Gæst Renésj Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 En stribe billeder fra idag lørdag Det var bare skidt vejr, billederne er alle fra blænde 2,8-3,5, iso 800 og taget på 300mm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Fede billeder som altid:5up: Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge.. men hvilken måling bruger du på billederne?? evaluerende, partiel, spot eller centervægtet?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 For helved Rene... Hvorfor kommer du ikke forbi og hilser pænt Kæmpe fede billeder... Vi er nødt til at lave en aftale!! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 For helved Rene... Hvorfor kommer du ikke forbi og hilser pænt Kæmpe fede billeder... Vi er nødt til at lave en aftale!! :banan: er det dig på nogle af billederne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Nope... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Fede billeder som altid:5up: Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge.. men hvilken måling bruger du på billederne?? evaluerende, partiel, spot eller centervægtet?? Tak På disse har jeg brugt partiel, men andre gange bruger jeg spot... Men vejret var godt nok noget skidt idag og man måtte kun sidde på den ene side, så ikke lige optimale forhold (når man også skulle tage hensyn til de andre tilskuere) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 IH hvor er det nogle gode billeder! Kan godt være du synes det er skidt vejr, men det er da totalt knivskarpe billeder! Flere.. fleeere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 For helved Rene... Hvorfor kommer du ikke forbi og hilser pænt Kæmpe fede billeder... Vi er nødt til at lave en aftale!! :banan: Aner jo ikke hvem der var derude fra dette forum Men billeder kan vi nok godt finde ud af en dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 IH hvor er det nogle gode billeder! Kan godt være du synes det er skidt vejr, men det er da totalt knivskarpe billeder!Flere.. fleeere! Tak Ved ikke hvor mange flere der kommer *G* De kan gå til netbrug, men kigger skraldespanden igennem senere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 dejligt at se rotter der arbejder for føden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Dejlige billeder, René. Var det Fie, jeg så gemme sig på en af siderne i Hunden denne gang??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Dejlige billeder, René. Var det Fie, jeg så gemme sig på en af siderne i Hunden denne gang??? Tak Ja, Fie er på en af de sidste sider i bladet, billedet er gammelt, men tror de gemmer alt de får ind, i deres database Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Årh manner, nogle lækre basser:lun: Og fantastiske billeder:-D:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Wow, flotte billeder af smukke hunde. :5up: Men ærgerligt at du ikke har fanget lillen i fuld udfoldelse. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Aner jo ikke hvem der var derude fra dette forum Men billeder kan vi nok godt finde ud af en dag Du kan med størst sandsynlighed finde mig i den brune sekretariatvogn, bag pc'en. Den eneste HAN der sidder der :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Wow, flotte billeder af smukke hunde. :5up: Men ærgerligt at du ikke har fanget lillen i fuld udfoldelse. :blink: Ha ha... Jeg hænger ikke særligt godt ved på billeder Hva ska dig, Tyson og din kjole forresten i morgen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 En stribe fra skraldespanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 En stribe fra skraldespanden Årh nogle muller.. Lækker vovse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Du kan med størst sandsynlighed finde mig i den brune sekretariatvogn, bag pc'en. Den eneste HAN der sidder der :blink: Den vogn var jeg henne ved, skulle nemlig se om man kunne komme over på den anden side og tage billeder derfra Kiggede også efter et område hvor de varmede op, men det fandt jeg aldrig *G* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Årh nogle muller.. Lækker vovse Uden at være 100% sikker, tror jeg det er en italiener. Én af dem der gjorde det ret godt i forsvarsarbejdet... Den har tre kuldsøskende i DK :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Uden at være 100% sikker, tror jeg det er en italiener. Én af dem der gjorde det ret godt i forsvarsarbejdet... Den har tre kuldsøskende i DK :blink: Den krop er vi lidt misundelige på herhjemme:mrgreen: Aj seriøst et øjeblik, rotten er en lækker lækker hund, det er der ingen tvivl om... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Den vogn var jeg henne ved, skulle nemlig se om man kunne komme over på den anden side og tage billeder derfra Kiggede også efter et område hvor de varmede op, men det fandt jeg aldrig *G* Jamn det er mig der er ham den lange med sort vest Opvarmningen ligger lige oppe bagved. Du kommer forbi det når du ned mod pladsen. Ligger til venstre for kunststof banen hvis du går den vej ned. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Hold fast nogle gode billeder:5up: - som altid fristes man til at sige efterhånden:lol:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Ha ha... Jeg hænger ikke særligt godt ved på billeder Hva ska dig, Tyson og din kjole forresten i morgen? Tyson og jeg skal på stranden med Aina og Lumi. Min kjole har så vidt jeg ved ingen planer - men den kan selvfølgelig have holdt noget hemmeligt for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Jamn det er mig der er ham den lange med sort vest Opvarmningen ligger lige oppe bagved. Du kommer forbi det når du ned mod pladsen. Ligger til venstre for kunststof banen hvis du går den vej ned. Det ved jeg så, hvis jeg ellers får mulighed for at kigge forbi idag, ville gerne, da vejret ser ud til at blive bedre, men skal se om jeg kan finde kørelejlighed først Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts