Hop til indhold

Så er det snart vores tur :)


Gæst m.m.m.m
 Share

Recommended Posts

Gæst m.m.m.m

Hej derude.

 

I morgen er der en uge til vi skal hente vores lille hvalp! Det er første gang vi skal have hund, eller vi har begge haft hund da vi boede hjemme. Men nu er det tid til vi selv skal have en. Vi er rigtig spændte og har i dag været ude og købe en massetng. Hooold da op hvor man hurtigt kan komme af med en masse penge! hehe

Håber det kommer til at gå godt med at få ham hjem. Syntes jeg harlæst at mange har problemer med at få dem til at være alene hjemme, håber virkeig det komme til at gå nemt og godt. Det krydser jeg i hvert fald fingre for :)

 

Er der noge gode råd jeg skal høre inden jeg får lille manden hjem?

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor er han fin!

 

hvad er han for en, og hvad skal han hedde?

 

glæd jer, hvalpetiden er spændende, sjov og knaldhård - det er næsten lige som at få et barn, og efter min mening, skal en hvalp behandles lidt på samme måde - masser af kærlighed, tryghed og overbærenhed.

 

jeg håber, at der kommer masser af historier og billeder af den lille fyr!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst m.m.m.m

Han er en blanding af en Pomeranian, Malteser og Pekingser. Men hende vi køber ham ved mener at kommer til at lige en Pomeranian så det er jeg da spændt på at seom holder stik!

Vi har snakket rigtig meget om navne og var lidt enige om det ikke skulle væreet alm hundenavn. Så han skal hedde Alfred;-)

 

Uhh glæder mig også bare så meget til at vi får ham hjem og er sikker på at du har ret i forhold til det næsten er som at få barn ;)

 

Der skal nok komme indlæg og billeder!:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er en blanding af en Pomeranian, Malteser og Pekingser. Men hende vi køber ham ved mener at kommer til at lige en Pomeranian så det er jeg da spændt på at seom holder stik!

Vi har snakket rigtig meget om navne og var lidt enige om det ikke skulle væreet alm hundenavn. Så han skal hedde Alfred;-)

 

Uhh glæder mig også bare så meget til at vi får ham hjem og er sikker på at du har ret i forhold til det næsten er som at få barn ;)

 

Der skal nok komme indlæg og billeder!:-)

 

alfred er et fint navn :lun:

 

et godt råd mere: brug den sidste ventetid til at gå på biblioteket og lån et par bøger om at få hund - f.eks. af lone greva. det giver altså lidt ro, at vide hvad der venter én, og hvordan man skal håndtere det.

 

og glædelig hvalp :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Nææææh hvor er han fin :hjerte::hjerte::hjerte: Tillykke med ham :cool:

 

 

 

Må lige indskyde: ved ikke hvor du kommer fra i landet, men her i det vestjydske synes jeg næsten hver 5. hanhund under 15 kg hedder Alfred så hvis I skal vælge noget fordi det skal være unikt så ehh ja... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han er bare så sød, han ligner en rigtig lille bamse, En lille robust hund med masser af hår :)

 

Ej er det rigtig - kommer selv fra vestjylland men har ALDRIG stødt på en hund der hedder det:vedikke: Men så ved jeg da det:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.

Hvor er han bare nuttet:hjerte:

 

Der behøver ikke, at blive problemer med, at være alene hjemme.

Det kommer an på hvordan i gør, tag små skridt.

 

Hvis jeg kunne lave noget om, med min nu 11 måneder gamle hvalp, ville jeg have været mere sammen med børn. Det er meget vigtigt, når man ikke selv har nogen.

 

Ellers vil jeg anbefale, at i allerede nu finder et sted, at gå til hvalpetræning.

Nogen steder, kan der nemlig godt være ventetid.

 

Held og lykke med det lille pus:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

tillykke med den super søde hvalp!:lun:

 

Et fif, som hjalp os rigtigt meget ift. at lære Dexter at være alene hjemme, er IKKE at tage hvalpen med, når i går på toilettet.

-Det kan man let komme til i starten, for det er lidt trist at lukke hvalpen ude, når den gerne vil med ind, og når den klynker lidt.

Men ved at vi gjorde det med Dexter, fandt han ud af, at det var okay at være i andre rum end os og dermed være lidt 'alene'. På den måde panikkede han nemli heller ikke, når det så var fordøren, som blev lukket mellem os.

 

Det er jo en stor del af hverdagen, at vi går på toilettet, så den bliver super hurtigt vant til dette.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...