Hop til indhold

Duffy og Molly


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

Molly og Duffy havde playdate idag og som det ses fik de leget en masse - endda nok til at Duffy tabte sin første tand :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ps. må også lige komplimentere duffys fine pels - nu har jeg efterhånden lagt mærke til, at hun altid ser sådan ud på alle billeder.

 

er det noget du gør til ære for fotografen? eller børster du bare rigtig tit? eller ser hun altid sådan ud, helt au naturel?

 

for så er vi godt nok misundelige! min löwchen er noget mere bohemeagtig (/tottet ...) at se på :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

ps. må også lige komplimentere duffys fine pels - nu har jeg efterhånden lagt mærke til, at hun altid ser sådan ud på alle billeder.

 

er det noget du gør til ære for fotografen? eller børster du bare rigtig tit? eller ser hun altid sådan ud, helt au naturel?

 

for så er vi godt nok misundelige! min löwchen er noget mere bohemeagtig (/tottet ...) at se på :genert:

 

Tak for komplimenten :blink: Jeg friserer hende nu kun én gang dagligt og synes egentlig det holder rimelig længe, når hun er blevet friseret... Hun kan godt blive mere tottet at se på end lige her på billederne, men har ikke bevidst friseret hende før hun blir fotograferet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Hi hi hi, hvor er de gode sammen. :klap: :lun:Et par af billederne ser helt draaaaabelige ud. :lol:Er sikker på de to tøsepiger har en fest. :banan: :hjerte:(Er også lidt misundelig - piv, piv - Smilla leger ikke rigtigt længere, synes jeg. :hmm: Kun lidt, når hun er i løbetid :rolleyes:)

 

Billederne er også fra de var hvalpe :mrgreen: Ved faktisk ikke om de ville lege i dag, er længe siden de har set hinanden :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...