Gæst zacho Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Vil lige præsentere mig, da jeg er ny bruger her på hundeforum. Jeg har 3 skønne drenge og en lige så skøn hund. Han er 5 1/2 år og af racen chinese crested, powder puff. Min mellemste søn har allergi over kat, hest og hunde, men denne dejlige race kan han godt tåle. Vores hund er en super dejlig og glad hund, som er med os alle de steder, hvor det nu er muligt at have hund med :blink: Jeg glæder mig til at læse en masse spændende herinde. Mange hilsner Christina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Velkommen til Hvis du sætter et par billeder ind, er du sikker på, at folk tager godt imod dig :blink: (ppssst, det gør de også i forvejen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Velkommen til Ja, vi elsker billeder herinde.... /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Velkommen - jeg vil også gerne se billeder af jeres hund. Powder puffs er så kære. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Også et stort velkommen herfra . Og ja BILLEDER..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Velkommen til...Glæder mig til at se billeder af din Powder Puff, de ser så søde ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnetteBell Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Godt der findes sådan nogle dejlige hunde De er nu bare så kære - BILLDER (: - og velkommen til. - Er nemliq også selv ny (: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Velkommen til - håber du bliver glad for det:5up: - glædeligt at læse, at I har fundet en race, din søn kan tåle trods allergi! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst zacho Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Mange tak skal i have. Dejligt med sådan en modtagelse :klap: Jeg vil rigtig gerne lægge billeder ind af vores smukke hund, så jeg vil se om jeg kan finde ud af det Hilsen Christina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts