Hop til indhold

Mentalbeskrivelse.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Hahaha, du fik den vist reddet, uden at fornærme Aslan. :lol:

Joooh der skal sgu mere til. :mrgreen:

 

Har du forresten prøvet at gå med en kalv? Hvis en Broholmer er bare tilnærmelsesvist det samme, så skal jeg heller ikke nyde noget. :engel:

Ja, det har jeg faktisk og i momenter lavede mine hæle ikke dybe furer i jorden. :lol: ..... men en træt kalv så da.

Link til indlæg
Del på andre sites

kalv :fornaermet:

 

Det en pony nårh!

 

Og ponyen er bange for kalve efter de gav ham stød med det usynlige hegn, så bare vi siger muh herhjemme går han sin vej :mrgreen:

 

 

Nå, men hvis du ikke skal have monstrum, hva ska du så me profilen? :engel:

 

Kalve er da meget mere charmerende end ponyer,... eller hvad?. Har du nogensinde set ind i deres store brune øjne med de meterlange øjenvipper. :lun: Men de elektriske kalve stinker!!!!. :evil:

 

..... så, nu elsker begge Aslan`er mig sikkert igen. :mrgreen:

 

Jo, du ved at jeg denne her veninde der er inkarneret broholmer fan og som lige har været til mentalbeskrivelse med sin, den yngste. Og så ville det jo være rart at kunne se hvor tæt han ligger på ønskeprofilen. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kalve er da meget mere charmerende end ponyer,... eller hvad?. Har du nogensinde set ind i deres store brune øjne med de meterlange øjenvipper. :lun: Men de elektriske kalve stinker!!!!. :evil:

 

..... så, nu elsker begge Aslan`er mig sikkert igen. :mrgreen:

 

Jo, du ved at jeg denne her veninde der er inkarneret broholmer fan og som lige har været til mentalbeskrivelse med sin, den yngste. Og så ville det jo være rart at kunne se hvor tæt han ligger på ønskeprofilen. :blink:

 

 

Arh, har hørt at dem der blev testet sidste weekend, klarede det rigtig flot :5up:

 

Hvordan lå den så?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...