle de billeder :klap:

 

Han ender jo med at blive en rigtig linselus :mrgreen:

 

Har du flere billeder af kræet, evt hvor jeg også er på, så vil jeg også rigtig gerne se dem...jeg mistede min forfængelighed mellem hans udstilling og hans 1. pind :engel:

 

Må jeg have lov at bruge billederne på FB, evt opdrætters hjemmeside og lign:? og hvis Ja, vil du så gerne have dit navn på? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt med alle de billeder :klap:

 

Han ender jo med at blive en rigtig linselus :mrgreen:

 

Har du flere billeder af kræet, evt hvor jeg også er på, så vil jeg også rigtig gerne se dem...jeg mistede min forfængelighed mellem hans udstilling og hans 1. pind :engel:

 

Må jeg have lov at bruge billederne på FB, evt opdrætters hjemmeside og lign:? og hvis Ja, vil du så gerne have dit navn på? :-)

 

Hehehe du er altså sød:lol::lol:

 

Jeg har desværre ikke flere:???: Jeg har et af mere, af Bravo på feltet, hvor du er med.. Det er du sådan set på alle 3, jeg har bare skåret dig væk:mrgreen:

 

Og jeps du bruger bare.. Men det har du jo så fået at vide på Facebook:-D

 

Jeg sender en mail til dig liiiige om 2 sekunder:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...