Hop til indhold

Tak men nej tak


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Motor var med inde i en dyrehandel i dag, de har et stort udvalg af forskellige tyggeting stående i små kasser, lige i hundenæsehøjde. Så jeg satte Motor foran og regnede med at han ville tage den ting han helst ville have - det plejer han at gøre.

 

Han snusede da også rigtig fint til det hele (ikke bare lidt hist og pist, nej nej, han tog dem skam række for række). Han så både interesseret og lidt eftertænksom ud - men han ville ikke have nogen af dem :lol:

 

Tog en tyrediller og en øh, sammenrullet grisehud tror jeg det var ud, da det virkede som dem han alligevel snuste lidt ekstra til.

 

Igen snusede han, overvejede at tage den sammenrullede stang, men njah, var det nu besværet værd?

 

 

Ja så smed jeg ham ud af butikken, købte stangen, nogle godbidder og noget der hed vanilliekranse, og så må jeg jo tvinge ham til at nyde det engang i aften :slem::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, Motor altså! Den der ekstreme madglæde, som din mor reklamerede med, da du var lille - hvor er den dog blevet af? :lol:

 

:vedikke::vedikke::vedikke: Synes endda jeg nærmest sulter ham. Ej, han vil gerne have sine godbidder :lun:

 

Banan, agurk, æble.... neeeej tak :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vedikke::vedikke::vedikke: Synes endda jeg nærmest sulter ham. Ej, han vil gerne have sine godbidder :lun:

 

Banan, agurk, æble.... neeeej tak :badr:

 

Haha :lol:

 

Møffe er heldigvis stadig madglad! Men fik jaget en skræk i livet i Tivoli, mødte en 2½ år gammel berner, der engang havde været madglad, indtil i sommers - idag gider den hverken pomfritter, eller... eller.... PØLSER! :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Haha :lol:

 

Møffe er heldigvis stadig madglad! Men fik jaget en skræk i livet i Tivoli, mødte en 2½ år gammel berner, der engang havde været madglad, indtil i sommers - idag gider den hverken pomfritter, eller... eller.... PØLSER! :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:

 

:shock: Så er den ikke kræsen, så er den syg, lige en sag for doktor dyr!:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter at Vinnie er blevet enehund er hun ikke interesseret i tyggeben mere. Hun plejede ellers at gafle dem på rekordtid, men nu ligger de og flyder overalt.

Griseører vil hun dog stadig gerne have. Måske var det kun konkurrenceelementet, der gjorde tyggebenene interessante :vedikke:

 

Tror helt sikkert det er konkurrenceelementet... Vi har tyggeting (ører, tyrediller, tyggepinde, ben osv.) liggende über alles! De bliver praktisk talt aldrig rørt... jo, hun kan finde på at gnaske lidt i et hjørne af dem en sjælden gang imellem, hvis jeg gider holde i den anden ende...

 

Men passer vi Tante Sif, ja så ryger de sgu ned, når de får en hver...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bombastic

Bombastic ryster uforståendene på sit hoved så ørene flapper..

 

Han ville have tømt kasserne og lagt det i en stor bunke foran og så påbegyndt spisningen.

 

Han elsker tyggeben af alle slags.

 

Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Zacko hepper på Motor, man skal altså ikke spise alt hvad ens mor finder på, nej man må sige fra :fornaermet:

 

Zacko ville have gjort det samme, og han ville have set totalt fornærmet ud hvis jeg ville prøve at "tvinge" ham til at snuse/eller tage noget, han gider ikke tyggeting basta og det har taget mig vel 6 år at fatte :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi... er det ikke der hvor man kan bruge sætningen... at han ikke kunne se skoven for bare træer.:lol:

 

Blev han så "straffet" her til aften med en "grusom" guf:mrgreen:

 

Han fik stangen med ned på Anders' arbejde og spiste da en hel del af den - tvang selvfølgelig :slem: Da jeg kom ned for at hente ham, lavede han "lægge sig og opføre sig som om tingen er giftig".

Så sparkede jeg den hen på ham det syntes han alligevel var ret skægt.

 

Efter at Vinnie er blevet enehund er hun ikke interesseret i tyggeben mere. Hun plejede ellers at gafle dem på rekordtid, men nu ligger de og flyder overalt.

Griseører vil hun dog stadig gerne have. Måske var det kun konkurrenceelementet, der gjorde tyggebenene interessante :vedikke:

 

Endnu en grund til at have 2 hunde :lun: Min mors 3 hunde laver den der med, at de får et ben hver - men der er kun ét af de 3 ben der er interessante, så bruger de et par dage på at snyde det ben fra en af de andre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter at Vinnie er blevet enehund er hun ikke interesseret i tyggeben mere. Hun plejede ellers at gafle dem på rekordtid, men nu ligger de og flyder overalt.

Griseører vil hun dog stadig gerne have. Måske var det kun konkurrenceelementet, der gjorde tyggebenene interessante :vedikke:

 

Oskar gad hellere ikke tyggeben, da han var enehund. Men efter vi har fået Victor, så er de blevet superlækre.

Jeg tror godt der kan være konkurenceelement i det, for der er flere ting, som Oskar ikke gad spise før, så som ost og i dag ryger det ned med den største fornøjelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han fik stangen med ned på Anders' arbejde og spiste da en hel del af den - tvang selvfølgelig :slem: Da jeg kom ned for at hente ham, lavede han "lægge sig og opføre sig som om tingen er giftig".

Så sparkede jeg den hen på ham det syntes han alligevel var ret skægt.

 

 

 

Endnu en grund til at have 2 hunde :lun: Min mors 3 hunde laver den der med, at de får et ben hver - men der er kun ét af de 3 ben der er interessante, så bruger de et par dage på at snyde det ben fra en af de andre..

 

Den med benet kender jeg godt. Her er det bytte, bytte købmand. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj Motor hvor kræsen kan man være. :hmm:

 

Ozzie meddeler at hun gerne vil tage den hårde tørn og gå med ind i den butik igen og udvælge noget lækkert, og hun kan garantere at hun vil vise enorm stor og meeeeeeeget ægte interesse for alle tyve forskellige ting. Derudover så e rhun dygtig til selv at tage fat i tingene så hun er helt sikker på at man er nødt til at købe dem til hende. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj Motor hvor kræsen kan man være. :hmm:

 

Ozzie meddeler at hun gerne vil tage den hårde tørn og gå med ind i den butik igen og udvælge noget lækkert, og hun kan garantere at hun vil vise enorm stor og meeeeeeeget ægte interesse for alle tyve forskellige ting. Derudover så e rhun dygtig til selv at tage fat i tingene så hun er helt sikker på at man er nødt til at købe dem til hende. :mrgreen:

 

Synes jeg er rigtig sødt af Ozzie, hun er en god hund, og det er en god ide. Han plejer jo også selv få lov at vælge noget (sjoveste gang var en kurv FYLDT med klove, uhhh han brugte tid på at vælge den helt rigtige mellem de 1000 :lol:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes jeg er rigtig sødt af Ozzie, hun er en god hund, og det er en god ide. Han plejer jo også selv få lov at vælge noget (sjoveste gang var en kurv FYLDT med klove, uhhh han brugte tid på at vælge den helt rigtige mellem de 1000 :lol:).

 

Ozzie synes også er en vææældig god hund. :mrgreen:

 

Hvor sødt med kurven med klove - Ozzie melder at det er riiiiiiigtig flot adfærd af Motor mht den kurv. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...