Aslan Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 hedder det hydro allergiker? Og hvilke mærker fører det her hydro foder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Hypo.. Royal Canin har Hypoallergenic Hills har z/d Jeg mener også at Specific har en.. Og så ved jeg ikke om der er flere, der har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Hypo.. Royal Canin har Hypoallergenic Hills har z/d Jeg mener også at Specific har en.. Og så ved jeg ikke om der er flere, der har Ja så er det sq klart jeg ikke kn finde der......... hypo!!! tak, så kan jeg begynde at studere. Vores dyrelæge ville nenmlig afprøve hypo før hvalpefoder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Luna havde det fint på Royal Canin Hypoallergenic.. Eller altså maven havde.. Vægten havde ikke:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Vi har også været glade for R/C hypo her i hytten... Ikke at Karla er allergisk, men det smager åbenbart godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Jeg ville nødig være vandallergiker - det må være svært at leve med (undskyld ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gitte1976 Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 hedder det hydro allergiker? Og hvilke mærker fører det her hydro foder? Det som du nok har hørt fra dyrlægen af, er at proteinerne i fodret er hydrolyseret/spaltet, så ikke hunden kan genkende dem. Jeg har selv brugt fodret til min labs, men da jeg ikke kunne se nogen fremgang, så kom han på Gourmix fra Vetcur. Og så er jeg ikke så vild med indholdet... Mvh. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Ja så er det sq klart jeg ikke kn finde der......... hypo!!! Hehe ja det kunne der være noget om. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Jeg ville nødig være vandallergiker - det må være svært at leve med (undskyld ) Ja, specielt som hund (det er ok,. jeg kan tage ddet ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts