Gæst mosgaard Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Beklager hvis vi alle virker som om vi er på coke... det er desværre bare sådan vi er.... [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 :klap: Dygtiiiiiiig hund.... hvem ryder op :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 :klap: Dygtiiiiiiig hund.... hvem ryder op :slem: Det skal jo splittes ad, ellers kan man ikke få det ind gennem mikro revnet i pap-containeren nede på gaden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Soey Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Hahahaha LOVE it :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Aaahhahah - I love it Men endnu mere de stole I har købt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 HAHAHA hvor er det sjovt :klap: elsker der hvor han vælter dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Aaahhahah - I love it Men endnu mere de stole I har købt :hjerte: Siger osse godnat til dem hver aften:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Siger osse godnat til dem hver aften:lun: kun indtil nogen har pakket dem sammen :klap: han er godt nok effektiv! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 HAHAHA hvor er det sjovt :klap: elsker der hvor han vælter dig Jeg ved ikke hvem af os der havde det sjovest. Jeg sad som et lille barn der blir bedt om at stoppe med at grine.... Var simpelthen flad af grin fra det sekund jeg trådte ind i kassen. Ku slet ikke stoppe. ...Fordi så var det jo ekstra svært for wuffer og finde mig:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Skønt :5up: Det ligner Bamse, når jeg beder ham om at hjælpe mig med at "dele" en papkasse i mindre stykker - det er alletiders aktivering og han elsker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Nej hvor er det SJOVVVT!!!!:klap::klap::klap: Godt I fik det på bånd. Takker mange gange for grinet.:klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 :klap::klap::klap::lol::lol::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Ha Ha - I har en fest Og stolene Vil godt være dig i mit næste liv.... nu hvor jeg er stort set lige så forstyrret som dig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Ha Ha - I har en fest Og stolene Vil godt være dig i mit næste liv.... nu hvor jeg er stort set lige så forstyrret som dig! Ja din praktik, som mig, er da snart ved at nå sit højdepunkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Ja din praktik som mig, er da snart ved at nå sit højdepunkt Skylder dig vist bare en eller anden sær jordbærcocktail på lørdag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Dét tror jeg! Men det havde du skyldt mig uanset, for alle de gratis grin du har fået pga. mig i tidens løb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Dét tror jeg! Men det havde du skyldt mig uanset, for alle de gratis grin du har fået pga. mig i tidens løb. He - det kan der være noget om! Finder på noget andet.... jordbærkage OG jordbærcocktails.... Og kjoler ikke? Må jeg ikke nok have kjole på, please? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 He - det kan der være noget om! Finder på noget andet.... jordbærkage OG jordbærcocktails.... Og kjoler ikke? Må jeg ikke nok have kjole på, please? JOW til alt!:hjerte: HALLO, jeg kommer IKKE hvis vi ikke må ha kjole på! Så du SKAL ha kjole på! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 JOW til alt!:hjerte: HALLO, jeg kommer IKKE hvis vi ikke må ha kjole på! Så du SKAL ha kjole på! Weee :banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Haha fik et rigtig godt grin der - elsker når hele papkassen lige tilter over. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts