Hop til indhold

DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?


Recommended Posts

Nej, vel? :mrgreen:

 

Jeg synes jo efterhånden, at det begynder at blive lidt ensformigt :lol:

 

 

 

 

Og så lige dagens kritik også :mrgreen:

 

Ha ha ha, ja så er det ligesom set før. Næste gang må du spørge dommer-manden om han ikke kan skrive: "Ører bæres for lavt" for fornyelsens skyld :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 421
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ha ha ha, ja så er det ligesom set før. Næste gang må du spørge dommer-manden om han ikke kan skrive: "Ører bæres for lavt" for fornyelsens skyld :mrgreen:

 

Ja, something like that! For løse læber - men fin front. Bare lidt adveksling :mrgreen:

 

Læberne har vi kun fået noget at vide om én gang (hvilket undrer mig, for de er virkelig alt for løse! :lol: ).

Link til indlæg
Del på andre sites

Absolut ikke, dig så jeg godt ordentligt! Og du syntes, Møffe var sød og sød og sød, så dig ka' jeg godt li' :mrgreen:

 

Nu skruede han også lige max charme på over for Gizmo :lol:

 

Ja, og han var lige ved at vælte mig, fordi han så gerne ville nusses (KÆMPE hund :shock:). Lige inden han væltede om på ryggen for at blive overfaldet af Gizmo :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Leffe virker helt ok, leger fint med hunde vi møder:banan:.

Er spændt på hvordan han reagerer, når vi møder en sort "kæmpe" næste gang....men han virker, indtil videre helt upåvirket.

 

Åh, godt at høre!

 

Hvis han har nogle problemer, må du lige skrive... Møffe er jo i hvert fald tæt på at være en sort kæmpe. Hvis det kan bruges, altså. Så kan vi måske finde ud af noget!

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: ja, det må vi være - for bagefter kom jeg i tanke om, at jeg faktisk også havde glemt Sonja77 og Aina :engel: (og dig selvfølgelig) - men så kan jeg altså ikke komme på om jeg har glemt flere :genert:

 

Meeen nu var Sonja og Aina ikke derude samtidig med mig og Mulline, der nemlig gik ind sammen og sladrede om at Motor skulle til at ind og show his stuff:mrgreen:

 

Men jeg kan jo ta det... :mrgreen::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...