Hop til indhold

Freya på marken


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010
Ballerup? Der bor jeg jo (næsten) :blink:.

Hva sker der der? Noget De luxe må være med til :klap:

 

Der er DKK international udstilling i september i Ballerup... De Luxe er desværre for ung til at deltage.. men mener godt at han kan komme ind som gæstehund..:5up: du skal bare medbringe vaccine papirer, og så koster det lidt at komme ind og kigge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak:lun:

 

Rikke - det bliver rigtig sjovt i Ballerup.. det er jeg sikker på..:klap:

 

Er jeg også sikker på! :banan:

 

Det lyder i hvert fald som om Buju og Buddha har gang i de store sager! :mrgreen:

 

Der er DKK international udstilling i september i Ballerup... De Luxe er desværre for ung til at deltage.. men mener godt at han kan komme ind som gæstehund..:5up: du skal bare medbringe vaccine papirer, og så koster det lidt at komme ind og kigge.

 

En lille sum på 135kr. for ejer og hund sammen - 50kr. for ejer alene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Er jeg også sikker på! :banan:

 

Det lyder i hvert fald som om Buju og Buddha har gang i de store sager! :mrgreen:

 

:lol:...

 

Rikke forresten.. jeg kiggede på teltet i dag, og det er ikke kun stroppen de forbandede mus har nappet:evil:... Der er kommet "oste-huller" i teltet.:evil:

 

Men det var da godt at jeg fik det tjekket inden at jeg hev det med til sjælland:genert:.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:...

 

Rikke forresten.. jeg kiggede på teltet i dag, og det er ikke kun stroppen de forbandede mus har nappet:evil:... Der er kommet "oste-huller" i teltet.:evil:

 

Men det var da godt at jeg fik det tjekket inden at jeg hev det med til sjælland:genert:.

 

Ai, øv, øv, øv! Ja, så kan det jo være lige gyldigt, øv altså da, dåhmme mus! :evil:

 

Hmmm, så må jeg prøve at finde et andetsted... Æv, kan næppe finde det bare halv så billigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ai, øv, øv, øv! Ja, så kan det jo være lige gyldigt, øv altså da, dåhmme mus! :evil:

 

Hmmm, så må jeg prøve at finde et andetsted... Æv, kan næppe finde det bare halv så billigt!

 

Jeg blev også godt gal i skrælden over det:evil:

 

Jeg ved godt at det er mange penge et DKK telt koster, men jeg er sikker på at du ikke vil fortryde det:engel:... Mener der er en side inde på FB, hvor der sælges brugte show-ting-og-sager... måske der findes et telt derinde??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev også godt gal i skrælden over det:evil:

 

Jeg ved godt at det er mange penge et DKK telt koster, men jeg er sikker på at du ikke vil fortryde det:engel:... Mener der er en side inde på FB, hvor der sælges brugte show-ting-og-sager... måske der findes et telt derinde??

 

Kan være? Prøvede lige at tjekke DBA, der var et ret alternativt et! :mrgreen:

 

En parasol, som man kunne sætte vægge på :lol:

 

Ville super gerne have et DKK-telt, synes bare, at det er sindssygt dyrt! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Kan være? Prøvede lige at tjekke DBA, der var et ret alternativt et! :mrgreen:

 

En parasol, som man kunne sætte vægge på :lol:

 

Ville super gerne have et DKK-telt, synes bare, at det er sindssygt dyrt! :genert:

 

Det synes jeg også.. men gik og gemte kuponerne fra DKK udstillingerne (+ dem som jeg fik igennem salg af mine liner:lol:)... og vupti, så havde jeg til et telt.:5up:

 

hihi.. men ja - en pavalion (jeg er små træt og halvblind - kan derfor ikke stave her til aften:lol:)... og så med sider på kunne da også være en mulighed??

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg også.. men gik og gemte kuponerne fra DKK udstillingerne (+ dem som jeg fik igennem salg af mine liner:lol:)... og vupti, så havde jeg til et telt.:5up:

 

hihi.. men ja - en pavalion (jeg er små træt og halvblind - kan derfor ikke stave her til aften:lol:)... og så med sider på kunne da også være en mulighed??

 

Ikke pavalion (jeg er også en staveged), men en parasol :lol:

 

Udstillingstelt, stor paras... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

 

Smart med at gemme kuponer! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er DKK international udstilling i september i Ballerup... De Luxe er desværre for ung til at deltage.. men mener godt at han kan komme ind som gæstehund..:5up: du skal bare medbringe vaccine papirer, og så koster det lidt at komme ind og kigge.

 

Uhh hvor spændende :rolleyes:. Det kunne da godt være man skulle komme forbi og kigge :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...