Hop til indhold

Ferie 1½ måned, uden hund.


Gæst DixZie
 Share

Recommended Posts

Er det bare mig, eller er der andre der synes det er utroligt synd og tage på ferie i 1½ måned, uden hund som kun er 6 måneder? :hmm:

 

Hunden er ikke købt endnu, og de ved de skal på ferie til sommer, ville i ikke vente med og købe hund så?

 

Hunden bliver købt til dec.

 

Jeg ville aldrig tage på ferie så længe ligemeget hvor gammel min hund var.

 

Det er da længe den skal undvære sin familie? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte på om du ikke kunne fjerne linket og i stedet bare komme med en generel beskrivelse af det, der skal diskuteres?

 

Synes det er lidt ubehageligt at en person, som har lavet et indlæg på et forum, skal diskuteres på et helt andet forum uden hun aner det, hvor hun slet ikke har mulighed for at forklare sig eller forsvare sig (hvis hun overhovedet skal det over for fremmede mennesker, der ikke kender hendes historie)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg klar til at diskutere det. Det andet kan jeg bare ikke lide :)

 

Personligt kunne jeg nok gøre det. Tænk hvis man får muligheden for at få udlevet sine drømme om at backpacke i Sydamerika og du kun får den ene chance? Men jeg ville ikke overlade min hund til en pension. Det skulle være privat pasning hos nogen, hunden er vant til at komme hos og blive passet.

 

Men jeg er ikke så pylret. Jeg er også typen, der ikke kan se noget galt i at nybagte forældre tager på forlænget weekend uden baby, hvilket jeg ved i min omgangskreds er nok til, at man åbenbart ikke er egnet til at være forælder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg havde en lang ferie planlagt så ville jeg ikke købe hund inden.

 

Hvis jeg allerede havde hunden og jeg fik mulighed for at komme på drømmeferien, så tror jeg at jeg har samme holdning som Frigga.

 

Men det afhang for det første af om han ville kunne blive passet privat og af personer jeg havde stor tillid til og som han kendte godt.

 

For det andet, så ville det afhænge af hunden selv. Hvis jeg vidste han ville gå og vente og være nervøs uden os så ville jeg aldrig rejse væk så længe! Men hvis jeg vidste han ville nyde tilværelsen i sit feriehjem så ville jeg godt kunne gøre det.

 

Og alt det her er meget godt i teorien, men jeg var ved at dø de 3 dage jeg var i Norge uden skipper i sommerferien, så selv hvis hunden kunne klare det så kunne jeg nok ikke :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg vidste det i forvejen, så ville jeg ikke købe hund inden nej... og nu hvor jeg har hende (og hun er 2 år), så ville jeg nok heller ikke gøre det... Det længste jeg har været væk fra hende er halvanden uge (10 dage) og det var faktisk for længe for mig :oops:

 

Men jeg indrømmer også ærligt, at hun er mit barn :hjerte: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...