Hop til indhold

Små Solstråle Historier


Gæst VuffeMoar
 Share

Recommended Posts

Gæst VuffeMoar

For et par uger siden, stod Silu og jeg udenfor banken, da der kom en ældre dame ud (65-70 år) og stoppede op foran Silu, jeg forventede straks en dundertale om farlige hunde osv., men istedet kom der et "Nååååårh hvor er du sød" og så en længere "samtale" de to imellem, alt imens han blev fodret med 2-300 g. godbidder og hele rumpetten gik i logre tilstand :-D

 

 

 

For et stykke tid siden, gik vi ude på vejen og der står en mor med sin datter et stykke længere fremme. Jeg er blevet lidt "forvænt" og ventede egentlig bare på, at hun trak barnet til sig i panik, men det skete ikke, jeg gjorde Silu's snor lidt kortere, imens vi gik forbi. Silu's attitude overfor børn er "barn...må...hilse..." der findes intet bedre end børn i hans verden. Og moderen udbryder "Nej, hvor er han dog bare en glad og lykkelig hund at se på". Behøver jeg at sige, at mit hjerte svulmede der og at jeg lige blev 20 cm. højere :lun:

 

 

 

Silu elsker børn og børn elsker ham, så når min kusine på 12 år kommer på besøg, så hænger han i hælene på hende 24/7 og de fører lange samtaler, om hvad ved jeg ikke :lol:

 

Eller når han er på weekend hos sin gamle ejer m. børn og ny "søster" (kan ikke helt huske racen, men noget stor muskelhund) og skal sove, så må sønnen ligge helt oppe i hoved enden med benene ude på natbordet, for der ligger ca. 60-70 kg hunde i fodenden og fylder :roll:

 

 

 

Og så har Silu en underlig ide med, at han altid skal ligge under dynen, selv i stegende hede og løfter jeg ikke dynen for ham, så skubber han til den indtil jeg giver op og løfter...Jeg kan efterhånden ikke sove uden at have puttet i ske med ham :lun:

 

 

Nå, kan ikke lige huske flere solstråle historier lige nu :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle dejlige historier :hjerte: Jeg har været til rally-konkurrence idag og blev glædeligt overrasket over at se en amstaff til prøve. Hun blev nr. 2 efter os - tror hun fik 98 eller 99 ud af 100 - så havde godt nok ondt af hende... hun må jo aldrig komme længere end begynderklassen pga. den skide snor :evil:

 

Hvor må det være frustrerende som hundeejer, når både hund og fører SÅ gerne vil, og så skal det være noget så fjollet som et linepåbud der stopper det...

Han må jo gerne stille op med mundkurv på, men han kan jo ikke deltage lige så snart snoren skal af :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...