Linda Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Koda & Chivas træner ofte sammen i lydighed, nu de så begyndt at snuse lidt til Agility så vi prøver at være de flittige kursiter og træner lektier hehe og på forskud Fik taget lidt billeder af dem den anden dag og ville dele em med jer andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Dygtige drenge:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Lidt flere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Hvor er de fine :5up: Han laver altså bare de skæggeste, dummeste udtryk ham Koda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 flere endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Smukke, dygtige hunde. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Gode billeder - og alt for flotte hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 og flere endnu Til dem som ikke er trætte af alt den billedspam af vores hunde hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Weeeeee nogen dejlige billeder :hjerte: OT: har I jeres helt egen bane? :snyd: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Flotte billeder og flotte hunde! Og så var jeg altså flad af grin, da jeg så det her, han ser sq da totalt klog, fræk og bandit-agtig ud! Én der meget snart kunne komme med et snedigt udtænkt påfund af den knap så velopdragne slags :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Totalt forelsket i de to smuksakker - der er virkelig nogle rigtig, rigtig fine springbilleder og så elsker jeg plads-billedet og det billede, hvor de leger sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Flotte billeder og flotte hunde! Og så var jeg altså flad af grin, da jeg så det her, han ser sq da totalt klog, fræk og bandit-agtig ud! Én der meget snart kunne komme med et snedigt udtænkt påfund af den knap så velopdragne slags :slem: Årh ja sagde du lømmel hehe Koda er ved at blive en rigtig mand, men han laver dog ikke så meget ballade hehe, han er lidt en dukse dreng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Mangler der egentlig ikke nogle spring billeder af Chivas og nogle trækketovs billeder, i denne serie? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Mangler der egentlig ikke nogle spring billeder af Chivas og nogle trækketovs billeder, i denne serie? Jo det gør der hehe men har jo alt for lidt tid til nettet og min computere nettet driller derhjemme men snart lover jeg hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Hvor det det nogle dejlige billder, og hvor er Chivas og Koda bare nogle smukke hunde. Dem bliver jeg aldrig træt af at se på, så kom endelig med flere billeder. Gracie og jeg er også begyndt til agility, dvs. FØR agility. vi har været der 2 gange og skal først træne opå forhindringer i næste måned. Så vi springer ikke over hvor gærdet er lavest.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 smukke smukke hunde . Dem kan jeg altså heller ikke blive træt af at se på :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts