Hop til indhold

Eddie søger nyt hjem akut!!!


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Hvis du gad læse tråden ordentlig igennem ville du nok opdage at tråden ønskes slette IKKE fordi jeg synes at mit eget lille ego føler sig stødt af den (ja der er ejere af racen som godter sig over dette, men min mening er at sandheden nok skal komme ud alligevel - at tie er blot en anden måde at lyve på). Jeg har anmodet den slettet fordi flere andre faktisk føler sig stødt over det der bliver skrevket - hvilket der også skrives i et af indlæggende!!!

 

 

Jeg læste tråeden ordenligt... Og der er absolut ingen grund til at reagere på denne måde med hvis jeg gad læse tråden ordenligt. Jeg tror de fleste er klar over at du har reageret som du har fordi du har været trist og måske lidt stresset over situationen, og det er der sq ikke noget at sige til.

 

Men dette er et debat forum og så må man forvente en lille form for debat. Men slet du bare, tænkte bare at andre kunne få gavn af nogle af de råd der har været skrevet i tråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 282
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er et stykke tid siden jeg har været inde i tråden og havde ikke ventet den uheldige drejning :cry:

Men det er også svært med et emne, hvor følelserne er helt fremme...og på skrift, så kan ting virker hårdere ment end de er og man kan let misforstå hinanden...

 

Hvis jeg stod i din situation, Aussies, så tror jeg også jeg ville komme til at en aflivning måske ville være det bedste for Eddie. Det er ikke ethvert hjem som ville kunne "klare opgaven" med ham og risikoen for at han skulle til en ejer, som så også måtte give op - det er heller ikke fair for ham..

 

Det er virkelig virkelig trist, når en hund må aflives og det skal ikke tolkes som jeg tager aflivning let på NOGEN måde. Det er sidste udvej at man må vælge en aflivning....men med det sagt, så kommer han ikke til at mærke smerter eller noget. Aflivning er forfærdeligt at opleve for os ejere ligemeget hvor gammel hunden er eller syg eller noget andet...men det kan også være det mest humane valg nogle gange....og jeg tror måske også at Eddie skal have fred fremfor at risikere at blive kastebold, som Sonja og kennel-Löwchen f.eks. også skriver...

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Overskud har jeg, lyst har jeg derimod ikke efter de seneste indlæg :???:

 

Altså jeg kan stadigvæk ikke se hvad der har været skrevet, som kan være opfattet så grimt at det afføder sådan en reaktion, men hvis det er noget jeg har skrevet, beklager jeg at jeg har fået formidlet noget der kan have virket sårende.

 

Men hold da kæft hvor må der være mange der sidder og føler sig dumme lige nu. De har trøstet, funderet, og skrevet for at støtte dig,... og så har du ikke lyst til at opdatere dem. Hmm :???:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Altså jeg kan stadigvæk ikke se hvad der har været skrevet, som kan være opfattet så grimt at det afføder sådan en reaktion, men hvis det er noget jeg har skrevet, beklager jeg at jeg har fået formidlet noget der kan have virket sårende.

 

Men hold da kæft hvor må der være mange der sidder og føler sig dumme lige nu. De har trøstet, funderet, og skrevet for at støtte dig,... og så har du ikke lyst til at opdatere dem. Hmm :???:

Øh ... boller fra Kohberg ... som skrevet FLERE gange, så er det ANDRE der føler sig nedgjort.

 

Det kan godt være du synes, at jeg er underligt at jeg tænker på andre mennesker end mig selv, men so be it. Jeg vil ikke være med til at støtte en tråd hvor folk er blevet kede af det over at være blevet bebrejdet ting gjort i bedste mening og/eller blevet kede af det fordi de er blevet anklaget for at bebrejde folk noget.

 

HVIS folk vitterlig er interesseret i hvad der sker med knægten og ikke bare følge med i denne sæbeopera som tråden har udviklet sig til, så tror jeg faktisk godt at disse folk kan finde ud af at skrive en pb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, jeg følger med endnu, ikke fordi jeg er interesseret i de sidste par siders indlæg, men fordi MÅSKE blev tråden opdateret med en løsning.

 

Kan du ikke oprette en ny tråd, hvis du ikke synes denne skal blive ved med at være aktuel?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh ... boller fra Kohberg ... som skrevet FLERE gange, så er det ANDRE der føler sig nedgjort.

 

Det kan godt være du synes, at jeg er underligt at jeg tænker på andre mennesker end mig selv, men so be it. Jeg vil ikke være med til at støtte en tråd hvor folk er blevet kede af det over at være blevet bebrejdet ting gjort i bedste mening og/eller blevet kede af det fordi de er blevet anklaget for at bebrejde folk noget.

 

HVIS folk vitterlig er interesseret i hvad der sker med knægten og ikke bare følge med i denne sæbeopera som tråden har udviklet sig til, så tror jeg faktisk godt at disse folk kan finde ud af at skrive en pb.

 

Jo, det kunne vi nok (som i, jeg er vitterligt interesseret!)... Men havde da forventet en opdatering her i tråden, den tror jeg ikke på, at der er nogen, der vil se hårdt ned på eller føle sig nedgjorte over (kan i hvert fald ikke forestille mig hvordan)...

 

Synes heller ikke lige at jeg har villet sende en pb på det ene eller det andet tidspunkt uden at vide, om der var sket nogen udvikling... Ville i hvert fald selv synes, at sådan noget i længden ville være ret belastende :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Kan du ikke oprette en ny tråd, hvis du ikke synes denne skal blive ved med at være aktuel?

Det har jeg nemlig tænkt :blink:

 

Jeg er glad for dem som har støttet Eddie (for dette handler ikke om mig jo :blink:) om dem holder jeg glade updateret, blandt andet flere via pb.

 

Men desværre må vi jo sande at flere har fundet hele denne histsore som en sand sæbeopera her på h-f :cry: - og det er det jeg har reageret på.

 

Jeg synes det er brand ærgeligt at der nu er folk der ude som har skrevet i denne tråd og fået svar, som har gjort dem kede af det.

Jeg forstår altså ikke hvorfor det er så svært at forstå at jeg ikke vil støtte dette :confused:

 

Any way, pb er velkommene hvis man vitterlig er interesseret i den lille mands skæbne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Overskud har jeg, lyst har jeg derimod ikke efter de seneste indlæg :???:

 

 

Så prøv om du orker at sende mig en pb. Jeg tænker meget på den bette og vil gerne høre, hvad det hele skal ende med. Og så prøv at ignorere, hvad der er blevet skrevet af negativt i tråden. Det er en - altså 1 - hvalp vi taler om her og ikke alle de hvalpe du har lavet. Hvad angår de opdrættere, du mener fryder sig over det her; glem dem. Misundelse er en grim ting og den kan ikke bruges til noget som helst !

Link til indlæg
Del på andre sites

Så prøv om du orker at sende mig en pb. Jeg tænker meget på den bette og vil gerne høre, hvad det hele skal ende med. Og så prøv at ignorere, hvad der er blevet skrevet af negativt i tråden. Det er en - altså 1 - hvalp vi taler om her og ikke alle de hvalpe du har lavet. Hvad angår de opdrættere, du mener fryder sig over det her; glem dem. Misundelse er en grim ting og den kan ikke bruges til noget som helst !

 

Ditto

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh ... boller fra Kohberg ... som skrevet FLERE gange, så er det ANDRE der føler sig nedgjort.

Prøv lige at læs det igen. Jeg skriver jo ikke dig overhovedet.

 

Oprindeligt skrevet af Ascha viewpost.gif

Altså jeg kan stadigvæk ikke se hvad der har været skrevet, som kan være opfattet så grimt at det afføder sådan en reaktion, men hvis det er noget jeg har skrevet, beklager jeg at jeg har fået formidlet noget der kan have virket sårende.

 

Det kan godt være du synes, at jeg er underligt at jeg tænker på andre mennesker end mig selv, men so be it. Jeg vil ikke være med til at støtte en tråd hvor folk er blevet kede af det over at være blevet bebrejdet ting gjort i bedste mening og/eller blevet kede af det fordi de er blevet anklaget for at bebrejde folk noget.

 

HVIS folk vitterlig er interesseret i hvad der sker med knægten og ikke bare følge med i denne sæbeopera som tråden har udviklet sig til, så tror jeg faktisk godt at disse folk kan finde ud af at skrive en pb.

 

Jeg synes du er grov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så prøv om du orker at sende mig en pb. Jeg tænker meget på den bette og vil gerne høre, hvad det hele skal ende med. Og så prøv at ignorere, hvad der er blevet skrevet af negativt i tråden. Det er en - altså 1 - hvalp vi taler om her og ikke alle de hvalpe du har lavet. Hvad angår de opdrættere, du mener fryder sig over det her; glem dem. Misundelse er en grim ting og den kan ikke bruges til noget som helst !

 

Ditto

 

Også her!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Selvfølgelig, det skal kun være når og hvis, du har tid og lyst. :ae:

 

ja jeg kunne også godt tænke mig en opdatering også for at vide om hvad der er muligheder for at "behandling" hvis man en dag selv ender med sådan en hund. men held og lykke med ham, tænker meget på dig, plejemor, ejer og ikke mindst lille Eddie. håber i finder en god løsning for jer alle :ae::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom jeg vist kun har fulgt med fra sidelinien og ikke har skrevet i tråden, vil jeg også meget gerne have en opdatering - for man føler jo med Eddie, dig og de øvrige involverede og håber og krydser fingre for at der sker et mirakel :ae:

 

Men mirakel eller ej, så vil jeg gerne opdateres på Eddies skæbne.

 

 

Helt enig - jeg vil ogå meget gerne opdateres.

 

Jeg har ikke tidligere skrevet i tråden da jeg desværre ikke har kunnet hjælpe - men tænker bestemt meget på alle involvedere i denne ulykkelige sag - og især dejlige lille Eddie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Er i ikke søde og sende en pb :-). Jeg kan ikke huske Jer alle sammen (man bliver jo ældre :genert:) - og jeg har stadig forhåbninger om at Admin vil efterkomme de ønsker der er afgivet om lukning af trådening :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...