Hop til indhold

hvalpe smidt i søen...

Gæst minmilo
 Share

Recommended Posts

Gæst minmilo

siger på forhånd undskyld hvis denne er set før men faldt over den på hg..

http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1400146.ece

dette viser en meget ond kvinde der smider 6 hvalpe i en sø, så er i advaret.....

fatter slet ikke hvad der sker for folk:megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

dette viser en meget ond kvinde der smider 6 hvalpe i en sø, så er i advaret.....

ved ikke vad jeg skal sige anet en jeg håber hun bliver fundet og straffet.

kan ikke lige sige noget fornuftigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst WhoLetTheDogsOut

Jeg så også en med en mand der smed sin hund over en bro. Hunden overlevede dog faldet, med døde en uge senere pga indre blødninger. Dét var til gengæld det mest sygeste jeg nogensinde har set!!! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg nægter at se linket; tør simpelthen ikke :megaked: Så kan nogle fortælle mig, om det er her i Danmark og om man har fundet ud af, hvem der gjorde det? Det er SÅ sygt! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej nej nej nej! :cry:

Har fået gåsehud og tåre i øjnene, jeg forstår det virkelig ikke.

Hvordan kan man være så sindssyg? Og hvorfor er det bare blevet "in" at slå film ihjel også optage det og smide det på nettet :megaked:.

Fx. ham fyren der smed naboens hund ud fra en bro eller de danske teenagere der brændte et marsvin.

Jeg bliver arrig! De burde pines ikke bare druknes, de burde udsættes for en af Saws (gyserfilmen) værker, og ikke dø helt men bare forbløde - PÅ STORSKÆRM! :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bombastic

Vi har herhjemme valgt ikke at se videoen, vi har ikke lyst.

Men det mente tv2 altså lige vi ikke selv skulle bestemme, da de 21.53 sender den i en reklame for nyhederne helt uden at advare.

En klage blev i efterfølgene sek. sendt til tv2.

Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Jeg synes den med svinet der smider hunden ud over broen er værre (selvom den anden virkelig er styg også ) og jeg måtte stoppe op og gå hen til vinduet - det var simpelthen så stygt jeg fik det såå dårligt af at se det :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde med vilje også fravalgt at se den video, men det holdt lige til for 1 min siden da jeg sad og så nyhederne :evil: synes simpelthen ikke det er ok de viser den slags! De kunne da nøjes med at fortælle der lå et link på deres hjemmeside :damn:

Jep, så den på ekstra bladet og VILLE ikke se den...det besluttede tv2 så at jeg skulle, arrggg

Fatter ikke at folk lægger det på nettet, hvorfor? Kan de bare overhovedet slet ikke se, at der er noget galt i det de gør :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Jeg synes den med svinet der smider hunden ud over broen er værre (selvom den anden virkelig er styg også ) og jeg måtte stoppe op og gå hen til vinduet - det var simpelthen så stygt jeg fik det såå dårligt af at se det :shock:

Husker den med den unge mand på broen, og kan se der stadig er linket til den, virkelig ikke noget for sarte sjæle, så da helst at den mand blev kastet ud fra samme bro og overladt til at klare sig selv derefter, men så er jeg jo et menneske der inderholder samme ondskab som idioten, og det er jo ikke lige hvad gavner vel?:shock:

Men når man bliver vidne til vanvid udstillet med fornøjelse, sker der en kortslutning indeni en, og hadet næres!:damn::damn::damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde absolut ikke til intention at se videoen, men da jeg åbnede linket for at læse om det, startede videoen automatisk, og jeg blev helt handlingslammet og var ved at kaste op.

Ved ikke hvem der er mest syg, personen der kastede hvalpene i floden, eller den der optog det på video uden så meget som at ryste på hænderne.

Kan godt give Snuseren ret i at hvis man ønsker død og dommedag over gerningspersonerne, er man ikke meget bedre end dem, men det er altså små, totalt forsvarsløse hvalpe, der med et hånligt og fornøjet grin bliver kastet ud til den visse død.

Der er ingen tvivl om, at der bliver "produceret" mange videoer til internettet, og jeg vil sådan håbe, at dette er en af dem, og at det altså ikke er virkeligt, men lige her kan jeg ikke rigtigt se hvordan det kunne være muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor forfærdeligt. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Føj. Og så den stakkels hund, som roligt og tillidsfuldt sidder på armen af ham, indtil han smider den ud fra broen. Det gør det, selvom det næsten ikke kan lade sig gøre, endnu værre at se. Ej for helvede

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Vi må desverre indse, at vi mennesker er istand til hvad som helst, men

hvori består nydelsen, jeg kender ikke svaret?:evil:

:megaked::megaked:

Sådanne folk er syge og deres handling og årsag til handling er derfor noget vi normale mennesker ikke kan forstå.

Men skal vi se kold og kynisk på det, så er det ikke underligt at sådanne uhyrligheder kan forekomme over for dyr i vores ellers "fredelige" samfund.

Vi skal ikke særlig langt bort fra Danmark for at finde forklaringen på disse menneskers handlinger:

Under krig og krigstilstande ser vi gang på gang at folk rask væk kan finde på at gører uhyrligheder med andre mennesker, ting som os normale mennesker slet ikke kan forstå de kan for sig selv til at gører - og som forekommer os så sygelig uhyrlige, ækle, modbydelige, syglige ... jeg kunne forsætte men har slet ikke ord for disse handlinger.

Under krig er det "lettere" for sådanne syge mennesker at udleve deres sygelige lyster over for folk som betragtes som fjenden - og i fredelige samfund som vores er det let at udleve disse ... vulgære, ækle, sygelige ... lyster og kaste sig over dyr, der er forsvarsløse og i deres øjne mindreværdige væsner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke lige set linket, men så det igår inde på tv2 tror jeg :genert:

Og ja jeg kan ikke sige andet end at alt vendte sig i mig og nu jeg bare ser det her igen får eg kvalme igen, den person skulle selv samme vej intet mindre :evil::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så også en med en mand der smed sin hund over en bro. Hunden overlevede dog faldet, med døde en uge senere pga indre blødninger. Dét var til gengæld det mest sygeste jeg nogensinde har set!!! :megaked:

Har også lige set det, sidder med tåre i øjene og en klump i halsen. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst WhoLetTheDogsOut

Tænk at dem der ejer siden hvor video'en er blevet lagt ud faktisk har godkendt video'en! :shock:

Jeg læste at ham der havde smidt sin hund udover broen faktisk kun fik en bøde på 100 kroner! Den verden vi lever i er alt for styg. Nu mener jeg ikke at disse ting skete her i Danmark, men jeg synes at vi/alle lande burde havde det der hedder Dyrepoliti som de også har ovre i USA. Denne her mishandling burde sættes en stopper for. Jeg kan simpelthen ikke fordrage folk der gør sådan noget.

Der var også en video, hvor en kvinde havde smidt en kat ned i en skraldespand og der var hun så uheldig, fordi der var blevet lagt kamera op på gaden hvor hun gjorde det. Så havde hun lagt den kommentar ud og sagt "Det er jo bare en kat" . Sådan en gammel k*, burde simpelthen skydes i fødderne og tvinges til at gå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
men jeg synes at vi/alle lande burde havde det der hedder Dyrepoliti som de også har ovre i USA. Denne her mishandling burde sættes en stopper for.

Jamen det har du ret, det byrder der.

Men hvem skal betale for det?

- og hvem skal tage det kæmpe kæmpe store arbejde med at stable det på benene, og holde det "ved live"?

Husk på at dyrepoliti i andre lande er private orginisationer som er privat finansieret.

Der er rigtig rigtig mange som siger - inklusive mig selv - vi byrde have, men når det kommer til stykket så er viljen der alligevel ikke, hverken til at spytte i kassen eller påtager sig det kæmpe arbejde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst WhoLetTheDogsOut
Jamen det har du ret, det byrder der.

Men hvem skal betale for det?

- og hvem skal tage det kæmpe kæmpe store arbejde med at stable det på benene, og holde det "ved live"?

Husk på at dyrepoliti i andre lande er private orginisationer som er privat finansieret.

Der er rigtig rigtig mange som siger - inklusive mig selv - vi byrde have, men når det kommer til stykket så er viljen der alligevel ikke, hverken til at spytte i kassen eller påtager sig det kæmpe arbejde.

Jeg kan fuldt ud forstå dig, det kræver tid + penge til gud må vide hvad.

Men det er jo noget Danmark kan få sørget for med tiden. Nu ved ingen jo om det sker, og hvis man skal betale for det via skat, er der nok heller ikke så mange der bliver glade for det, for alle er jo ikke dyre-elskere.

MEN, det kunne være dejligt hvis vi havde det.

Men som du selv siger, kræver det tid og penge hvilket mange ikke rigtig gider at sætte sig ind i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænk at dem der ejer siden hvor video'en er blevet lagt ud faktisk har godkendt video'en! :shock:

Jeg læste at ham der havde smidt sin hund udover broen faktisk kun fik en bøde på 100 kroner! Den verden vi lever i er alt for styg. Nu mener jeg ikke at disse ting skete her i Danmark, men jeg synes at vi/alle lande burde havde det der hedder Dyrepoliti som de også har ovre i USA. Denne her mishandling burde sættes en stopper for. Jeg kan simpelthen ikke fordrage folk der gør sådan noget.

Der var også en video, hvor en kvinde havde smidt en kat ned i en skraldespand og der var hun så uheldig, fordi der var blevet lagt kamera op på gaden hvor hun gjorde det. Så havde hun lagt den kommentar ud og sagt "Det er jo bare en kat" . Sådan en gammel k*, burde simpelthen skydes i fødderne og tvinges til at gå.

Det passer ikke. Den unge mand på broen blev fanget og kom i fængsel i 8 mdr. Der sad han og blev rigtig bange for at komme ud igen, fordi nethadet mod ham bare voksede og voksede.

En ung pige prøvede at forsvare ham, -eller forklare ham. Hun sagde at hun havde haft kontakt med ham.. men hun endte med at lukke sin hjemmeside i afmagt over folks oprør over videoen.

Strafferammen for dyremishandling i Litauen (hvor det foregik) er efterfølgende sat op til 4 års fængsel. Tidligere var maximum 1 år.

Linket her er IKKE til videoen, men til en dyreorganisation, der fortæller om sagen:

Nov. 18, 2009 - The Dog Abuse Case | animalrights.lt

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver SÅ vred og så ked af det når jeg ser film som denne... jeg kunne heller ikke se den færdig, fordi jeg føler en kæmpe afmagt.

Hvis folk endelig skal slå dyr ihjel så gør det dog for satan så de ikke mærker noget :evil:

Som andre også skrev kan jeg ikke se hvor i nydelsen i det ligger, men det er jo så nok heldigvis det der adskiller mig selv fra sådanne mennesker.

Men hvodan kan man se sig selv i øjnene efter at have gjort sådan noget?!?

Link til indlæg
Del på andre sites