CrazyDogLady Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Har prøvet et par gange, men der kommer jo mange nye til.... Nogen der vil mødes til lidt hygge i denne uge? Gerne i Ringkøbing-området.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Hvad havde du sådan mere præciset tænkt dig altså er det hunde leg eller gåtur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Hvad havde du sådan mere præciset tænkt dig altså er det hunde leg eller gåtur Hmm.... Gåtur uden snor.... måske... er rimelig åben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hayly kommer gerne forbi til lidt samvær:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hayly kommer gerne forbi til lidt samvær:-D Og det glæder vi os til!!! :banan: Er lige ved at finde ud af hvilken dato der er bedst :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hej, Synes at dit initiativ er godt, men Ringkøbing er lige lidt for langt væk i øjeblikket(tager mig ihvertfald en time). Desuden er jeg helt sikkert mest til leg uden snor, da ham af min næsten er umulig at holde, når han ser andre hunde:oops:(og ja det arbejder vi på, men han er 47kg lalleglad hund og har altid været sådan trods ihærdig træning:rolleyes:). Så vi leger mest hos andre i deres haver, hvor jeg kan slippe ham løs når vi ankommer(pinligt at indrømme ved jeg godt:oops:). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hej,Synes at dit initiativ er godt, men Ringkøbing er lige lidt for langt væk i øjeblikket(tager mig ihvertfald en time). Desuden er jeg helt sikkert mest til leg uden snor, da ham af min næsten er umulig at holde, når han ser andre hunde:oops:(og ja det arbejder vi på, men han er 47kg lalleglad hund og har altid været sådan trods ihærdig træning:rolleyes:). Så vi leger mest hos andre i deres haver, hvor jeg kan slippe ham løs når vi ankommer(pinligt at indrømme ved jeg godt:oops:). V.H. Sille Ork jeg har skam kørt over 1time for at komme til hundetræf :slem: (psyker dig lige lidt) Altså jeg er med på frileg :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hej, Ja du har ret;-)men denne uge er desværre allerede overbooket, men hvis du engang kommer på de her kanter(holstebro egnen) med en hund eller to er du da også velkommen heroppe;-) og der må da være lige langt begge veje ik:drille: V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hej, Ja du har ret;-)men denne uge er desværre allerede overbooket, men hvis du engang kommer på de her kanter(holstebro egnen) med en hund eller to er du da også velkommen heroppe;-) og der må da være lige langt begge veje ik:drille: V.H. Sille Bor du i Holstebro? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hej, Nej jeg bor ca 8 km udenfor Holstebro(nok lidt mellem struer og holstebro). Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hej,Nej jeg bor ca 8 km udenfor Holstebro(nok lidt mellem struer og holstebro). Sille Jeg går i skole i Holstebro og det tager mig 35 min, fra jeg kører hjemmefra og til jeg er på skolen, så det tager jo ikke ret meget længere at køre ud til dig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst skovtrold Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Jeg er også med på leg/gåtur uden snor. Sådan en formiddag el efter middag uden for holstebro ville da være fint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hvis man må være med selvom man kun har en lille cavalier hvalp så er vi også meget interesseret. Vi kan stort set alle dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Jeg er også med på leg/gåtur uden snor. Sådan en formiddag el efter middag uden for holstebro ville da være fint Super, men ville din lille søde pjevs kunne måle sig med 2 store hunde? Tænker bare det er voldsomt for så bette en hund, og vil jo nødig den kommer til skade... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Nej det kan hun helt sikkert ikke, men håber der er flere der melder sig. Ellers vil hun meget gerne hilse, vi kender desværre ikke rigtig nogen med store hunde selv som hun kan hilse på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Det var egentlig til skovtrold jeg skrev, men nu er der 2 små vapser, og så kan de jo boltre sig sammen :5up: SUPER Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Kan man undskylde sig med at det er sent? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Altså hvis det er uden snor og vi kommer i omegen af holstebro så vil Zacko og mig nok også godt være med. Jeg har nemlig også 40 kg hund som er ret svær at gå med i snor sammen med andre hunde, så det vil ikke være nogen fornøjelse for os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Jeg kunne også godt tænke mig at komme meeed Holstebro og omegn lyder SUPER! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Altså hvis det er uden snor og vi kommer i omegen af holstebro så vil Zacko og mig nok også godt være med. Jeg har nemlig også 40 kg hund som er ret svær at gå med i snor sammen med andre hunde, så det vil ikke være nogen fornøjelse for os Jeg kunne også godt tænke mig at komme meeed Holstebro og omegn lyder SUPER! Super :5up: Synes jeg kan huske noget med Jason og han ikke var så god til fri leg? Eller husker jeg forkert :hmm: Det kan godt være I synes I har det svært med 40 kg-agtigt, men min vejer 65 kg STIK DEN Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Super :5up: Synes jeg kan huske noget med Jason og han ikke var så god til fri leg? Eller husker jeg forkert :hmm: Det kan godt være I synes I har det svært med 40 kg-agtigt, men min vejer 65 kg STIK DEN Jason har det fint med fri leg - han har haft svært ved at kunne koncentrere sig om andet end tævernes bagender, men det går faktisk godt nu :5up: Var til familietamtam i weekenden og der var en 6 mdrs westietæve og de legede simpelthen så godt sammen :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Altså hvis det er uden snor og vi kommer i omegen af holstebro så vil Zacko og mig nok også godt være med. Jeg har nemlig også 40 kg hund som er ret svær at gå med i snor sammen med andre hunde, så det vil ikke være nogen fornøjelse for os Jeg overvejer også at komme med. Men jeg lader nok Oskar blive hjemme. Tror ikke de andre kan holde ud til, at høre på Zacko og Oskar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Jason har det fint med fri leg - han har haft svært ved at kunne koncentrere sig om andet end tævernes bagender, men det går faktisk godt nu :5up: Var til familietamtam i weekenden og der var en 6 mdrs westietæve og de legede simpelthen så godt sammen :klap: Kanon!! :5up: Jeg overvejer også at komme med. Men jeg lader nok Oskar blive hjemme. Tror ikke de andre kan holde ud til, at høre på Zacko og Oskar. Hvad da? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 [quote name= Hvad da? [/quote] De gør meget når de er sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Men der skal vel snart findes et sted hvor vi skal mødes og et tidspunkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts