Ascha Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Er der nogen der ved hvor man kan finde broholmerens ønskeprofil?. Har været inde på både DKK`s hjemmeside og Broholmerselskabets og kan ikke finde den. Er der nogen der kan hjælpe mig?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Tror desværre du må vente på, at DKK får styr på deres hjemmeside... Siderne med ønskeprofiler eksisterer ikke pt. Men når de forhåbentligt gør, så kan de findes på dansk kennel klub hjemmeside: Om hunde Mentalbeskrivelser Ønskeprofiler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Overvejer du en broholmer? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Askes ankomst Tror den venstre side er hundens og den højre er ønskeprofilen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Overvejer du en broholmer? :slem: Nej, jeg skal ikke have sådan et stor lokum, selvom det nu er sjovt at gå med noget der minder om en kalv. Askes ankomst Tror den venstre side er hundens og den højre er ønskeprofilen Det tror jeg at du har helt ret i. Tak for det, Aslan. :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Nej, jeg skal ikke have sådan et stor lokum, selvom det nu er sjovt at gå med noget der minder om en kalv. Hahaha, du fik den vist reddet, uden at fornærme Aslan. Har du forresten prøvet at gå med en kalv? Hvis en Broholmer er bare tilnærmelsesvist det samme, så skal jeg heller ikke nyde noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Hahaha, du fik den vist reddet, uden at fornærme Aslan. Joooh der skal sgu mere til. Har du forresten prøvet at gå med en kalv? Hvis en Broholmer er bare tilnærmelsesvist det samme, så skal jeg heller ikke nyde noget. Ja, det har jeg faktisk og i momenter lavede mine hæle ikke dybe furer i jorden. ..... men en træt kalv så da. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 kalv Det en pony nårh! Og ponyen er bange for kalve efter de gav ham stød med det usynlige hegn, så bare vi siger muh herhjemme går han sin vej Nå, men hvis du ikke skal have monstrum, hva ska du så me profilen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 kalv Det en pony nårh! Og ponyen er bange for kalve efter de gav ham stød med det usynlige hegn, så bare vi siger muh herhjemme går han sin vej Nå, men hvis du ikke skal have monstrum, hva ska du så me profilen? Kalve er da meget mere charmerende end ponyer,... eller hvad?. Har du nogensinde set ind i deres store brune øjne med de meterlange øjenvipper. Men de elektriske kalve stinker!!!!. ..... så, nu elsker begge Aslan`er mig sikkert igen. Jo, du ved at jeg denne her veninde der er inkarneret broholmer fan og som lige har været til mentalbeskrivelse med sin, den yngste. Og så ville det jo være rart at kunne se hvor tæt han ligger på ønskeprofilen. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Kalve er da meget mere charmerende end ponyer,... eller hvad?. Har du nogensinde set ind i deres store brune øjne med de meterlange øjenvipper. Men de elektriske kalve stinker!!!!. ..... så, nu elsker begge Aslan`er mig sikkert igen. Jo, du ved at jeg denne her veninde der er inkarneret broholmer fan og som lige har været til mentalbeskrivelse med sin, den yngste. Og så ville det jo være rart at kunne se hvor tæt han ligger på ønskeprofilen. :blink: Arh, har hørt at dem der blev testet sidste weekend, klarede det rigtig flot :5up: Hvordan lå den så? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Arh, har hørt at dem der blev testet sidste weekend, klarede det rigtig flot :5up: Hvordan lå den så? Det tror jeg også han gjorde, men nu har vi jo altså ikke fået kigget på det endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Det tror jeg også han gjorde, men nu har vi jo altså ikke fået kigget på det endnu. Du tror da ikke du kan slippe godt afsted med ikke at skynde dig?!??!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Du tror da ikke du kan slippe godt afsted med ikke at skynde dig?!??!? Jeg har skam forsøgt, men er jo ikke nogen ørn til det her computersjov og jeg skal have linket det i en mail. Fuck, det er jo ikke for almindelige hvide mennesker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Jeg har skam forsøgt, men er jo ikke nogen ørn til det her computersjov og jeg skal have linket det i en mail. Fuck, det er jo ikke for almindelige hvide mennesker. Arh, jamen så får du lov til at tage dig god tid :blink: Ikke noget stress (så går det nemlig først galt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts