Hop til indhold

Smukke hunde i Vejen...


Gæst Humankind
 Share

Recommended Posts

Gæst Humankind

Var på udstilling i Vejen i dag, -havde ikke selv noget med, men handlede hund for en hunde-ven og brugte så ellers resten af tiden på at fotografere... Her er et lille udpluk... Nogen af dem har fået lidt rigeligt med lys, men gad ikk til at redigere dem en hel masse da jeg kom hjem, så de er som de er:mrgreen:

 

080525h1_01.jpg

EX2 i brugshundeklassen, en super dejlig søster til den hund jeg handlede i dag. Opdrættet af Kennel Whipcord.

 

Nedenstående er 3 herlige tæver fra Kennel Huntlovers...

 

080525h2_01.jpg

 

080525h3_06.jpg

 

080525h4_03.jpg

 

Ved hverken hvem ejer eller hund er, men var så heldig at fange det her skud...

080525h5_01.jpg

Redigeret af Humankind
Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig gode billeder af nogle super smukke hunde:5up:

Jeg kan da se, at jeg skal have gang i saksen for de hunde der, har da ingen hår:shock: men det kunne være jeg skulle investere i noget andet end Fiskars det bedste:mrgreen:

 

Hvilket udstyr skal man have til klipning/trimning af en Flat coat?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind
Rigtig gode billeder af nogle super smukke hunde:5up:

Jeg kan da se, at jeg skal have gang i saksen for de hunde der, har da ingen hår:shock: men det kunne være jeg skulle investere i noget andet end Fiskars det bedste:mrgreen:

 

Hvilket udstyr skal man have til klipning/trimning af en Flat coat?

 

Enten skal du investere in en af de sakse med alm. saks på den ene side og "kam" på den anden side, samt en alm. saks til poter og hale, eller også skal du investere i benzin og køre her ned så jeg kan vise dig hvordan man skal gøre og hvad jeg bruger inden du selv investerer i udstyret!:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fjunte

Hvor er det bare nogle super billeder. Nogle rigtig dejlige hunde. Og så er jeg også en af dem, der er ved at smelte over det sidste billede af hund og ejer - det er bare super godt "skudt" (respekt til fotografen).

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh, jeg er altså vild med det blide udtryk flattere har i ansigtet :lun: (Det har jeg vist sagt før, men jeg MENER det virkelig!!! :lol:) Jeg bliver NØDT til at opgradere til sådan en engang. En sort, vel at mærke. I mine øjne er en "rigtig" flatter sort! :mrgreen: Rinnie, du bliver nødt til at fortsætte med at avle, så jeg kan få en god flatter fra et ordentligt sted engang :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...