Hop til indhold

Billeder fra Vejen

Gæst mosgaard
 Share

Recommended Posts

Gæst mosgaard
eeeej du sku jo have fanget hende forfra, så vi kunne have set lidt mave jo :stupid:

rolig nu frøken - er jo igang med at uploade millioner af billeder - skriver slut, ved den sidste omgang...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Hvem blinker først... nok ikke en øvelse han tør udfordre Kimie i... (Men hvis i lægger mærke til det i bagrunden på et af de øvrige billeder, står dette altså på rimelig længe):vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauw der er maaange billeder... og allesammen vildt fine :mrgreen:

Hvor var min Asta-Pasta bare døtig i ringen, forstår overhovedet ikke hvorfor dommeren synes hun skulle have gult :fornaermet: Men ok, se bare kasketten... Han har jo tydeligvis usandsynligt dårlig smag :engel:

He he - ja, køn er den sgu ikke! Kasketten altså :mrgreen: Hun er blevet helt fin til at stå pænt nu :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Wauw der er maaange billeder... og allesammen vildt fine :mrgreen:

Hvor var min Asta-Pasta bare døtig i ringen, forstår overhovedet ikke hvorfor dommeren synes hun skulle have gult :fornaermet: Men ok, se bare kasketten... Han har jo tydeligvis usandsynligt dårlig smag :engel:

Jep - har en hel krig mere, men her er de bedste! Hun var faktisk rigtig dygtig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Jeg synes du er SÅ dygtig til at uploade billeder Trine - tusind tak for det :mrgreen::klap:

Vilya er bare forelsket... møgtøs :mrgreen:

Vilya har da fuldstændig vraget dig... var flad af grin da jeg sad og kikkede dem igennem, for der er faktisk ret mange billeder hvor de bare ligger i baggrunden og stirrer på hinanden. Men det ser nu også rigtig sødt/hyggeligt ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vilya har da fuldstændig vraget dig... var flad af grin da jeg sad og kikkede dem igennem, for der er faktisk ret mange billeder hvor de bare ligger i baggrunden og stirrer på hinanden. Men det ser nu også rigtig sødt/hyggeligt ud.

Altså lige nu holder de i hånd, mens de deler en burger.... hvorfor tror du, jeg er vraget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Hvem blinker først... nok ikke en øvelse han tør udfordre Kimie i... (Men hvis i lægger mærke til det i bagrunden på et af de øvrige billeder, står dette altså på rimelig længe):vedikke:

Har lige tyvestjålet et af dine wondershots... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Tror bare det handler om at fortrænge lyden af massiv tøsefnidder :mrgreen:

Tøsefnidder - NOOooo???!!!? Hvem, Hvad, Hvor?? OS?!!?! Dét er altså gået mit hellige hoved helt forbi... sådan noget, dét gør jeg mig altså overhovedet ikke i... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites