Hop til indhold

Ozzie ( blandings hvalp )søger nyt hjem


Gæst DixZie
 Share

Recommended Posts

Det er ikke med min gode vilje, men da jeg er nød til og flytte og ikke synes det er optimalt at tage en hund med på rundfart hos veninderne hvor jeg desværre bliver nød til og bo noget tid, da jeg ikke har noget og bo i, må jeg desværre af med Ozzie.

 

Han er en hvalp på 5½ månede som har brug for træning, og kærlighed, han er meget kontak søgende og elsker og nusse, han gør lidt hvis han mangler opmærksomhed, og har nogle små flip hvis han bliver stresset, han er utrolig glad for børn, og andre mennesker, men lidt forsigtigt indtil han kender dem.

 

Jeg har kæmpet i 3 uger med og få ham til og stoppe sine flip og det går rigtig godt, han kan godt stadigvæk bide lidt i snoren når vi går tur.

 

Han 100 % renlig, men har desværre ikke lært og være alene hjemme mere en 10 minutte af gangen.

 

Så det skal trænes.

 

Han er sød og dejlig.

 

Ozzie er en blanding af lab/boxer.

 

Prisen kan vi snakke om, det der e rmest vigtigt er at han får et godt og blivende hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer, håber også nu det skal være at ham kommer et rigtig godt sted hen.

 

Ville virkelig være ked af og skulle sætte ham på internat, men har ikke for lang tid til og finde et nyt hjem til ham, det med at jeg ikke har et sted og bo, kom sådan ud af den blå luft desværre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer, håber også nu det skal være at ham kommer et rigtig godt sted hen.

 

Ville virkelig være ked af og skulle sætte ham på internat, men har ikke for lang tid til og finde et nyt hjem til ham, det med at jeg ikke har et sted og bo, kom sådan ud af den blå luft desværre.

 

Ih altså! Krydser fingre for at I finder et nyt sted eller plejefamilie;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du lige skal beskrive hvad du ved om forældrene og evt udvoksen størrelse, for billeder kan virkelig snyde.

 

 

Har ikke set faren, men han er en blanding af boxer og lab, hvad jeg har fået afvide en sød og god hund.

 

Mor er en ren lab dejlig hund rolig og glad for mennesker.

 

Jeg har ikke hørt om dårlige hofter og andre sygedomme.

 

Men tvivler på at Ozzie har noget med hofter da han gør de sjoveste ting med bagbenene og det må gøre ondt hvis han havde noget med hofterne.

 

Han er chippet og vac og dyrlæge tjekket og ser fin ud, har fået alle sine nye tænder uden problemer.

 

Der hvor den er opdrættet har alle hvalpene fået lov at komme i hele huset når de var hjemme, ellers køkken bryggers have opdrættet.

 

Ved ikke lige hvad jeg kan skrive mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er helt fantastisk smuk, og det lyder til at være en rigtig legesyg blanding. Det rigtige hjem skal helt sikkert nok forelske sig i ham :lun:

 

Hvis du tror, at der måske var mulighed for at kunne have ham hos dig igen, så kunne du overveje at lede efter en længerevarende pasning hos www.dyresitter.dk? Har i hvert fald set derinde før at folk har ledt efter nogle til at passe hunden i ½ års tid.

 

Han er desværre lidt for stor til vores lejlighed, for ellers tilbød jeg gerne at vi kunne passe ham til du havde fundet et hjem.

 

Men til jer der er interesserede, men ikke bor i nærheden - måske Ozzie kunne komme på besøg og hilse? Jeg mener, DixZie, du vil vel også gerne se et evt. fremtidigt hjem, så det er vel ikke afskrækkende at folk ikke lige bor i nærheden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er helt fantastisk smuk, og det lyder til at være en rigtig legesyg blanding. Det rigtige hjem skal helt sikkert nok forelske sig i ham :lun:

 

Hvis du tror, at der måske var mulighed for at kunne have ham hos dig igen, så kunne du overveje at lede efter en længerevarende pasning hos www.dyresitter.dk? Har i hvert fald set derinde før at folk har ledt efter nogle til at passe hunden i ½ års tid.

 

Han er desværre lidt for stor til vores lejlighed, for ellers tilbød jeg gerne at vi kunne passe ham til du havde fundet et hjem.

 

Men til jer der er interesserede, men ikke bor i nærheden - måske Ozzie kunne komme på besøg og hilse? Jeg mener, DixZie, du vil vel også gerne se et evt. fremtidigt hjem, så det er vel ikke afskrækkende at folk ikke lige bor i nærheden?

dyresitter har desværre ikke eksisteret i rigtig lang tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er helt fantastisk smuk, og det lyder til at være en rigtig legesyg blanding. Det rigtige hjem skal helt sikkert nok forelske sig i ham :lun:

 

Hvis du tror, at der måske var mulighed for at kunne have ham hos dig igen, så kunne du overveje at lede efter en længerevarende pasning hos www.dyresitter.dk? Har i hvert fald set derinde før at folk har ledt efter nogle til at passe hunden i ½ års tid.

 

Han er desværre lidt for stor til vores lejlighed, for ellers tilbød jeg gerne at vi kunne passe ham til du havde fundet et hjem.

 

Men til jer der er interesserede, men ikke bor i nærheden - måske Ozzie kunne komme på besøg og hilse? Jeg mener, DixZie, du vil vel også gerne se et evt. fremtidigt hjem, så det er vel ikke afskrækkende at folk ikke lige bor i nærheden?

 

 

Jeg har været derinde og lure lidt, men som tingene ser ud nu, så ander jeg faktisk ikke hvad der skal ske, da jeg ikke ved om jeg overhovedet er den heldige vinder af et sted og bo hvor jeg må have hund, er næsten nød til og tage hvad jeg kan få.

 

Ja vil gerne se det fremtidigt hjem, så køre også gerne så han kan hilse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fundet et godt hjem til Ozzie, Men måtte sige nej til den første da hun bare ville bruge ham som hygge hund til børnene så de havde en og lege med, det ville jeg overhovede ikke byde ham.

 

Nu skal han så tilgengæld på langeland til et landsted hvor han har sin egen have og løbe rundt og hvor konen går hjemme hele dagen og manden har halvtids job.

 

Jeg er sikker på han får det godt der, selvom det er pisse hårdt, men jeg har da 14 dage endnu til og nyde ham i, før de henter ham.

 

Det bliver sindsygt hårdt og skulle sige farvel til ham, men jeg ved jeg gør det bedste for ham, og det er jeg glad for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...