Hop til indhold

Prøver liiige igen: Nogen der er med på træf i Ringkøbing-området?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan godt kl. 13 alligevel, så jeg er også med. :-D

 

Der er bord og bænke ved p pladsen, der kan vi indtage kage og kaffe m.m.

 

Hvis vi nu selv tager med, hvad vi skal have at drikke, så tager jeg kage med. Er der andre der har lyst til at tage kage med?

 

Glæder mig til at møde jer og jeres hunde. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt kl. 13 alligevel, så jeg er også med. :-D

 

Der er bord og bænke ved p pladsen, der kan vi indtage kage og kaffe m.m.

 

Hvis vi nu selv tager med, hvad vi skal have at drikke, så tager jeg kage med. Er der andre der har lyst til at tage kage med?

 

Glæder mig til at møde jer og jeres hunde. :-D

Kage :banan::banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt kl. 13 alligevel, så jeg er også med. :-D

 

Der er bord og bænke ved p pladsen, der kan vi indtage kage og kaffe m.m.

 

Hvis vi nu selv tager med, hvad vi skal have at drikke, så tager jeg kage med. Er der andre der har lyst til at tage kage med?

 

Glæder mig til at møde jer og jeres hunde. :-D

Øhm jeg vil gerne trække fri nr med kage, jeg har vist fået planlagt rigeligt til lørdag :oops:

 

Men jeg glæder mig altså til at se nogle af de hoveder som er herinde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Nej jeg går sjældent tur i byen, da han ikke går særligt pænt i snor-vi går mest på grusvejene i flexiline. Han er ret svær at holde(jeg kan godt) når vi møder andre hunde, da han mener, at de kun er sat i verden for at lege med ham(det har jeg prøvet at træne væk i snart halvandet år nu:rolleyes:). Derfor leger vi også om jeg nævnte sidst mest steder hvor jeg "bare" kan slippe ham løs med det samme:stupid:.

Er p.t. ved at prøve med en Halti, men han hopper og springer som en vild tyr for at få den af, så nu må hver vores stædighed komme an på en prøve;-), men det er nu lidt hårdt:oops:.

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Nej jeg går sjældent tur i byen, da han ikke går særligt pænt i snor-vi går mest på grusvejene i flexiline. Han er ret svær at holde(jeg kan godt) når vi møder andre hunde, da han mener, at de kun er sat i verden for at lege med ham(det har jeg prøvet at træne væk i snart halvandet år nu:rolleyes:). Derfor leger vi også om jeg nævnte sidst mest steder hvor jeg "bare" kan slippe ham løs med det samme:stupid:.

Er p.t. ved at prøve med en Halti, men han hopper og springer som en vild tyr for at få den af, så nu må hver vores stædighed komme an på en prøve;-), men det er nu lidt hårdt:oops:.

V.H. Sille

 

 

Nå, så var det ikke dig jeg så forleden dag... Der gik der en ung kvinde med en dejlig bamset berner :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...