Hop til indhold

Så er det i dag, vi bliver "forældre"


Gæst Fjunte
 Share

Recommended Posts

Gæst Fjunte

Det bliver en laaaang dag i dag. Vi skal nemlig hente Harry sidst på eftermiddagen i dag og tiden snegler sig af sted. Jeg glæder mig helt vildt - det er bedre end juleaften :-).

 

Allerede nu har jeg tankerne på i aften og det næste stykke tid, hvor vi og Harry skal lære hinanden at kende. Hvordan mon det bliver?

 

Så tænker jeg også på min søn og om, hvordan han mon tager, at han skal til at dele os med en hund. Er sikker på, at han nok skal klare den, men alligevel er tanken der.

 

Arj. Det skal nok gå altsammen....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger godt det ikke er mig.

 

De spolere ens nattesøvn.

 

Man skal rende ude med dem hele tiden, også midt i en god film.

 

Alligevel tisser og skider de inde.

 

Deres tænder er spidse som syle.

 

De bider i ens bedste par sko.

 

De stjæler din mad.

 

Tager den bedste plads i sengen og sofaen.

 

Man skal joske rundt ude på en mark i regn og blæst, for hvalpen skal gå til hvalpemotivation og senere lydighed.

 

Livet bliver aldrig den samme igen.

 

Men helt ærlig har man først oplevet en hunds ubetingede kærlighed til sig, så er man solgt. Hvem kan stå for et par varme hundeøjne, et lille slik på næsen og deres umidelbare glæde, en blød pels. Jeg kunne blive ved. Ja så er alt det andet kun bagateler.

 

Tillykke med din lille hvalp. Husk vi vil se billeder.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fjunte

Tiden snegler sig bare af sted, men nu er der ikke så lang tid igen. Jeg har efterhånden helt sommerfugle i maven af bare spænding. Lidt ligesom før en eksamen.

 

Det er lidt lige som, da vi fik barn. Man bliver sendt hjem med denne lille skabning, som man pludselig har det fulde ansvar for. Og rækker ens evner til det? Det ér jo et kæmpe ansvar. Men nu har vi klaret det med sønnemand, så et eller andet instinkt må jo tage over og vi gør vores bedste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...