Hop til indhold

Han vil ikke sove om natten ?


Gæst ayla78
 Share

Recommended Posts

Hej Hundeforum :blink:

 

Vi har overtaget den dejligste cavalier på 1½ år. Det hele fungere bare perfekt imellem vores to hunde.

 

Vi har haft Noah i huset siden fredag, og han er glad og virker lykkelig og afslappet her hos os.

 

Vi sørger for at hundene har en indholdsrig og god hverdag. De får 4 spændene ture dagligt ved skov og strand hvor de kan løbe frit og lege, og bruge næsen, og møde andre hunde.

 

De har haven, når vi er hjemme, har masser af legesager, og hygger sig i hinandens selskab.

 

Dog er der en ting der undrer mig, som jeg vil håbe i nogle kloge hoveder kan hjælpe mig med at belyse.

 

Noah vil ikke sove om natten !

 

De sover begge i soveværelset, og må gerne ligge i sengen, hvilket Noah er vant til hos tidligere ejer.

 

Men han står op hele tiden, hopper op og ned af sengen, går rundt, ligger sig på gulvet, hopper op i sengen igen, og dette fortsætter til omkring kl 4, hvor han så falder til ro.

 

De kommer ud og tisse kl ca 6, og kommer så op og putter hos mig indtil kl ca 7, her snork sover han, og han vil gerne putte videre når jeg står op om morgenen.

 

Hos tidligere ejer, gik de ofte først i seng meget sent om natten og sov så til kl 14. Kan dette mon være årsagen ????

At han har en anden rythme, og lige skal have en ny, alla børn ?????

 

Eller er det mon fordi, der er sket så meget i Noahs liv med flytning m.m ?????

 

Hvordan støtter vi bedst vores dejlige hund, så han tilvænner sig nye vaner og flytningen i det hele taget ????

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med ham, et billede af ham vil ikke være dårligt :lol:

 

Jeg tror hans døgnrytme bare skal vendes lidt rundt. Men jeg må indrømme at Mingus også skifter soveplads mange gange hver nat. Og af samme grund er jeg glad for at han aldrig har sovet i sengen. Nogle gange sover jeg med ham på sofaen, og det er et værre renderi op og ned. Min anden hund skifter sjældent soveplads, hun sover som en sten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Louise :mrgreen:

 

Jeg har lige oprettet mig herinde, så skal lige finde ud af det med billeder, profil m.m

 

Vores hvalp Oskar, snork sover natten igennem under dynen i min arm :klap:

 

Det er så dejligt :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal nok komme. Han er en voksen hund med sin rytme og skiftet giver jo trods alt lidt stress og mange nye ting og oplevelser.

Og cavalier er da tryghedsnarkomaner, selvom en del er meget friskfyragtige og motionsglade. Og meget knyttet til ejeren.

Så ro på, og gode oplevelser, så falder han ind i familien.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...