Hop til indhold

Eddie søger nyt hjem akut!!!


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

  • Svar 282
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes du er grov.

Jeg er enig med Ascha - i det hele faktisk, men særligt ovenstående.

 

Der er mennesker der rent faktisk har vist oprigtig interesse for den her sag og følt sig involverede på den ene eller den anden måde. Jeg sidder sgu og får en dårlig smag i munden over din måde at behandle dem på nu.

 

Men dig om det, hvis du insisterer på at lege drama-queen og udbede dig pb'er. Der er sikkert nogen der hopper i og sender dig dem.

 

Håber det bedste for Eddie!

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

---Man KUNNE jo osse bare respektere TO's ønske om at stoppe denne tråd?

 

Det er en møgsituation at være i, og jeg synes det er MEGET at bede om, at der også skal være overskud til at opdatere os allesammen nu og her! Uanset om det er i en tråd eller over PB.

 

Lad det dog hvile.

 

Uanset hvad, så er der jo ingen af os der kan gøre noget hverken for Eddie eller for TO.

 

Hvad tænker I på??

Mener I i ramme alvor, at TO skal sidde og sende en laaaang række PB'er til jer? Midt i alt det andet?

 

 

Aussies for ever, tag dig tid. Pas på dig selv.

Og fortæl hvad du har behov for at fortælle, NÅR du har behov for det. Ikke før! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

---Man KUNNE jo osse bare respektere TO's ønske om at stoppe denne tråd?

 

Det er en møgsituation at være i, og jeg synes det er MEGET at bede om, at der også skal være overskud til at opdatere os allesammen nu og her! Uanset om det er i en tråd eller over PB.

 

Lad det dog hvile.

 

Uanset hvad, så er der jo ingen af os der kan gøre noget hverken for Eddie eller for TO.

 

Hvad tænker I på??

Mener I i ramme alvor, at TO skal sidde og sende en laaaang række PB'er til jer? Midt i alt det andet?

 

 

Aussies for ever, tag dig tid. Pas på dig selv.

Og fortæl hvad du har behov for at fortælle, NÅR du har behov for det. Ikke før! :ae:

Helt ærlig Birgitta. Der er trådstarters eget ønske at al opdatering fremover skal foregå via. PB og ikke offentligt. Det er der ikke andre, der har forlangt eller bedt om.

 

Desuden kan det da ikke være så svært at forstå, at man gerne vil vide hvad alt det her ender med, når man har fulgt historien. Personligt har jeg tit tænkt på alle involverede, også uden for HF. Så er det vel ikke så mærkeligt, at man gerne vil opdateres lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt ærlig Birgitta. Der er trådstarters eget ønske at al opdatering fremover skal foregå via. PB og ikke offentligt. Det er der ikke andre, der har forlangt eller bedt om.

 

Desuden kan det da ikke være så svært at forstå, at man gerne vil vide hvad alt det her ender med, når man har fulgt historien. Personligt har jeg tit tænkt på alle involverede, også uden for HF. Så er det vel ikke så mærkeligt, at man gerne vil opdateres lidt.

 

Næ. Ikke svært at forstå. Det er ligesom at mangle sidste afsnit af en ugebladsføljeton.

 

Men jeg synes det virker egoistisk og hjerteløst at blive ved med at presse på, for at få en slutning på historien.

 

Det er altså ikke en roman. Det er det virkelige liv!

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ. Ikke svært at forstå. Det er ligesom at mangle sidste afsnit af en ugebladsføljeton.

 

Men jeg synes det virker egoistisk og hjerteløst at blive ved med at presse på, for at få en slutning på historien.

 

Det er altså ikke en roman. Det er det virkelige liv!

Presser på?? De sidste par sider er kun indlæg fra forskellige brugere, der gerne vil bede om en opdatering, når der sker noget endeligt i sagen.

 

Hvor mener du at nogen "presser på?"

Link til indlæg
Del på andre sites

Presser på?? De sidste par sider er kun indlæg fra forskellige brugere, der gerne vil bede om en opdatering, når der sker noget endeligt i sagen.

 

Hvor mener du at nogen "presser på?"

