Hop til indhold

Så må det være tid til en præsentation..


Gæst kalp
 Share

Recommended Posts

Mit navn er Katja og jeg bor i Ribe med min kæreste Rasmus.

Jeg er socialrådgiver og arbjeder som vikar rundt omkring.. vi er netop flyttet i hus og nu skal der være familie forøgelse.. vi har fået lovning på en hvalp fra kennel Hova-vængets C-kuld (såfremt der er en der passer til os).

 

De små Hovawarter bliver født omkring den 15 september :klap:

Så det bliver en lang "barsel" for os, og jeg er sikker på jeg kan nå at købe mig fatting mens vi venter. :slem:

 

Er super afhæning af dette forum, kan ikke lige lade være med at kigge forbi et par gange om dagen. Synes der bliver taget rigtig mange gode emner op, og er helt sikker på at vi får brug for gode råd når først den lille guldklump kommer hjem.

 

Men ville bare sige hej :vinken: til alle jer andre hunde-glade mennesker herinde..

Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til :vinken: nu er der ikke længe til de små bliver født... uuuh, det bliver spændende :klap:

 

Den værste ventetid er den fra man ved man skal have en hvalp og til den endelig kommer hjem... hvor man er lige ved at gå til af spænding og nogle gange også går lidt i panik - for hvad nu hvis man gør det hele forkert :mrgreen:

 

Vi glæder os til at følge dig og den lille Hovawart :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Vores menneskemor også helt ny (hun har dog læst lidt med på sidelinien det sidste stykke tid). Her i huset regerer vi, som er 2 Bichon Frise hunde, så her er altid liv og glade dage :-D

Vi er hundemor og hundedatter og vi bor i østjylland. Vi får altid stor opmærksomhed når vi går tur, for vores menneskemor holder vores pels rigtig flot (vi går jo også sommetider på udstilling).:klap:

Vi regner med at menneskemor beholder en ny lille Bichon Frise pige, når datter Zitta skal have hvalpe i det nye år. :banan:

Hilsen

Familien Uldtot - Vibse og Zitta

(og menneskemor Gitte)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Forstår godt du-i glæder jer til at få en lille hvalp.

Har selv bestilt ny hund og den skulle gerne blive født omkring 1-10 så jeg kender alt til det med at gå og vente og tiden er såååå lang..

 

Jeg måtte desværre gå den tunge gang og aflive min "gamle" hund for 1½ md siden, han(bølle) var en brun labrador- kleinermønsterlænder og kun 2½ år gammel men havde ben problemer.

Tilbage har jeg så min sorte labrador (bamse) som var bølles far og er min agility hund, han gider ikke andet, han er 5 år her den 10-10.

Og så har min søn en Västgötaspids tæve(pipi) på 4 år som han selv træner med og de er lige kommet på agility konkurrence holdet i DcH Lemvig.

er også ny herinde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...