Hop til indhold

Billeder fra Vejen


Amocca
 Share

Recommended Posts

Uploader lige en farlig masse billeder fra dagen i dag i Vejen :-D

 

Vejret var fantastisk og vi nød dagen fra kl 10 til kl 19.30 :shock: hvor agility endelig var færdig...

 

først lidt udstilling

1+2: løve

3: jailhouse dogs

4+5: løve i ringen

6: en gravbasse

7: alternativ måde at transportere sin hund på

8: mopser

9: en lillebitte hvalp hilser på en GD

10: løve i ring

11: ruhåret i ring

12: lille mand med Vizla

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, helt vildt - tror måske jeg skal til at smile lidt mere i ringen :mrgreen: Meeeen det var også en dag med mange hunde + førere, der ikke ydede det, jeg ved de kan - så bliver jeg vist lidt stram tilsidst :oops:

 

 

Jeg så dig med ryggen til, det var nok til jeg slet ikke turde og gå derover. :klap:

 

Ej var vist lige over og hilse på Linda og Koda. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vildt fine billeder :klap:

 

Jeg har omkring 50 billeder af dig og Pasta i ringen (satte den på tag en million billeder i sekundet), de ligner meget hinanden... men hvis du gerne vil se og udvælge nogen, så sig til... så smider jeg dem lige i et Picasa album, så du kan downloade dem du vil have

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Kanon lækkert at se Asasara-brødrene - det er 1. gang jeg har fået taget ag-billeder af Bravo, så det er ret vildt for mig at se ham :-D

 

Havde jeg vidst at du sad der OG havde et kamera med, så havde jeg trukket maven ind :mrgreen:

 

Der er åbenbart 'nogen' der skjult læser med i debatten :mrgreen: og vedkommende mener også, at et Bravo/Vilya mix kun kan blive ekstremt godt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kanon lækkert at se Asasara-brødrene - det er 1. gang jeg har fået taget ag-billeder af Bravo, så det er ret vildt for mig at se ham :-D

 

Havde jeg vidst at du sad der OG havde et kamera med, så havde jeg trukket maven ind :mrgreen:

 

Der er åbenbart 'nogen' der skjult læser med i debatten :mrgreen: og vedkommende mener også, at et Bravo/Vilya mix kun kan blive ekstremt godt :lol:

 

Jeg læser aldeles ikke "skjult" med :fornaermet:

 

Den tråd hvor SMM og du skrev om Vilya/Bravo "sammenføringen", var faktisk startet af mig :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg læser aldeles ikke "skjult" med :fornaermet:

 

Den tråd hvor SMM og du skrev om Vilya/Bravo "sammenføringen", var faktisk startet af mig :drille:

 

Haha, nu var det ikke lige dig jeg tænkte på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...