Hop til indhold

DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?


Recommended Posts

Wauv... jeg sad godt og talte hunde tidligere i dag, men jeg fattede ikke et klap og endte med at tro vi skulle på sidst på eftermiddagen :oops:

Synes det er en anelse indviklet skrevet, dkks mail.

 

Jamen så kommer vi tidligt, jeg ville bare ikke komme kl 10 hvis vi så skulle vente 5 timer, så tror jeg min hund ville være helt udkogt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 421
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sidder lige på chat og CRIST IN HEAVEN, TEEEENAGERE!!!! :damn: :stupid:

 

Det var nr. 2. teenager der alligevel ikke kunne fordiiii...... :roll: :stupid::vedikke:

 

 

Altså jeg elsker dem :mrgreen: især når de sover eller tager hjem til deres egen mor :sjov:

 

Så ingen DKK date til mig søndag så, så jeg tror bare at jeg bliver hjemme og tager mitte ud på vores vanlige og hyggelige søndag formiddags tur :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

NUJJ der kommer mange lækre hunde søndag :banan: er her ingen andre som skal derind den dag ???

 

http://dansk-kennel-klub.dk/files/pdf/Bal10soen.pdf

 

Sødeste Karina - indlæg nr. 1, indlæg nr. 1 i heleste hele tråden! Prøv at tage et kig der :blink: :lol:

 

Det skulle du gøre. Vores hunde er udstillingens smukkeste og vi er ubegribelig søde mennesker :engel::mrgreen:

 

Uuh, jeps, så sandt, som det er sagt! :mrgreen:

 

Så ingen DKK date til mig søndag så, så jeg tror bare at jeg bliver hjemme og tager mitte ud på vores vanlige og hyggelige søndag formiddags tur :vuf:

 

Hey, vi har da en date :confused::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauv... jeg sad godt og talte hunde tidligere i dag, men jeg fattede ikke et klap og endte med at tro vi skulle på sidst på eftermiddagen :oops:

Synes det er en anelse indviklet skrevet, dkks mail.

 

Jamen så kommer vi tidligt, jeg ville bare ikke komme kl 10 hvis vi så skulle vente 5 timer, så tror jeg min hund ville være helt udkogt.

 

 

Klokken når nok at blive ca. 13 inden I skal på. Har du ikke et bur der kan komme med? Overdækket bur plejer godt at kunne være nok til at hunden kan få slappet lidt af inden den skal på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Klokken når nok at blive ca. 13 inden I skal på. Har du ikke et bur der kan komme med? Overdækket bur plejer godt at kunne være nok til at hunden kan få slappet lidt af inden den skal på.

 

Nej, det har vi ikke, men jeg tror at vi kommer omkring åbningstid, for så kan han nå at vænne sig til stedet og falde lidt ned, vi sætter os bare med ham et sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det har vi ikke, men jeg tror at vi kommer omkring åbningstid, for så kan han nå at vænne sig til stedet og falde lidt ned, vi sætter os bare med ham et sted.

 

Ja, nogle hunde har bestemt bedre af at være der, og få lov at indsnuse det hele - og vil stresse mere over at komme ud i det lige pludseligt efter at have været i bur.

 

Modsat er der nogen, der virkelig har brug for afslapningstid. Som min den gamle. Men nu er hun jo altså også noget af en gaaaammel starut efterhånden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, nogle hunde har bestemt bedre af at være der, og få lov at indsnuse det hele - og vil stresse mere over at komme ud i det lige pludseligt efter at have været i bur.

 

Modsat er der nogen, der virkelig har brug for afslapningstid. Som min den gamle. Men nu er hun jo altså også noget af en gaaaammel starut efterhånden.

 

Han har så heller ikke lært at være i bur endnu. Men det plejer at virke ganske godt at tage ham mellem benene eller give ham en ordentlig krammer, så kan han som regel godt slappe lidt af :-)

 

Anders' hjerne brændte til gengæld sammen over at det sikkert bliver regnvejr på lørdag. Men altså, så bliver de våde, det er der vel ikke så meget at gøre ved :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har så heller ikke lært at være i bur endnu. Men det plejer at virke ganske godt at tage ham mellem benene eller give ham en ordentlig krammer, så kan han som regel godt slappe lidt af :-)

 

Anders' hjerne brændte til gengæld sammen over at det sikkert bliver regnvejr på lørdag. Men altså, så bliver de våde, det er der vel ikke så meget at gøre ved :vedikke:

 

En eller anden dommer-mand udtalte om en flok dyng-våde Bernere...ja, så kan man da se hvad der egentlig er under pelsen...om det så var positivt melder historien intet om :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har så heller ikke lært at være i bur endnu. Men det plejer at virke ganske godt at tage ham mellem benene eller give ham en ordentlig krammer, så kan han som regel godt slappe lidt af :-)

 

Anders' hjerne brændte til gengæld sammen over at det sikkert bliver regnvejr på lørdag. Men altså, så bliver de våde, det er der vel ikke så meget at gøre ved :vedikke:

 

Regn er ikke en hundeudstillingsfavorit!

 

Men det plejer at gå fint hvis man kan finde et sted at stå i tørvejr, så hund ikke er helt gennemblødt når man går i ringen. Nogle har telt med, og der kan man nogle gange få lov at komme ind og stå lunt. Ellers så er en paraply eller regnslag udmærket. Man kan jo gemme sig i hallen, til det er ved at være tid til at hunden skal på.

 

Våde hunde er ikke altid sjove for dommeren at få fingrene i. Så man kan prøve at please dem lidt, ved at komme med en så tør og ren hund som det lader sig gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har så heller ikke lært at være i bur endnu. Men det plejer at virke ganske godt at tage ham mellem benene eller give ham en ordentlig krammer, så kan han som regel godt slappe lidt af :-)

 

Anders' hjerne brændte til gengæld sammen over at det sikkert bliver regnvejr på lørdag. Men altså, så bliver de våde, det er der vel ikke så meget at gøre ved :vedikke:

 

Det bliver IKKE regnvejr på lørdag :mrgreen: Det bliver IKKE regnvejr på lørdag :mrgreen:....... Det er mit nye mantra, så selvfølgelig bliver det ikke regnvejr på lørdag *GG*

 

I morges lovede de faktisk tørvejr på lørdag - du behøver ikke kalde mig besat; jeg tjekker kun dmi.dk 3 gange om dagen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Wauv... jeg sad godt og talte hunde tidligere i dag, men jeg fattede ikke et klap og endte med at tro vi skulle på sidst på eftermiddagen :oops:

Synes det er en anelse indviklet skrevet, dkks mail.

 

Jamen så kommer vi tidligt, jeg ville bare ikke komme kl 10 hvis vi så skulle vente 5 timer, så tror jeg min hund ville være helt udkogt.

 

Det er altid en god idé at komme lidt før, så man kan få indsnuset hvad dommeren vil have:mrgreen:... hvordan han vil have man skal løbe osv. så er man da forberedt:5up:.

 

Min veninde og jeg er der omkring kl. 10... Vi har besluttet of for at tage båden:mrgreen:.. så vi skal mødes i Århus kl. 6.30 og så sejler vi kl. 7.:engel:.. kan se at det tager 1 time og 15 min at køre fra odden til Ballerup, så vi har da rigelig med tid:mrgreen::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver IKKE regnvejr på lørdag :mrgreen: Det bliver IKKE regnvejr på lørdag :mrgreen:....... Det er mit nye mantra, så selvfølgelig bliver det ikke regnvejr på lørdag *GG*

 

I morges lovede de faktisk tørvejr på lørdag - du behøver ikke kalde mig besat; jeg tjekker kun dmi.dk 3 gange om dagen :mrgreen:

 

Hehehe velkommen til mit liv! - Kan vi lægge tagpap på snart, dmi? Må hunden sove udendørs i nat, dmi? Kan jeg lakere bænken i dag, dmi? Skal alting lukkes og forsejles når jeg går på arbejde, dmi?

Værste er, det holder bare kun halvdelen af gangene det dmi siger :rolleyes:

 

Det er altid en god idé at komme lidt før, så man kan få indsnuset hvad dommeren vil have:mrgreen:... hvordan han vil have man skal løbe osv. så er man da forberedt:5up:.

Vi kommer også kl 10 :-D Skal både finde dig, Rikke, en bestemt ring, os selv, hund skal nå at geare helt op OG helt ned igen :lol: :lol:

Nå dommeren har sådan en favorit som regel, eller hvordan? Altså om man skal løbe i trekant, firkant, etc?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hehehe velkommen til mit liv! - Kan vi lægge tagpap på snart, dmi? Må hunden sove udendørs i nat, dmi? Kan jeg lakere bænken i dag, dmi? Skal alting lukkes og forsejles når jeg går på arbejde, dmi?

Værste er, det holder bare kun halvdelen af gangene det dmi siger :rolleyes:

 

 

Vi kommer også kl 10 :-D Skal både finde dig, Rikke, en bestemt ring, os selv, hund skal nå at geare helt op OG helt ned igen :lol: :lol:

Nå dommeren har sådan en favorit som regel, eller hvordan? Altså om man skal løbe i trekant, firkant, etc?

 

 

Det er meget forskelligt... det kommer an på om han sætter bevægelser højt... hvis han gør det, vil han nok både se op-og-ned + trekant... meeeen hvis jeg kender østeuropæerne ret, så er op-og-ned nok:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er meget forskelligt... det kommer an på om han sætter bevægelser højt... hvis han gør det, vil han nok både se op-og-ned + trekant... meeeen hvis jeg kender østeuropæerne ret, så er op-og-ned nok:5up:

 

Motor har altså forresten slidmærker bag på benene, dyrlægen sagde det var rimelig normalt og han får creme på, sådan noget er vel ikke en fejl, eller skal det forklares eller noget, man kan se sådan 2 røde pletter :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der plejer at være et stort telt hvor man kan købe drikkelse og noget til maven, jeg selv tager eget med og regner også med at tage en kande kaffe med. Så tag en kop med for mødes vi, skal du da ha kaffe :blink:

 

Multi-perfekt :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Motor har altså forresten slidmærker bag på benene, dyrlægen sagde det var rimelig normalt og han får creme på, sådan noget er vel ikke en fejl, eller skal det forklares eller noget, man kan se sådan 2 røde pletter :genert:

 

Det kan desværre ikke undgåes at det trækker ned... ikke i kvalitetsbedømmelsesdelen hvor der skrives kritik... men mere i showdelen, hvor der skal placeres... men hvor tydelige er de??

 

Smid et billede og lad mig se på det:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...