Hop til indhold

Frustrations tråd


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen
Update vol II.

Det går stadig godt.

Vi har ikke haft en diarré episode siden vi skiftede, og i mandags bestod foderet en ret vigtig test. Hun fik serveret et marvben uden at maven gik i stykker :klap:

Hun får maks portion for sin vægtklasse og er i flot foderstand. Pelsen skinner.

Energiniveauet er lige som det skal være og smagsmæssigt giver Gatoren foderet 5 ud af 5 mulige kødben.

 

Til den negative side, så synes jeg stadig ikke hendes afføring er HELT optimal. Den er til den bløde side, dog ude at være tynd. Erfaringsmæssigt ved jeg dog, at det kan tage 1,5-2 fodersække inden den bliver optimal, så jeg er stadig optimistisk.

 

Desværre har hun også udviklet lidt dårlig ånde :???: Det er ikke voldsomt, men hun lugter af hund ud af munden - hvilket hun aldrig har gjort før.

Hun har ikke fået serveret ben siden vi skiftede, så det KAN jo have en indflydelse. Jeg begynder lige så langsomt at starte op med ben 2-3 dage om ugen, og ser om det afhjælper hunde-ånden. Andre forslag modtages med kyshånd, for dette punkt er faktisk det eneste virkeligt trælse punkt ved dette foder.

 

Det lyder da ikke så tosset :-D

 

I det nye blad af hunden er der en annonce med et produkt, der kan tilsættes foderet eller vandet, som gør at hunden får frisk ånde... ved ikke hvad det indeholder og jeg kan heller ikke huske hvad det hedder.. og har ikke lige bladet ved hånden pt... men måske du selv kan kigge :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 131
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det lyder da ikke så tosset :-D

 

I det nye blad af hunden er der en annonce med et produkt, der kan tilsættes foderet eller vandet, som gør at hunden får frisk ånde... ved ikke hvad det indeholder og jeg kan heller ikke huske hvad det hedder.. og har ikke lige bladet ved hånden pt... men måske du selv kan kigge :-)

Tak, jeg vil da lige huske på at kigge efter det når jeg skal have læst bladet igennem - har jeg nemlig ikke fået gjort endnu :oops:

 

Jeg tænker bare på at den dårlige ånde jo er udtryk for noget, og det kunne jeg godt tænke mig at afklare så jeg ikke bare symptombehandler.

 

Åh hvor ville jeg ønske at det kræ bare havde kunnet trives på råt! Ingen dårlig hundeånde, ingen ildelugtende bløde prutter :fornaermet:

Håber virkeligt at supplementet med ben hjælper :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Tak, jeg vil da lige huske på at kigge efter det når jeg skal have læst bladet igennem - har jeg nemlig ikke fået gjort endnu :oops:

 

Jeg tænker bare på at den dårlige ånde jo er udtryk for noget, og det kunne jeg godt tænke mig at afklare så jeg ikke bare symptombehandler.

 

Åh hvor ville jeg ønske at det kræ bare havde kunnet trives på råt! Ingen dårlig hundeånde, ingen ildelugtende bløde prutter :fornaermet:

Håber virkeligt at supplementet med ben hjælper :x:

 

Det kan jeg godt forstå - måske ånden også bliver bedre når maven har vænnet sig til foderet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke andet råd for dårlige ånde ud over ben, end at børste hendes tænder hver eneste aften inden sengetid. Min hund kunne heller ikke tåle ben eller råt så er tandbørstningen den eneste udvej hvis man vil undgå tandkødsproblemer hen ad vejen. Min er nu blevet så vant til det natlige ritual at hun står i døren til badeværelset mens jeg gøre klar. Bruger en øko-tandpasta uden kemi og med Neem. Det har virkelig hjulpet ånden og skidt på tænderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...