 

 

 

Det er altså på grænsen til respektløshed at vi fortsætter tråden selv om TO ønsker at lukke den:oops:.

 

Men grænsen er absolut overskredet, når tråden bliver brugt til henvendelser til TO efter hun har udtrykt ønske om at lukke den:evil:.

 

Når TO ønsker at opdatering skal foregå pr. PB, hvorfor bliver folk så VED med at bruge tråden for at få en opdatering? :damn:

 

Det virker sådan lidt.. "jeg VED hvad du mener men det gæller da ikk' lille mig...:-P vel? "

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså på grænsen til respektløshed at vi fortsætter tråden selv om TO ønsker at lukke den:oops:.
I mine øjne kan det være ret ligegyldigt, når TS har valgt at slette sin bruger herinde.

 

Men grænsen er absolut overskredet, når tråden bliver brugt til henvendelser til TO efter hun har udtrykt ønske om at lukke den:evil:.

 

Når TO ønsker at opdatering skal foregå pr. PB, hvorfor bliver folk så VED med at bruge tråden for at få en opdatering? :damn:

 

Det virker sådan lidt.. "jeg VED hvad du mener men det gæller da ikk' lille mig...:-P vel? "

Folk bruger vel tråden, fordi de vil gøre opmærksom på, at de gerne vil opdateres via. pb. TS giver så udtryk for at folk selv må henvende sig og det virker det som om de fleste accepterer og det er begrænset hvor mange indlæg der har været her siden.
Link til indlæg
Del på andre sites

I mine øjne kan det være ret ligegyldigt, når TS har valgt at slette sin bruger herinde. Folk bruger vel tråden, fordi de vil gøre opmærksom på, at de gerne vil opdateres via. pb. TS giver så udtryk for at folk selv må henvende sig og det virker det som om de fleste accepterer og det er begrænset hvor mange indlæg der har været her siden.

 

Tak for DEN oplysning! Det vidste jeg ikke!

 

Så kan man jo bare spekulere over om det blev for meget med alle de PB'er i en presset tid?

 

Uanset hvad, så generer VI jo ingen selv om vi fortsætter vores "skænderi":mrgreen:.

Jeg er nok knap så sårbar som TO. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for DEN oplysning! Det vidste jeg ikke!

 

Så kan man jo bare spekulere over om det blev for meget med alle de PB'er i en presset tid?

 

Uanset hvad, så generer VI jo ingen selv om vi fortsætter vores "skænderi":mrgreen:.

Jeg er nok knap så sårbar som TO. :mrgreen:

 

Undskyld men nu bliver jeg simpelthen nødt til at spørge dig hvad TO står for? :hmm:

 

Hehe:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for DEN oplysning! Det vidste jeg ikke!

 

Så kan man jo bare spekulere over om det blev for meget med alle de PB'er i en presset tid?

 

Uanset hvad, så generer VI jo ingen selv om vi fortsætter vores "skænderi":mrgreen:.

Jeg er nok knap så sårbar som TO. :mrgreen:

Det ved jeg sgu ikke om det gjorde. Et eller andet sted bad hun jo selv om at folk skulle skrive til hende. Så skulle hun jo ikke have sagt det, hvis hun ikke magtede det.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Det ved jeg sgu ikke om det gjorde. Et eller andet sted bad hun jo selv om at folk skulle skrive til hende. Så skulle hun jo ikke have sagt det, hvis hun ikke magtede det.

 

 

jeg tror nu nok også at hun magtede at svare på PBerne for jeg fik hvertfald svar på min...

 

men tror virkelig hun har følt sig jagtet og hængt ud efter denne tråd har udviklet sig temmelig uheldigt.

 

men håber da at admin vil opfylde TS´s ønske om at slette tråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Jeg har snakket med Aussies Forever her i weekenden, da jeg har været på kursus sammen med hende.

Eddie har fået et nyt hjem og er flyttet dertil her i weekenden. Jeg har fået lov af Aussies Forever at oplyse det herinde.

 

Jeg tænker at der stadig sidder en masse og gerne vil vide hvd der er sket med den lille fyr. Så nu har i i hvert fald fået en lille opdatering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har snakket med Aussies Forever her i weekenden, da jeg har været på kursus sammen med hende.

Eddie har fået et nyt hjem og er flyttet dertil her i weekenden. Jeg har fået lov af Aussies Forever at oplyse det herinde.

 

Jeg tænker at der stadig sidder en masse og gerne vil vide hvd der er sket med den lille fyr. Så nu har i i hvert fald fået en lille opdatering.

 

Tak for det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har snakket med Aussies Forever her i weekenden, da jeg har været på kursus sammen med hende.

Eddie har fået et nyt hjem og er flyttet dertil her i weekenden. Jeg har fået lov af Aussies Forever at oplyse det herinde.

 

Jeg tænker at der stadig sidder en masse og gerne vil vide hvd der er sket med den lille fyr. Så nu har i i hvert fald fået en lille opdatering.

 

 

 

1000 tak, og hvor dejligt at han har fået et hjem, hvor de kan få en god hund ud af ham :banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har snakket med Aussies Forever her i weekenden, da jeg har været på kursus sammen med hende.

Eddie har fået et nyt hjem og er flyttet dertil her i weekenden. Jeg har fået lov af Aussies Forever at oplyse det herinde.

 

Jeg tænker at der stadig sidder en masse og gerne vil vide hvd der er sket med den lille fyr. Så nu har i i hvert fald fået en lille opdatering.

 

Tusind tak for opdateringen!! :-D

Håber den bette fyr får et skønt liv i det nye hjem :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...
Gæst Twillight

Hej Alla!

Eddie har hittat hem!:banan:

Men nu heter han Enzo:hjerte:

Han är en helt underbar hund med oss, andra hundar & de människor vi känner,.

Idag blir han 11 månader. Han har varit här nu i 5 månader,.

Klart han ser lite spöken ibland & är i värsta unghundsåldern nu-lyssnar dåligt & vill bara leka & springa runt,.

Vi har bara låtit Enzo tagit det lugnt & bara fått vara hund här hemma de första 3 månaderna. Vi bor vid skogen, så där har vi varit & haft kul varje dag,.

Nu har vi börjat träna in lite olika lydnadsmoment & det funkar bra här hemma! Men är vi ute & det är olika störningar runt, då blir det lite svårare,.Men vi har ej bråttom!

Han är som en 5 månaders valp!:vuf:

Ska nu snart om 1 vecka börja hans första hundkurs, ska bli kul! Kursläraren skall visst vara jätteduktig med hundar med olika små & stora problem! Han träffade jag redan på hundklubben i höstas som då tog sig en titt på Enzo. Han sa att denna hund kommer att bli en bra hund senare & komma gå långt! Han är & var inte agressiv. Utan osäker! Men en sak vet jag: han har blivit slagen av de förra ägarna!!! Det är därför han inte gillar vissa människor som gör vissa hastiga rörelser osv,.

Så detta tränar vi på det en hel del. Jag säger till dem alla att ej röra sig hastigt osv & då går det helt Ok. Och sen är det jag som går ifrån dem med hund,.osv osv

Mycket tid, tålamod & träning! Men det har jag!

Vill ni följa oss, så har vi en blogg vi skriver varje dag om allt & ingenting!

Googla på Chip, Nova & Enzo //- aussiemonstret - chip.blogspot.com

Nu fick Ni alla en uppdatering!

Tack & Hej

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Yay... Tusind tak for update!!

 

Hvor er jeg glad for at læse han har det godt og hvor er det nogle skønne billeder af hundene!

Det varmer sådan, at i har haft mod på at arbejde med ham - Og at det er lykkes så godt. :kys:

 

Igen, tusind, tusind tak for update!!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

fantastisk opdatering hvor er det dejligt at læse og hvor ser han bare glad og skøn ud... tillykke med den dejlige hund i har fået og nok skal få i fremtiden... held og lykke med ham... og endnu en gang tak fordi du gad opdatere os... jeg er helt fald en af dem som tit har tænkt på lille Eddie :bighug: hold os gerne opdateret og ellers må vi følge med på hjemmesiden :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...