Gæst Buddha Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Potil inspirerede mig til at købe disse urtepiller, om ikke andet tænker jeg, at de vel er meget sunde, og bestilte en bøtte for et par uger siden. Åbnede bøtten og tilbød Motor en - Motor kiggede med væmmelse på pillen og gik fornærmet videre. Hende jeg fulgtes med, hendes hund lavede til gengæld 20 tricks for bare én af dem.. Havde egentlig opgivet dem, for gider ikke tvinge 8 piller i hunden dagligt, hvis han ikke kan lide dem. Prøvede så igen i dag, mmmmhh mums - giv mig flere, råbte Motor! Anders sidder og læser på indholdsfortegnelsen, og host, jeg håber sgu det er en stavefejl! Ølgær SÆDmælkspulver 12 udvalgte tørrede planter.... I skrivende stund slås hunden og katten om, hvem der først kan få åbnet låget, så det bliver vist ikke så svært at få dem i ham alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 hahaha.. jeg kan godt forstå at du håber på at det er en stavefejl:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Virker de? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Virker de? Aner det ikke, han har fået sine første 4 i dag. Potil skrev, at hun ikke rigtigt opdagede at de virkede før hun var løbet tør, så så hun ligesom forskellen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Jeg synes de virker rigtigt godt på Flipsedyret, han er jo nok en af de små fætre der aldrig helt lærer det der med at tælle til ti inden han reagere :slem: - men efter at han er begyndt med godbidderne til den humørsyge, så kan jeg rent faktisk få kontakt til kræet inden han køre op i en spids :klap: (og han virker også mere afslappet generelt nu...) Han har også fået SereneUm, men det er dyre dråber i længden, men samme virksomme stof, så hut jeg visker :hmm: ..og fordi han fik SereneUm lige inden han fik dem til den humørsyge, så kunne jeg ikke rigtigt mærke nogen forskel, men det kunne jeg saft sus'me da vi var løbet tør! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Virker de? De virker ikke på Mollie - Mollie har fået 8 om dagen det sidste halve år, men de har ikke haft nogen effekt på hende (jeg har haft testet det ved at undlade at give hende dem i en periode). Til gengæld har hun reageret meget positivt på Wolle's Rolig og der kan jeg tydeligt mærke forskel, hvis hun ikke får dem bare en enkelt dag. Rosie fik dem til kradsebørsten i et halvt års tid og det havde heller ingen effekt - jeg fandt dog aldrig noget, der havde effekt på hendes allergifremkaldte kløe, selvom vi prøvede alt på det danske marked. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gitte1976 Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Min mors gravhund fik også Nevet i lang tid, men uden virkning. Nu får den Zylkene, som har stor effekt på ham. Efter at mine forældre mistede gravhundens bedste ven gennem 7 år og samtidig med at en ny hund, fik den nogle adfærdsproblemer og kunne pludselig ikke være alene med den nye hund. Men nu er han bare en helt anden hund. Frisk og glad igen... Jeg har selv brugt flere af Vetcur's produkter (Gourmix, Divet og Imvet) til min allergihund, og de har hjulpet ham til et bedre liv uden medicin. :klap: Mvh. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Potil inspirerede mig til at købe disse urtepiller, om ikke andet tænker jeg, at de vel er meget sunde, og bestilte en bøtte for et par uger siden. Åbnede bøtten og tilbød Motor en - Motor kiggede med væmmelse på pillen og gik fornærmet videre. Hende jeg fulgtes med, hendes hund lavede til gengæld 20 tricks for bare én af dem.. Havde egentlig opgivet dem, for gider ikke tvinge 8 piller i hunden dagligt, hvis han ikke kan lide dem. Prøvede så igen i dag, mmmmhh mums - giv mig flere, råbte Motor! Anders sidder og læser på indholdsfortegnelsen, og host, jeg håber sgu det er en stavefejl! Ølgær SÆDmælkspulver 12 udvalgte tørrede planter.... hej stavefejl! hvad mener du med det ??? er det PGA: sødmælkspulver ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 hej stavefejl! hvad mener du med det ??? er det PGA: sødmælkspulver ??? Ja, altså der skulle nok stå "sødmælks pulver" men de har skrevet "sæd mælks pulver" ... sæd som i, det handyr producerer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 22, 2010 Rapporter Share Besvaret November 22, 2010 Nåmen tænk engang, bøtten er nu ved at være tom så Motor har ikke fået fuld ration i lidt tid.. Gæt hvem der så er kommet tilbage: klynke fætter Gud hvor har her været stille uden ham. Så lige nu tror jeg faktisk at de HAR gjort noget godt for vovse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 22, 2010 Rapporter Share Besvaret November 22, 2010 Poooootil! Hvor søren har jeg købt de godbidder henne, kan ikke finde dem på nettet?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 22, 2010 Rapporter Share Besvaret November 22, 2010 Poooootil! Hvor søren har jeg købt de godbidder henne, kan ikke finde dem på nettet?! måske her? NeVet godbidder til den humørsyge 400 stk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 22, 2010 Rapporter Share Besvaret November 22, 2010 Poooootil! Hvor søren har jeg købt de godbidder henne, kan ikke finde dem på nettet?! Du kan blandt andet købe dem her: NeVet hund "til den humørsyge" fra VetCur Biotec De hedder NeVet og ikke NiVet, kan være derfor du ikke kunne finde dem Og her fra selve dem, der laver dem:-D VetCur WebShop Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 22, 2010 Rapporter Share Besvaret November 22, 2010 :stupid: NeVet. Ja det var derfor jeg ikke kunne finde dem, skulle ellers lige til at gå i panik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Det kan måske bedre betale sig at købe dem i en butik i nærheden... Det fandt jeg da lige ud af... 62kr i forsendelse!!!!! Jeg ringede til en forhander nær mig og der koster de 198kr (mod 158kr på nettet).. så lidt sparer man da... 20 kr kan blive til mange penge i længden Liste over forhandlere: Forhandlerliste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Det kan måske bedre betale sig at købe dem i en butik i nærheden... Det fandt jeg da lige ud af... 62kr i forsendelse!!!!! Jeg ringede til en forhander nær mig og der koster de 198kr (mod 158kr på nettet).. så lidt sparer man da... 20 kr kan blive til mange penge i længden Liste over forhandlere: Forhandlerliste Jeg tror faktisk de har dem i den barfbutik der ligger i Valby, hvor vi alligevel skal ud og hente kallun. Men ja, porto er mega dyrt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Jeg tror faktisk de har dem i den barfbutik der ligger i Valby, hvor vi alligevel skal ud og hente kallun. Men ja, porto er mega dyrt De fåes også i mange helsekost butikker. Der har jeg haft købt mine re-vet og foderet, da vi prøvede det for nogle år siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Damen i barf butikken var stoppet med at forhandle dem, for producenten ville ikke skrive hvilke urter der var i, hvilket folk med allergi hunde jo ikke kunne bruge til noget... Jeg blev rimelig forvirret inde i den butik, så fik aldrig spurgt hende om folk med allergihunde ikke bare kunne lade være at købe dem Hun var mega stresset over hvorvidt min hund ville strinte i hendes butik, forsøgte ellers at forklare at han faktisk er pinligt renlig indendørs. Han har da været i 100 hunde- og dyrlægebutikker, og aldrig lagt an til sådan noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Damen i barf butikken var stoppet med at forhandle dem, for producenten ville ikke skrive hvilke urter der var i, hvilket folk med allergi hunde jo ikke kunne bruge til noget... Jeg blev rimelig forvirret inde i den butik, så fik aldrig spurgt hende om folk med allergihunde ikke bare kunne lade være at købe dem Hun var mega stresset over hvorvidt min hund ville strinte i hendes butik, forsøgte ellers at forklare at han faktisk er pinligt renlig indendørs. Han har da været i 100 hunde- og dyrlægebutikker, og aldrig lagt an til sådan noget Der har garanteret været et par hanhunde, der har strintet derinde og derfor er hun på tæerne.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Der har garanteret været et par hanhunde, der har strintet derinde og derfor er hun på tæerne.. Joh, men jeg havde ham jo i snor. Fik ikke købt halvdelen af hvad jeg ville fordi jeg blev så forvirret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Man kan også købe dem i MaxiZoo i Hillerød... Kan da lige finde ud af hvad de koster der, og så kan jeg godt købe nogen for dig og tage dem med til træffet d. 5. dec. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Man kan også købe dem i MaxiZoo i Hillerød... Kan da lige finde ud af hvad de koster der, og så kan jeg godt købe nogen for dig og tage dem med til træffet d. 5. dec. :blink: Virkelig?! Jeg ringer lige til en som måske har dem i morgen, men ellers kunne det være optur bomben fedt! Hov manglede du forresten Kanavit vitaminpiller? For dem har jeg en dunk af vi ikke bruger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Virkelig?! Jeg ringer lige til en som måske har dem i morgen, men ellers kunne det være optur bomben fedt! Hov manglede du forresten Kanavit vitaminpiller? For dem har jeg en dunk af vi ikke bruger. dunk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 dunk He, næsten. Tror måske der var 1000 stk i, vi har så brugt lidt af dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 He, næsten. Tror måske der var 1000 stk i, vi har så brugt lidt af dem. He he Jamen det vil jeg da gerne :blink: Hvad skal du ha´ for den/m??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts