Gæst mosgaard Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Lidt billeder af Asta og Ekaterina i Vejen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 eeeej du sku jo have fanget hende forfra, så vi kunne have set lidt mave jo :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Og lidt billeder ude fra ringsiden... Asta vil gerne have del i kagen... men hendes menneske forstår jo ingenting... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 eeeej du sku jo have fanget hende forfra, så vi kunne have set lidt mave jo :stupid: rolig nu frøken - er jo igang med at uploade millioner af billeder - skriver slut, ved den sidste omgang...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Hvem blinker først... nok ikke en øvelse han tør udfordre Kimie i... (Men hvis i lægger mærke til det i bagrunden på et af de øvrige billeder, står dette altså på rimelig længe) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Wauw der er maaange billeder... og allesammen vildt fine Hvor var min Asta-Pasta bare døtig i ringen, forstår overhovedet ikke hvorfor dommeren synes hun skulle have gult Men ok, se bare kasketten... Han har jo tydeligvis usandsynligt dårlig smag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Wauw der er maaange billeder... og allesammen vildt fine Hvor var min Asta-Pasta bare døtig i ringen, forstår overhovedet ikke hvorfor dommeren synes hun skulle have gult Men ok, se bare kasketten... Han har jo tydeligvis usandsynligt dårlig smag He he - ja, køn er den sgu ikke! Kasketten altså Hun er blevet helt fin til at stå pænt nu :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Og lidt af Tjalfe da jeg kom hjem med hans ny kurv og bur fra Vejen... Det var det sidste herfra = SLUT:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Jeg synes du er SÅ dygtig til at uploade billeder Trine - tusind tak for det :klap: Vilya er bare forelsket... møgtøs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Wauw der er maaange billeder... og allesammen vildt fine Hvor var min Asta-Pasta bare døtig i ringen, forstår overhovedet ikke hvorfor dommeren synes hun skulle have gult Men ok, se bare kasketten... Han har jo tydeligvis usandsynligt dårlig smag Jep - har en hel krig mere, men her er de bedste! Hun var faktisk rigtig dygtig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Jeg synes du er SÅ dygtig til at uploade billeder Trine - tusind tak for det :klap: Vilya er bare forelsket... møgtøs Vilya har da fuldstændig vraget dig... var flad af grin da jeg sad og kikkede dem igennem, for der er faktisk ret mange billeder hvor de bare ligger i baggrunden og stirrer på hinanden. Men det ser nu også rigtig sødt/hyggeligt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Vilya har da fuldstændig vraget dig... var flad af grin da jeg sad og kikkede dem igennem, for der er faktisk ret mange billeder hvor de bare ligger i baggrunden og stirrer på hinanden. Men det ser nu også rigtig sødt/hyggeligt ud. Altså lige nu holder de i hånd, mens de deler en burger.... hvorfor tror du, jeg er vraget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Altså lige nu holder de i hånd, mens de deler en burger.... hvorfor tror du, jeg er vraget Ja ok, du må vist bare gi op - det er ikke en kamp du vinder:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Hvem blinker først... nok ikke en øvelse han tør udfordre Kimie i... (Men hvis i lægger mærke til det i bagrunden på et af de øvrige billeder, står dette altså på rimelig længe) Har lige tyvestjålet et af dine wondershots... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Æv, surt med gult - men bedre held næste gang! Må man få se kritikken? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Har lige tyvestjålet et af dine wondershots... I ser nu også ud til at være i jeres helt egen verden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 I ser nu også ud til at være i jeres helt egen verden! Tror bare det handler om at fortrænge lyden af massiv tøsefnidder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Stakkels lillen, han får da vist snart østrogenoverdosis. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Tror bare det handler om at fortrænge lyden af massiv tøsefnidder Tøsefnidder - NOOooo???!!!? Hvem, Hvad, Hvor?? OS?!!?! Dét er altså gået mit hellige hoved helt forbi... sådan noget, dét gør jeg mig altså overhovedet ikke i... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Stakkels lillen, han får da vist snart østrogenoverdosis. :ae: He He - men der var jo kage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts