skipper-odense Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Det har da bare været en helt fantastisk dag! Jeg er mindst vokset 10 cm efter al den ros skipper (og jeg har fået) :engel:og nu praler jeg her! Først var vi ved dyrlægen hvor jeg fik meget ros for hans flotte bygning (ja den har jeg ikke så meget med at gøre :blink:) og hans vægt og temperament. Nu kommer vi lige fra sidste hvalpetræning, hvor den selv samme træner der nærmest opgav os den første træningsgang, trak mig til side for at sige at skipper havde udviklet sig helt utroligt og hun troede vi kunne nå langt hvis vi fortsatte med træningen Den slags varmer altså når nu det er første gang vi har hund og man godt kan blive lidt usikker på om man gør tingene godt nok og ja undskyld for total praletråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 som første gangs ejer er det vigtig vi husker at prale :klap: så tillykke med i er god til hund :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hey ! Det er da bare helt ok at prale.... specielt, når der er årsag til det og det var der jo så lige her ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Min indre beskedne jyde kommer bare totalt op i mig når folk står og roser mig, så der står jeg og kommer med en masse bortforklaringer på hvorfor jeg da intet har med det at gøre men så er det godt man kan prale herinde Jeg sidder allerede og planlægger næste træningssæson og mon ikke det bliver rally til foråret :hmm: Til gengæld skal jeg nok komme ned på jorden igen efter skuet i billund d 26... vi lærer aldrig stå og tandvisning! :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Min indre beskedne jyde kommer bare totalt op i mig når folk står og roser mig, så der står jeg og kommer med en masse bortforklaringer på hvorfor jeg da intet har med det at gøre men så er det godt man kan prale herinde Jeg sidder allerede og planlægger næste træningssæson og mon ikke det bliver rally til foråret :hmm: Til gengæld skal jeg nok komme ned på jorden igen efter skuet i billund d 26... vi lærer aldrig stå og tandvisning! :stupid: Gu gør I så. Lige pludselig sidder den i skabet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Ihh... :klap: Hvor er det dejligt, at træneren også husker at rose - Og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at i begge to fortjener det :5up: Skønt at det går så godt - Og pral er hjertelig velkommen Sidder bare og jubler med dig :klap::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hvor er det bare godt gået, jeg kan søreme godt forstå du er stolt, især når det kommer fra en træner der ikke troede på jer til at starte med, men hun måtte æde sin ord i sig igen, måtte hun :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Holp op, hvor er det skønt at høre, specielt efter din meget ubehagelige oplevelse fra første tur til træning. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Selvfølgelig skal du prale. Dejligt at træner og dyrlæge husker at rose. Det er dejligt motiverende. En ting er når man selv synes ens hund er dejlig, og at man gør et godt stykke arbejde med den, men når andre også kan se det, er det bare toppen.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Tak skal i have allesammen Jeg er dog stadig noget utilfreds med træningen, det var aaalt for svært det hun havde planlagt i aften... altså vi klarede det men jeg tror de 2 andre gik hjem med lidt af et nederlag i bagagen jeg synes faktisk at niveauet på det her hvalpehold er højere end på det unghundehold vi er startet på Nå det var sidste træningsgang og nu fortsætter vi bare det nye sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Ih, hvor dejligt med ros :5up: -Og så må man altså godt prale lidt også selvom man er jyde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camijo Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Stort tillykke. Jeg har også en hvalp jeg træner med, og jeg har det ligesom dig, jeg bliver bare så vildt glad når det lykkedes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Stort tillykke. Jeg har også en hvalp jeg træner med, og jeg har det ligesom dig, jeg bliver bare så vildt glad når det lykkedes Ja det er skønt, vi var afsted igen lørdag og der ville han helst bare sove så var det godt at have onsdag at tænke tilbage på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Weee :banan: hvor er det dejligt at høre :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Hvor er det flot:klap::klap: Stort tillykke:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts