skipper-odense Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Ja det er lidt mindre detaljer, men vi har lige fået vores første bestilling hjem fra zooplus.de og der var et par ting der ikke er ok, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er værd at klage over :hmm: For det første så havde vi bestilt en flaske lakseolie, den kom også frem men der er gået hul på flasken så der er dryppet en del af olien ud i kassen For det andet så havde vi bestilt Markus Mühle foder, det er også kommet, men da vi bestilte foderet var der et specialtilbud hvor der fulgte en dåse gelenkraft gratis med. Den har vi ikke fået, men kan man brokke sig over det når nu det var noget ekstra? Tilbuddet er taget af hjemmesiden nu så de er sikkert løbet tør, men det stod der altså da vi bestilte. Jeg ville nok ikke gide brokke mig hvis det "bare" var ekstravarerne der manglede, men den olie var sgu dyr nok i forvejen... Men skal man skrive på tysk for at de fatter noget? og tror i det er noget der tager flere uger? For han har fået lidt skæl og skal snart på skue så ville egentlig gerne få startet med det olie... Nå ja og så havde vi glædet os til den ekstra gave vi var blevet lovet... der kom så 2 dåser kattemad men pyt med det vi finder nok en katteejer der bliver glad for dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Ja det er lidt mindre detaljer, men vi har lige fået vores første bestilling hjem fra zooplus.de og der var et par ting der ikke er ok, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er værd at klage over :hmm: For det første så havde vi bestilt en flaske lakseolie, den kom også frem men der er gået hul på flasken så der er dryppet en del af olien ud i kassen For det andet så havde vi bestilt Markus Mühle foder, det er også kommet, men da vi bestilte foderet var der et specialtilbud hvor der fulgte en dåse gelenkraft gratis med. Den har vi ikke fået, men kan man brokke sig over det når nu det var noget ekstra? Tilbuddet er taget af hjemmesiden nu så de er sikkert løbet tør, men det stod der altså da vi bestilte. Jeg ville nok ikke gide brokke mig hvis det "bare" var ekstravarerne der manglede, men den olie var sgu dyr nok i forvejen... Men skal man skrive på tysk for at de fatter noget? og tror i det er noget der tager flere uger? For han har fået lidt skæl og skal snart på skue så ville egentlig gerne få startet med det olie... Nå ja og så havde vi glædet os til den ekstra gave vi var blevet lovet... der kom så 2 dåser kattemad men pyt med det vi finder nok en katteejer der bliver glad for dem Haha, hvad sker der for at I får to dåser kattemad med i stedet Ja, jeg ville skrive en mail til dem, for ét er at de der ekstra ting ikke er med, men når der er hul på lakseolien, det synes jeg ikke er i orden.. Hmm tja, det skal vel næsten være på tysk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 tror jeg ville klage. da olien koster en del, og hul i flasken vidst formindsker holdbarheden en god del? +man får ikke det man har betalt for. Det med ekstra ting, kan man altid nævne for dem, men det er ikke klage værdig mm. det var et mega godt tilbud?? tror ikke du kan skrive på dansk. skal vidst enten være tysk/engelsk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 I kan godt skrive på engelsk.. Og ja, jeg ville brokke mig. Der er jo gået hul på flasken. Derudover ville jeg spørge om "jeg havde set forkert, da jeg bestilte, mht til det tilbud". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 zooplus har den bedste kundeservice, jeg har oplevet, så bare skriv en venlig mail (slet ikke nødvendigt at blive hidsig med dem, som det er med andre), at der er hul på flaske og det andet mangler. Købte et rottebur, da rotterne havde gnavet sig gennem bunden skrev jeg til dem om jeg kunne købe en ny bund og vupti 3 dage senere havde jeg en ny bund, kvit og frit, for når de sælger noget til rotter, så skal det jo også kunne holde til rotter :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Haha, hvad sker der for at I får to dåser kattemad med i stedet Ja, jeg ville skrive en mail til dem, for ét er at de der ekstra ting ikke er med, men når der er hul på lakseolien, det synes jeg ikke er i orden..Hmm tja, det skal vel næsten være