Hop til indhold

Prøver liiige igen: Nogen der er med på træf i Ringkøbing-området?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Hvad med kl 13 istedet?

 

Uhh jeg glæder mig :banan:

Altså for mig er det lige meget, skal bare have gæster lørdag aften så skal jo hjem og gøre klar, så lad os lige høre hvad de andre siger

 

Bliver da super spændende at møde nogle altså udover dem man kender i forvejen, og så kan jeg jo også høre lidt om din dejlige hest :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Altså for mig er det lige meget, skal bare have gæster lørdag aften så skal jo hjem og gøre klar, så lad os lige høre hvad de andre siger

 

Bliver da super spændende at møde nogle altså udover dem man kender i forvejen, og så kan jeg jo også høre lidt om din dejlige hest :banan:

 

 

 

Uhja det kan du!! Elsker at snakke om ham, for jeg bli'r så varm om hjerte :hjerte:

 

Der er én af jer Pia'er fra Holstebro, vis kæreste arbejder på seminariet i Holstebro.... er det dig? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhja det kan du!! Elsker at snakke om ham, for jeg bli'r så varm om hjerte :hjerte:

 

Der er én af jer Pia'er fra Holstebro, vis kæreste arbejder på seminariet i Holstebro.... er det dig? :genert:

Niks er ikke mig, men jeg arbejder jo på slagteriet så er næsten lige ved siden af dig hver dag jo :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

hov hov, min er altså ikke en lille pjevs... :fornaermet: han er da hele 42 cm høj og vejer hele 8.5 kg. Så stor hund med masser af træk kraft. :klap:

 

Vi er med. har leget med store hunde før. først krammer vi dem og bagefter løber vi fra dem.... bare de ikke lige har for vane at træde på de mindre med vilje...

 

var det lørdag kl 13?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
hov hov, min er altså ikke en lille pjevs... :fornaermet: han er da hele 42 cm høj og vejer hele 8.5 kg. Så stor hund med masser af træk kraft. :klap:

 

Vi er med. har leget med store hunde før. først krammer vi dem og bagefter løber vi fra dem.... bare de ikke lige har for vane at træde på de mindre med vilje...

 

var det lørdag kl 13?

 

Åh gud, ja så er deer ingen tvivl om hvem der er den mindste :lol: Jason vejer det halve :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Niks er ikke mig, men jeg arbejder jo på slagteriet så er næsten lige ved siden af dig hver dag jo :mrgreen:

 

 

Ej hvor sjovt :-D Kan du så købe billige okseknogler?? :genert::engel:

 

 

hov hov, min er altså ikke en lille pjevs... :fornaermet: han er da hele 42 cm høj og vejer hele 8.5 kg. Så stor hund med masser af træk kraft. :klap:

 

Vi er med. har leget med store hunde før. først krammer vi dem og bagefter løber vi fra dem.... bare de ikke lige har for vane at træde på de mindre med vilje...

 

var det lørdag kl 13?

 

 

Nala er ikke den store løbe/tumle hund. Og hun er nærmest bange for små hunde, fordi hun ikke vil gøre skade på dem... Hun er MEGET forsigtig omkring dem.

 

underligt men nej den er ikke derpå :hmm:

 

Det hedder ølgryde plantage der hvor den ligger, men kan heller ikke lige finde den

 

Kan man få en direkte adresse derud, så man kan bruge sit stykke YNDLINGS teknologi og ikke kører rundt og ikke kan finde det :mrgreen:

 

 

Åh gud, ja så er deer ingen tvivl om hvem der er den mindste :lol: Jason vejer det halve :genert:

 

 

Nala og Jason kan i hvert fald sammen, det har vi da afprøvet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

 

 

 

Nala og Jason kan i hvert fald sammen, det har vi da afprøvet :5up:

 

hehe ja jason er ikke bange af sig :mrgreen:

 

Vi mødte faktisk en new foundlænder i går - jason vader bare lige op til den uden at blinke :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm bliver da lidt en udfordring at finde det for det har jo somsådan ingen adr og er ikke på listen over hundeskove :hmm:

 

Mon vi ender med at skal mødes i nr felding eller nowet og så lege førehund :genert:

 

 

 

Jeg vil være MEGET ked af at skulle til Nr. Felding. Det vil tage i hvert fald 3 kvarter for mig at køre derop...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil være MEGET ked af at skulle til Nr. Felding. Det vil tage i hvert fald 3 kvarter for mig at køre derop...

Jamen hvad vej kommer du fra, for når jeg skal ud i den skov køre jeg gennem nr felding, men kommer du den anden vej fra så?? skoven ligger på skjernvej på den anden side af nr felding når man kommer inde fra Holstebro

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hvad vej kommer du fra, for når jeg skal ud i den skov køre jeg gennem nr felding, men kommer du den anden vej fra så?? skoven ligger på skjernvej på den anden side af nr felding når man kommer inde fra Holstebro

 

 

 

Jeg kommer fra Ringkøbing, så det er den vej ved kasernen jeg kommer ind af....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer fra Ringkøbing, så det er den vej ved kasernen jeg kommer ind af....

Ja netop jamen den vej køre jeg også ude fra mig, så drejer man af skjernvej og ud gennem nr Felding Skjernvej er den første vej du kommer til efter kasernen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lost!! :vedikke:

 

:blink:

 

Skal du ikke være er nemt nok

 

Første kryds efter kerserne krydset, drejer du til højre så efter 3 km kommer nr Felding som man bare suser igennem så lidt længere ude kommer skoven :mrgreen: men hvis det er kan vi bare mødes evt ved kerseren og så følges jeg skal den vej også så kan jeg bare være førehund

 

altså hvis vi ikke finder noget bedre kort derud

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink:

 

Skal du ikke være er nemt nok

 

Første kryds efter kerserne krydset, drejer du til højre så efter 3 km kommer nr Felding som man bare suser igennem så lidt længere ude kommer skoven :mrgreen: men hvis det er kan vi bare mødes evt ved kerseren og så følges jeg skal den vej også så kan jeg bare være førehund

 

altså hvis vi ikke finder noget bedre kort derud

 

 

 

Lyder som en aftale :5up:

 

 

Var det så lørdag kl 13???

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved første lyskryds efter kassernen, skal du dreje til højere forsætte ligeud indtil du kommer til skiltet hvor der står Herning kommune, der tager du farten af bilen og blinker til højre, vejen ind til hundeskoven kommer lige efter skiltet.

 

Jeg springer fra kan ikke så tidlig lørdag. :megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Slet ingen som vil med :fornaermet:

 

Og jeg har hørt at der måske er nogen som godt vil hvis det er kl 14 :engel:

Vi vil stadig gerne med bare for lige at hilse på alle hundene og lege med nogen hvis de er nogenlunde rolige. Men jeg kan desværre ikke før kl 14.45

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...