Hop til indhold

Er så stolt! (Total praletråd)


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Det har da bare været en helt fantastisk dag! Jeg er mindst vokset 10 cm efter al den ros skipper (og jeg har fået) :engel:og nu praler jeg her! :mrgreen:

 

Først var vi ved dyrlægen hvor jeg fik meget ros for hans flotte bygning (ja den har jeg ikke så meget med at gøre :blink:) og hans vægt og temperament.

 

Nu kommer vi lige fra sidste hvalpetræning, hvor den selv samme træner der nærmest opgav os den første træningsgang, trak mig til side for at sige at skipper havde udviklet sig helt utroligt og hun troede vi kunne nå langt hvis vi fortsatte med træningen :engel:

 

Den slags varmer altså når nu det er første gang vi har hund og man godt kan blive lidt usikker på om man gør tingene godt nok :-D og ja undskyld for total praletråd :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min indre beskedne jyde kommer bare totalt op i mig når folk står og roser mig, så der står jeg og kommer med en masse bortforklaringer på hvorfor jeg da intet har med det at gøre :genert: men så er det godt man kan prale herinde :mrgreen:

 

Jeg sidder allerede og planlægger næste træningssæson :-D og mon ikke det bliver rally til foråret :hmm:

 

Til gengæld skal jeg nok komme ned på jorden igen efter skuet i billund d 26... vi lærer aldrig stå og tandvisning! :stupid: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min indre beskedne jyde kommer bare totalt op i mig når folk står og roser mig, så der står jeg og kommer med en masse bortforklaringer på hvorfor jeg da intet har med det at gøre :genert: men så er det godt man kan prale herinde :mrgreen:

 

Jeg sidder allerede og planlægger næste træningssæson :-D og mon ikke det bliver rally til foråret :hmm:

 

Til gengæld skal jeg nok komme ned på jorden igen efter skuet i billund d 26... vi lærer aldrig stå og tandvisning! :stupid: :mrgreen:

 

Gu gør I så. Lige pludselig sidder den i skabet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Ihh... :klap:

 

Hvor er det dejligt, at træneren også husker at rose - Og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at i begge to fortjener det :5up:

 

Skønt at det går så godt - Og pral er hjertelig velkommen :mrgreen:

Sidder bare og jubler med dig :klap::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal i have allesammen :genert:

 

Jeg er dog stadig noget utilfreds med træningen, det var aaalt for svært det hun havde planlagt i aften... altså vi klarede det :engel: men jeg tror de 2 andre gik hjem med lidt af et nederlag i bagagen :???: jeg synes faktisk at niveauet på det her hvalpehold er højere end på det unghundehold vi er startet på :shock:

 

Nå det var sidste træningsgang og nu fortsætter vi bare det nye sted :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...