på tysk Hmm jeg må se om jeg kan finde en tyskkyndig :hmm:har ikke så stor tiltro til google translate, da jeg skulle tjekke bestillingen oversatte den 31,2 kg til 2,13 kg Men hvis Kenzo mangler foder kan jeg friste med 1 dåse med tun i gele og 1 med thai chicken (kan dog se det er produceret i Thailand så det er sikkert bare kylling der er opvokset dernede ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Hmm jeg må se om jeg kan finde en tyskkyndig :hmm:har ikke så stor tiltro til google translate, da jeg skulle tjekke bestillingen oversatte den 31,2 kg til 2,13 kg Men hvis Kenzo mangler foder kan jeg friste med 1 dåse med tun i gele og 1 med thai chicken (kan dog se det er produceret i Thailand så det er sikkert bare kylling der er opvokset dernede ) I kan sagtens skrive på engelsk.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WhoLetTheDogsOut Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Jeg havde nok klaget over olien... Men ekstragaven tror jeg ikke man kan klage over da det netop var en ekstragave. De var sikkert løbet tør for dem? Men olien synes jeg at du skal klage over. Du betalte for olien - i en flaske. Ikke i kassen som du alligevel ikke kan bruge til noget. MEN - måske er der gået hul i flasken på en eller anden mystisk måde på vej hjem til dig og det er jo ikke deres problem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Selvfølgelig kan du da klage. En venlig mail - husk ordrenummer/kundenummer hvad du ellers har så de kan finde dig i systemet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Jeg prøver på engelsk så jeg underviser i engelsk på deltid så det burde jeg lige kunne klare Men godt at høre folk har gode erfaringer med deres kundeservice :5up: Jeg orkede bare ikke at skulle igennem lange email forhandlinger med dem når det "bare" var en flaske olie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Skriv på engelsk og klag. Med hensyn til flasken, hvis der står i købsaftalen at du selv står inde for det, kan du ikke klage, men ellers mener jeg det er fragt mændende der skal erstate, og det finder zooplus selv ud af. Så ja, klag!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Hvis du har bestilt det gennem en dansk leverandør så skriv på dansk - ellers på engelsk... Alle der sidder i en reklamationsafdeling kan engelsk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Jeg ville også sende en mail afsted - eller rettere 2 - én til zooplus for de manglende varer samt en orientering omkring olien og - én til GLS (eller anden fragtmand) omkring olien - som er gået i stykker under transporten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Hvis du har bestilt det gennem en dansk leverandør så skriv på dansk - ellers på engelsk... Alle der sidder i en reklamationsafdeling kan engelsk Det er bestilt direkte på den tyske hjemmeside, jeg kan sagtens læse tysk, men skrive så tror jeg de får sig et par rigtig gode grin i kundeservice Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Det er bestilt direkte på den tyske hjemmeside, jeg kan sagtens læse tysk, men skrive så tror jeg de får sig et par rigtig gode grin i kundeservice Bare skriv på engelsk - og glem alt om transportfirmaet, de har et standardsvar 'du har skrevet under, ergo har du tjekket at alt var ok ved leveringen'. Er ret sikker på zooplus fluks sender dig nyt (også af ekstravaren) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Bare skriv på engelsk - og glem alt om transportfirmaet, de har et standardsvar 'du har skrevet under, ergo har du tjekket at alt var ok ved leveringen'. Er ret sikker på zooplus fluks sender dig nyt (også af ekstravaren) Tjoo - det er jo rigtig at fragtmænd pr. deres definition altid er ansvarsløse men reklamerer man over "usynlige" fejl uden ugrundet ophold, hænger de alligevel på den :slem: Jeg er så sådan én, der tager forbehold for skader og lign. bare kassen er lidt trykket i et hjørne men rather safe than sorry ..