Hop til indhold

The Expendables


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Hejsa:-D

 

Er the Expendables værd at se? Manden har fødselsdag på onsdag, og han vil gerne ind og se den, så ville lige høre, om den er noget værd?

 

Er normalt ikke til aktion-film, men der er jo en vis nostalgi over denne film med alle de gamle stjerne:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag da ind og se Inception :5up: alle snakker om den :mrsgreen:

Uhhhh er den kommet i biografen??? (kommer desværre ikke så ofte i biografen;-)) Vil da klart prøve at lægge pres på manden, at det skal være denne film i stedet. Men det er jo hans fødselsdag, så i sidste ende må jeg jo bøje mig (i hvert fald denne ene dag:-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mand har været inde og se den, og han var helt vildt begejstret, men han indrømmede at jeg nok ville have kedet mig til døde :lol:

 

Så det er vist en rigtig drengerøvs film, en masse slåen på tæven og ingen handling :blink:

 

Ja regner desværre heller ikke med, at det er den mest sindsoprivende film. Hvad kan man forvente med alle de muskelhoveder i en film:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne se begge de to film, så glæder mig til at høre din mening når i har været afsted :mrgreen:

 

Den kan du rolig tage ind og se:-D. Må ærligt indrømme, at normalt er jeg slet ikke til aktionfilm, men må også tilstå, jeg faktisk synes, at The Expendables er ok! Hvis der kommer en 2'er, så skal jeg i hvert fald ind og se den:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...