Petrine Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Hvor meget kræves, for at kunne kalde sig multichampion? (ja, manden har ambitioner) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Multi-Champion - er det en titel? Multi-Champion er ikke en titel, som benyttes i DKK-regi. Derfor er der heller ikke nogen regler for, hvornår man kan tillade sig at kalde sin hund for Multi-Champion. Titlen anvendes ofte af hundejere, som enten ikke "gider" at nævne alle de titler, hunden har opnået, eller som tror, at der er særlig prestige i at kalde sin hund for Multi-Champion. Multi betyder "mange" eller "flere". Titlen er altså ikke en titel, der benyttes af DKK. Edit: Fandt det her på en amerikansk side: MultiCh. = Multichampion only unofficial title! usually referred to in dogs, who are awarded national championships adults from more than three different countries FCI Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Ha jeg er nem at narre, havde set det i et katalog. Mange tak for info! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Dette er en multichampion: startside Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Dette er en multichampion: startside :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Jamen du spurgte jo :blink: hehe 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Multi-Champion - er det en titel?Multi-Champion er ikke en titel, som benyttes i DKK-regi. Derfor er der heller ikke nogen regler for, hvornår man kan tillade sig at kalde sin hund for Multi-Champion. Titlen anvendes ofte af hundejere, som enten ikke "gider" at nævne alle de titler, hunden har opnået, eller som tror, at der er særlig prestige i at kalde sin hund for Multi-Champion. Multi betyder "mange" eller "flere". Titlen er altså ikke en titel, der benyttes af DKK. Edit: Fandt det her på en amerikansk side: MultiCh. = Multichampion only unofficial title! usually referred to in dogs, who are awarded national championships adults from more than three different countries FCI 3 kun? Jeg har altid hørt det var 5 titler... sejt, så ejer jeg en multich Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 3 kun? Jeg har altid hørt det var 5 titler... sejt, så ejer jeg en multich Det gør jeg også - det var nemt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Det gør jeg også - det var nemt haha, ja hvor svært kunne det lige være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 haha, ja hvor svært kunne det lige være Eller, hm hm, international champ tæller vel ikke med, det skal vel være nationalitets-relateret champ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Eller, hm hm, international champ tæller vel ikke med, det skal vel være nationalitets-relateret champ? jeg vil mene den tæller med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Jeg bruger selv Multi ved hunde med så mange championater, så jeg ikke kan huske de enkeltes ophav??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Jeg mener også at man plejer at bruge tiltalelsen multich. hvis en hund har 3 championater eller mere.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Var også af den opfattelse, at det krævede 5+ titler. Men what the heck - nu har jeg en MULTICH! Sejt!!! Så mangler vi bare lige to vindertitler mere (af dem der stambogsføres i DKK - og ikke de hyggelige tyske), så er det også en MULTIWINNER. Fest... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts