Hop til indhold

Zooplus - ville i klage?


 Share

Recommended Posts

Ja det er lidt mindre detaljer, men vi har lige fået vores første bestilling hjem fra zooplus.de og der var et par ting der ikke er ok, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er værd at klage over :hmm:

 

For det første så havde vi bestilt en flaske lakseolie, den kom også frem men der er gået hul på flasken så der er dryppet en del af olien ud i kassen :evil:

 

For det andet så havde vi bestilt Markus Mühle foder, det er også kommet, men da vi bestilte foderet var der et specialtilbud hvor der fulgte en dåse gelenkraft gratis med. Den har vi ikke fået, men kan man brokke sig over det når nu det var noget ekstra?

Tilbuddet er taget af hjemmesiden nu så de er sikkert løbet tør, men det stod der altså da vi bestilte.

 

Jeg ville nok ikke gide brokke mig hvis det "bare" var ekstravarerne der manglede, men den olie var sgu dyr nok i forvejen... Men skal man skrive på tysk for at de fatter noget? :shock: og tror i det er noget der tager flere uger? For han har fået lidt skæl og skal snart på skue så ville egentlig gerne få startet med det olie...

 

Nå ja og så havde vi glædet os til den ekstra gave vi var blevet lovet... der kom så 2 dåser kattemad :lol: men pyt med det vi finder nok en katteejer der bliver glad for dem :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er lidt mindre detaljer, men vi har lige fået vores første bestilling hjem fra zooplus.de og der var et par ting der ikke er ok, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er værd at klage over :hmm:

 

For det første så havde vi bestilt en flaske lakseolie, den kom også frem men der er gået hul på flasken så der er dryppet en del af olien ud i kassen :evil:

 

For det andet så havde vi bestilt Markus Mühle foder, det er også kommet, men da vi bestilte foderet var der et specialtilbud hvor der fulgte en dåse gelenkraft gratis med. Den har vi ikke fået, men kan man brokke sig over det når nu det var noget ekstra?

Tilbuddet er taget af hjemmesiden nu så de er sikkert løbet tør, men det stod der altså da vi bestilte.

 

Jeg ville nok ikke gide brokke mig hvis det "bare" var ekstravarerne der manglede, men den olie var sgu dyr nok i forvejen... Men skal man skrive på tysk for at de fatter noget? :shock: og tror i det er noget der tager flere uger? For han har fået lidt skæl og skal snart på skue så ville egentlig gerne få startet med det olie...

 

Nå ja og så havde vi glædet os til den ekstra gave vi var blevet lovet... der kom så 2 dåser kattemad :lol: men pyt med det vi finder nok en katteejer der bliver glad for dem :rolleyes:

 

 

Haha, hvad sker der for at I får to dåser kattemad med i stedet :lol: Ja, jeg ville skrive en mail til dem, for ét er at de der ekstra ting ikke er med, men når der er hul på lakseolien, det synes jeg ikke er i orden..

Hmm tja, det skal vel næsten være på tysk :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

tror jeg ville klage.

da olien koster en del, og hul i flasken vidst formindsker holdbarheden en god del? +man får ikke det man har betalt for.

 

Det med ekstra ting, kan man altid nævne for dem, men det er ikke klage værdig mm. det var et mega godt tilbud??

 

tror ikke du kan skrive på dansk. skal vidst enten være tysk/engelsk ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

zooplus har den bedste kundeservice, jeg har oplevet, så bare skriv en venlig mail (slet ikke nødvendigt at blive hidsig med dem, som det er med andre), at der er hul på flaske og det andet mangler.

 

Købte et rottebur, da rotterne havde gnavet sig gennem bunden skrev jeg til dem om jeg kunne købe en ny bund og vupti 3 dage senere havde jeg en ny bund, kvit og frit, for når de sælger noget til rotter, så skal det jo også kunne holde til rotter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, hvad sker der for at I får to dåser kattemad med i stedet :lol: Ja, jeg ville skrive en mail til dem, for ét er at de der ekstra ting ikke er med, men når der er hul på lakseolien, det synes jeg ikke er i orden..

Hmm tja, det skal vel næsten være på tysk :vedikke:

 

Hmm jeg må se om jeg kan finde en tyskkyndig :hmm:har ikke så stor tiltro til google translate, da jeg skulle tjekke bestillingen oversatte den 31,2 kg til 2,13 kg :lol:

 

Men hvis Kenzo mangler foder kan jeg friste med 1 dåse med tun i gele og 1 med thai chicken (kan dog se det er produceret i Thailand så det er sikkert bare kylling der er opvokset dernede :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg må se om jeg kan finde en tyskkyndig :hmm:har ikke så stor tiltro til google translate, da jeg skulle tjekke bestillingen oversatte den 31,2 kg til 2,13 kg :lol:

 

Men hvis Kenzo mangler foder kan jeg friste med 1 dåse med tun i gele og 1 med thai chicken (kan dog se det er produceret i Thailand så det er sikkert bare kylling der er opvokset dernede :mrgreen:)

 

I kan sagtens skrive på engelsk..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst WhoLetTheDogsOut

Jeg havde nok klaget over olien... :rolleyes:

Men ekstragaven tror jeg ikke man kan klage over da det netop var en ekstragave. De var sikkert løbet tør for dem? :vedikke:

 

Men olien synes jeg at du skal klage over. Du betalte for olien - i en flaske. Ikke i kassen som du alligevel ikke kan bruge til noget.

MEN - måske er der gået hul i flasken på en eller anden mystisk måde på vej hjem til dig og det er jo ikke deres problem? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bestilt direkte på den tyske hjemmeside, jeg kan sagtens læse tysk, men skrive :shock: så tror jeg de får sig et par rigtig gode grin i kundeservice :oops:

 

Bare skriv på engelsk - og glem alt om transportfirmaet, de har et standardsvar 'du har skrevet under, ergo har du tjekket at alt var ok ved leveringen'.

 

Er ret sikker på zooplus fluks sender dig nyt (også af ekstravaren)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare skriv på engelsk - og glem alt om transportfirmaet, de har et standardsvar 'du har skrevet under, ergo har du tjekket at alt var ok ved leveringen'.

 

Er ret sikker på zooplus fluks sender dig nyt (også af ekstravaren)

 

Tjoo - det er jo rigtig at fragtmænd pr. deres definition altid er ansvarsløse :roll: men reklamerer man over "usynlige" fejl uden ugrundet ophold, hænger de alligevel på den :slem:

 

Jeg er så sådan én, der tager forbehold for skader og lign. bare kassen er lidt trykket i et hjørne :engel: men rather safe than sorry .....

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde heldigvis ikke nået at smide kassen ud så jeg vedhæfter lige et billede af den gennemblødte kasse til mailen :-D

 

Og tak for alle jeres svar! I er godt nok hurtige i dag :mrgreen:

 

Jeg var ude for at der var hul på en pose kattegrus - jeg var ikke populær på posthuset, da jeg hentede den pakke:stupid:

 

Men jeg har aldrig haft problemer med at klage hos dem, men jeg har også dokumenteret problemerne (nok næsten for grundigt)med vedhæftede billeder.

 

Og jeg har været tilfreds kunde hos Zooplus (.co.uk) i snart 4 år:klap:

 

Så klag endelig - og spørg til de ting, du havde regnet med var anderledes. Det kan de ikke blive sure over.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

zooplus har den bedste kundeservice, jeg har oplevet, så bare skriv en venlig mail (slet ikke nødvendigt at blive hidsig med dem, som det er med andre), at der er hul på flaske og det andet mangler.

 

Købte et rottebur, da rotterne havde gnavet sig gennem bunden skrev jeg til dem om jeg kunne købe en ny bund og vupti 3 dage senere havde jeg en ny bund, kvit og frit, for når de sælger noget til rotter, så skal det jo også kunne holde til rotter :5up:

Fuldstændig enig med Petrine. De er simpelthen så søde, og de undskylder og gør noget ved problemet med det samme. Det er virkelig god kundeservice, så dér skal du slet ikke holde dig tilbage og det er slet ikke nødvendigt at "klage", for de er virkelig lydhøre.

 

Søøøøde mennesker i Zooplus :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fuldstændig enig med Petrine. De er simpelthen så søde, og de undskylder og gør noget ved problemet med det samme. Det er virkelig god kundeservice, så dér skal du slet ikke holde dig tilbage og det er slet ikke nødvendigt at "klage", for de er virkelig lydhøre.

 

Søøøøde mennesker i Zooplus :5up:

 

Jeg skrev også en meget høflig mail så nu satser jeg på at få et tilsvarende svar tilbage :-D

 

det ville også være dumt af dem at lave problemer over den flaske, vi havde en meget stor bestilling og flasken kostede kun ca 1/10 af det samlede beløb :oops: så de kan nok godt regne ud at vi kunne blive gode kunder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bestilte også MM med Luposan Gelenkraft gratis den 14.8 og det blev leveret.

 

Således står der på min ordrebekræftelse:

15 kg Markus Mühle + Luposa

 

Så hvis der også står det på din, så bør du vel have det?

 

Det står der ikke, det har jeg lige tjekket :confused: men det stod altså på hjemmesiden da vi bestilte :vedikke: nå ja så kan jeg jo ikke bevise noget mht det, men det gør nu heller ikke så meget, vi ville nok ikke have bestilt det udover foderet alligevel. Men havde da tænkt mig at afprøve det nu det fulgte med...

 

Hvis bare de gider erstatte olien så er jeg en glad kunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det står der ikke, det har jeg lige tjekket :confused: men det stod altså på hjemmesiden da vi bestilte :vedikke: nå ja så kan jeg jo ikke bevise noget mht det, men det gør nu heller ikke så meget, vi ville nok ikke have bestilt det udover foderet alligevel. Men havde da tænkt mig at afprøve det nu det fulgte med...

 

Hvis bare de gider erstatte olien så er jeg en glad kunde :-D

 

Jeg ville da spørge til gratis-pakken alligevel. For du kunne jo ha været en kunde, der kun købte det hos dem pga gratisgaven:blink:

 

Ret sikker på, at de vil sende en ny olie - det er næsten det nemmeste for dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare skriv på engelsk - og glem alt om transportfirmaet, de har et standardsvar 'du har skrevet under, ergo har du tjekket at alt var ok ved leveringen'.

 

Er ret sikker på zooplus fluks sender dig nyt (også af ekstravaren)

 

Og hvad så hvis man er sådan en der aldrig skriver under, men bare finder tingene på sit trappetrin når fragtmanden har været der? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...