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Vi havde heldigvis ikke nået at smide kassen ud så jeg vedhæfter lige et billede af den gennemblødte kasse til mailen Og tak for alle jeres svar! I er godt nok hurtige i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skruthberg Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Vi havde heldigvis ikke nået at smide kassen ud så jeg vedhæfter lige et billede af den gennemblødte kasse til mailen Og tak for alle jeres svar! I er godt nok hurtige i dag Jeg var ude for at der var hul på en pose kattegrus - jeg var ikke populær på posthuset, da jeg hentede den pakke:stupid: Men jeg har aldrig haft problemer med at klage hos dem, men jeg har også dokumenteret problemerne (nok næsten for grundigt)med vedhæftede billeder. Og jeg har været tilfreds kunde hos Zooplus (.co.uk) i snart 4 år:klap: Så klag endelig - og spørg til de ting, du havde regnet med var anderledes. Det kan de ikke blive sure over. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 zooplus har den bedste kundeservice, jeg har oplevet, så bare skriv en venlig mail (slet ikke nødvendigt at blive hidsig med dem, som det er med andre), at der er hul på flaske og det andet mangler. Købte et rottebur, da rotterne havde gnavet sig gennem bunden skrev jeg til dem om jeg kunne købe en ny bund og vupti 3 dage senere havde jeg en ny bund, kvit og frit, for når de sælger noget til rotter, så skal det jo også kunne holde til rotter :5up: Fuldstændig enig med Petrine. De er simpelthen så søde, og de undskylder og gør noget ved problemet med det samme. Det er virkelig god kundeservice, så dér skal du slet ikke holde dig tilbage og det er slet ikke nødvendigt at "klage", for de er virkelig lydhøre. Søøøøde mennesker i Zooplus :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Jeg har lige bestilt (godt nok til katten) for første gang, så jeg er spændt på, hvad der sker:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Fuldstændig enig med Petrine. De er simpelthen så søde, og de undskylder og gør noget ved problemet med det samme. Det er virkelig god kundeservice, så dér skal du slet ikke holde dig tilbage og det er slet ikke nødvendigt at "klage", for de er virkelig lydhøre. Søøøøde mennesker i Zooplus :5up: Jeg skrev også en meget høflig mail så nu satser jeg på at få et tilsvarende svar tilbage det ville også være dumt af dem at lave problemer over den flaske, vi havde en meget stor bestilling og flasken kostede kun ca 1/10 af det samlede beløb så de kan nok godt regne ud at vi kunne blive gode kunder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Jeg bestilte også MM med Luposan Gelenkraft gratis den 14.8 og det blev leveret. Således står der på min ordrebekræftelse: 15 kg Markus Mühle + Luposa Så hvis der også står det på din, så bør du vel have det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Jeg bestilte også MM med Luposan Gelenkraft gratis den 14.8 og det blev leveret. Således står der på min ordrebekræftelse: 15 kg Markus Mühle + Luposa Så hvis der også står det på din, så bør du vel have det? Det står der ikke, det har jeg lige tjekket men det stod altså på hjemmesiden da vi bestilte nå ja så kan jeg jo ikke bevise noget mht det, men det gør nu heller ikke så meget, vi ville nok ikke have bestilt det udover foderet alligevel. Men havde da tænkt mig at afprøve det nu det fulgte med... Hvis bare de gider erstatte olien så er jeg en glad kunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Det står der ikke, det har jeg lige tjekket men det stod altså på hjemmesiden da vi bestilte nå ja så kan jeg jo ikke bevise noget mht det, men det gør nu heller ikke så meget, vi ville nok ikke have bestilt det udover foderet alligevel. Men havde da tænkt mig at afprøve det nu det fulgte med... Hvis bare de gider erstatte olien så er jeg en glad kunde Jeg ville da spørge til gratis-pakken alligevel. For du kunne jo ha været en kunde, der kun købte det hos dem pga gratisgaven:blink: Ret sikker på, at de vil sende en ny olie - det er næsten det nemmeste for dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Bare skriv på engelsk - og glem alt om transportfirmaet, de har et standardsvar 'du har skrevet under, ergo har du tjekket at alt var ok ved leveringen'. Er ret sikker på zooplus fluks sender dig nyt (også af ekstravaren) Og hvad så hvis man er sådan en der aldrig skriver under, men bare finder tingene på sit trappetrin når fragtmanden har været der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.