Kalokagathia Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Nu har jeg smuglæst her på hunde-forum et par dage, så tænkte at jeg hellere måtte oprette en bruger, så jeg også kunne deltage i de spændende debatter Lidt om os: Jeg (og min kone og vores datter på snart to) har for en måned siden fået en skøn cocker spanieltæve ved navn Jadzia :hjerte: Det er primært min hund og mig der går til træning med hende. Planen er at hun skal bruges til enten noget lydighed eller agility alt efter hvad hun mest har lyst til. Lige nu går vi til hvalpetræning i DcH. Jeg har trænet og redet heste i mange år, og har tidligere trænet med den omplaceringshund vi fik, mens jeg stadig boede hjemme, så det er ikke helt fremmed for mig at træne dyr. Men det er nu skønt med en hund der bare er "min" Her er (forhåbentlig, hvis jeg kan finde ud af det) et billede af vidunderet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Hej. Velkommen til . Hvor er hun bare skøn . Håber du bliver glad for at færdes herinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Velkommen til :vinken:og sikke da en smuk lille dame, I har fået jer dér ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Hej og velkommen:vinken: - Nøj, hvor er hun bare super skøn at se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kalokagathia Besvaret September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Mange tak både for velkomst og ros til min hund :blink: Vi er også meget glade for det lille bæst (som lige nu tygger lykkeligt på en stjålet tandbørste, suk) :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Velkommen Kan godt ske at folk kommer til at kalde dig Kalo eller andet kort for dit brugernavn er da helt vildt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Hej og Velkommen Kan vi bede om nogle flere billeder af damen, hun er da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Haha! Det er bare det sejeste billede, du starter ud med:klap: Hvor ser hun herlig ud! og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Velkommen hertil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Velkommen til herinde:vinken: - og sikke en lækker lille vovse:lun:. Tillykke med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hej og velkommen til HF, og sikke en skøn lille hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnetteBell Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Velkommen til :banan: Håber du får det bedste ud af det - skal lige siges jeg også er ret ny, og jeg syntes bare det er SUPER her inde Sød lille vaps du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kalokagathia Besvaret September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Dejligt med så pæn en velkomst, tak for det Tror også jeg bliver glad for HF, synes der er mange spændende debatter herinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts