Splinten, mor og mig Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Lidt (mange) billeder af tossetøserne fra i dag Kimmi 7 år Vilya Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Kampen om den gule satan.... Kimmi med hajtænder Hun vandt... Vilya Kimmi 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Kimmi og Splint Kimmi headshots Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Smukke tøser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 lææækre hunde i lææækre omgivelser :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Dejlige billeder af tøserne:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Søløven AKA Vilya Mere Kimmi Splint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 lææækre hunde i lææækre omgivelser :hjerte: Mmmm.... og det er lige her, hvor jeg bor :hjerte::hjerte::hjerte: Faktisk næsten lige på den anden side af vejen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Smukke Vilya :hjerte: Og Kimmi....der er altså lidt psyko over hendes udtryk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Smukke Vilya :hjerte: Og Kimmi....der er altså lidt psyko over hendes udtryk Det er så ikke kun hendes udtryk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Ejrsh hvor er de bare forevigt fine! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Hvor er de bare smukke:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Super gode billeder af MEGET smukke tøser :hjerte: De har da godt nok haft en skøn dag Er det sådan en border ting.... - det der med at deres tunge skal titte frem? Eller er det bare idet billedet blev taget, at Kimmi rækker tunge? Min AG træners border gør det nemlig ret ofte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Super gode billeder af MEGET smukke tøser :hjerte: De har da godt nok haft en skøn dag Er det sådan en border ting.... - det der med at deres tunge skal titte frem? Eller er det bare idet billedet blev taget, at Kimmi rækker tunge? Min AG træners border gør det nemlig ret ofte He he - mine gør det i hvert fald alle tre, når de laver noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Rigtig gode billeder - og fantastisk smukke hunde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 :hjerte::hjerte::hjerte: en til dem hver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Dejlige billeder af dejlige hunde ... og så sad man pludselig her og sang et gammelt Madonna-nummer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 :hjerte: Gode billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Ååååhr, smukke tøser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Jamen det er jo pladderromatiske billeder hvor selv hundetegnet macher omgivelserne:lun: Kan verden se mere perfekt ud end den gør i din himmel? Neeej, jo kun hvis de havde en lille flok får derude Folkes ynglingsbillede er absolut billedet hvor de kæmper om den gule satan! Han var færdig af grin over det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Jamen det er jo pladderromatiske billeder hvor selv hundetegnet macher omgivelserne:lun: Kan verden se mere perfekt ud end den gør i din himmel? Neeej, jo kun hvis de havde en lille flok får derude Folkes ynglingsbillede er absolut billedet hvor de kæmper om den gule satan! Han var færdig af grin over det. Sådan er jeg bare - pladderromantisk, matchende og perfekt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Sådan er jeg bare - pladderromantisk, matchende og perfekt Skal vi putte et par får bag i din bil på torsdag :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Skal vi putte et par får bag i din bil på torsdag :slem: Øhm.... så skal jeg nok liiiiige have ryddet lidt op i den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Øhm.... så skal jeg nok liiiiige have ryddet lidt op i den Det klarer fårene og ellers kan vi jo håbe på lidt blæst på torsdag :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Det klarer fårene og ellers kan vi jo håbe på lidt blæst på torsdag :5up: Super! Så mens I holder i hånd, smugler jeg et par får ind i bilen :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts