CrazyDogLady Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 .... er ikke til at opdrive til SU venlige priser.... Nogen der kan, eller kender nogen der syer dem efter mål, til rimelige penge?? Vil ikke have en i fleece, da jeg synes det støder og vil heller ikke have en stor voldsom en.... Bare et dækken der kan holde Nala varm på kolde dage... Anyone? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Hvilken størrelse snakker vi? Jeg købte noget lignende disse sidste år. Det fungerede fint, og kostede ca 150 kr. /mette Hundedækken Blå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Hvilken størrelse snakker vi? Jeg købte noget lignende disse sidste år. Det fungerede fint, og kostede ca 150 kr. /mette Hundedækken Blå Det skal i hvert fald 70 cm... Hun er jo en stor dame Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Var det Hööks eller noget i den stil der havde tilbud på dækkener - der var en der skrev om dem i en anden tråd :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Var det Hööks eller noget i den stil der havde tilbud på dækkener - der var en der skrev om dem i en anden tråd :hmm: Ja det har de, men enten er de for små eller også for dyre til min pengepung... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frk.N Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Her er også store dækkener : Regndækken Sibiria til de store hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Ja det har de, men enten er de for små eller også for dyre til min pengepung... Dælens... Jeg hæftede mig bare ved de fleecedækkener til 75kr (eller noget i den stil) Har du søgt på hundegalleri, dba og guloggratis? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Her er også store dækkener :Regndækken Sibiria til de store hunde Tak for link :5up: Men så mange penge har jeg ikke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Dælens... Jeg hæftede mig bare ved de fleecedækkener til 75kr (eller noget i den stil) Har du søgt på hundegalleri, dba og guloggratis? Nej det har jeg ikke.... Orker det næsten ikke, da der SJÆLDENT er til så store hunde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Det her synes jeg altså er ret lækkert :blink: Hundeartikler Restsalg og gode tilbud. Alt Til Hund Og Kat Hundedækken blå/sort. 75 cm./&showitem=8644 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Det her synes jeg altså er ret lækkert :blink: Hundeartikler Restsalg og gode tilbud. Alt Til Hund Og Kat Hundedækken blå/sort. 75 cm./&showitem=8644 Har set nogle andre billigere... Er ret presset i pengepungen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 søg på føldækner på google, de føres fra 60 cm af, og de fås ned til omkring 200 kr... bruger en af mine venners shettere nemlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Greyhound & Whippet Store priserne er i svenske kroner. Disse dækkerner går godt ned over lænden og beskytter da der ikke kommer kold luft ind under. De findes op i str XXL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Greyhound & Whippet Store priserne er i svenske kroner. Disse dækkerner går godt ned over lænden og beskytter da der ikke kommer kold luft ind under. De findes op i str XXL Tak :5up: Tror bare ikke de er brede nok omkring brystet...:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Det her kommer til at koste ca. 175,- - og tror det ville klæde hende Dog Clothing: now on sale at zooplus: Dog Coat Authentic Red Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Det her kommer til at koste ca. 175,-- og tror det ville klæde hende Dog Clothing: now on sale at zooplus: Dog Coat Authentic Red Det er fint.... men det skal være 75 cm langt.... desværre.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Det er fint.... men det skal være 75 cm langt.... desværre.... ævbæv... hvad med det her? Dækken - - GulogGratis.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Det her fås helt op til str. 85 - og det er billigt :blink: Hööks Danmark, TM Active hundedækken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Jeg har selv syet et dækken til Karla af en gammel børneregnjakke, den kostede 15kr i en genbrugsbutik... det er ikke specielt pænt, for jeg er ikke særligt god til at sy... men det virker.. Mit er så med mavevarmer, da det er der Karlas problem er... [ATTACH]32803[/ATTACH] [ATTACH]32804[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts