Hop til indhold

Livet som omplaceringshund hos mig


Dinah
 Share

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nurh :lun: Hvordan gik det med at møde dine forældres hund?

 

Gik super fint:hjerte::hjerte:

Mine forældres sheltie elsker mig jo for vildt, så hun var noget under pres, da jeg kom med Rosita. Hun ville jo gerne "overfalde" mig totalt, men Rosita var jo også spændende.

Lucca var mere interesseret i Rosita end omvendt.

Cleo ville jo ikke sidde hos mine forældre, men det vil Rosita RIGTIG gerne:lun:, så der var lidt jalouxi fra Luccas side. Rosita var ligeglad :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Igår aftes var hun alene i 3 timer og 53 minutter :banan::banan: klarede det til UG med kryds og slange. Lidt irriteret var hun dog efter 2 timer, at jeg ikke var kommet hjem endnu:roll:, men efter lidt irriteret gøen on/off i max 1½ minut lagde hun sig i sofaen og først efter 1 time og 10 minutter flyttede hun sig fra sofa til stol, hvor hun så sov til jeg kom hjem. :gab:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Igår aftes var hun alene i 3 timer og 53 minutter :banan::banan: klarede det til UG med kryds og slange. Lidt irriteret var hun dog efter 2 timer, at jeg ikke var kommet hjem endnu:roll:, men efter lidt irriteret gøen on/off i max 1½ minut lagde hun sig i sofaen og først efter 1 time og 10 minutter flyttede hun sig fra sofa til stol, hvor hun så sov til jeg kom hjem. :gab:

 

Hvor er hun bare dyyyygtig:klap:

 

Sejt siger jeg bare.

Link til indlæg
Del på andre sites

OPDATE 1 MDR:

 

NU har jeg været hos min nye familie i en måned og jeg eeeeeeelsker livet her. Måske savner jeg alle mine løver indimellem, men tænker ikke så meget over det, for her hygger jeg MEGET hos min hundemor. Men de tre skægge unger, der bor her, hygger jeg også med. Min hundefar han redder mig eller i hvert fald forsøger at redde mig, hver formiddag, når mor finder selen frem, for så løøøøøber jeg ind til ham og gemmer mig, gør jeg:slem: men min mor finder mig ALTID:stupid:

Hader at få kolde poter om morgenen:evil: Min mor fatter bare ikke, at når jeg nu tisser så hurtigt, så vil jeg altså hjem igen. Hun fortsætter sgu:shock: så nu sætter jeg mig på numsen og lader mine 2 kg veje MEGET:slem:

 

Jeg har lært en masse tricks og jeg danser og danser, og mor hun er bare SÅ imponeret af mig, og jeg elsker at gøre hende så glad.:lun:

 

Om natten sover jeg i mors og fars seng:slem: de siger, jeg fylder mere end Cleo gjorde, men come on . . .. . jeg er jo en chi på 2 kg:engel: men nu har de altså købt en ekstra seng, som de har suret fast på deres seng, så nu har vi 2 meter gange 2 meter:klap:

 

Jeg har fået en masse nye hundevenner, men jeg gider altså ikke, at de snuser mig for meget i numsen, og så får de altså lige besked:slem:

Redigeret af Dinah
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er begyndt at gø, hvis hun ikke er helt forberedt på, hvor vi er:blink: men hvis vi lige tydeligt rejser os fra sofa, gir hende en godbid, når vi går ovenpå eller ud til postkassen, så er alt fint:mrgreen:

 

Der mærker vi så døvheden lidt, men det er jo fair nok, så vi gør lige lidt ekstra på det punkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Næsten 4 mdr i Farum

Sikke et vældigt år, hvor jeg endte med at flytte ind hos Cleos gamle mor i Farum. Og jeg elsker det <3

 

Om natten sover jeg selvfølgelig stadig i midten, men min mor mener, jeg fylder en del, så hun har købt en seng mere, som hun har bundet på den store, så nu har vi 2x2 meter ;-) Jeg ER jo en stor hund :0))

Når mor så står op om morgenen, så kryber jeg ind til min far, og så råhygger vi lige i et kvarters tid, inden vi går nedenunder.

Her bliver jeg altid sådan på en måde præsenteret i døren ud til køkkenet, hvor alle siger: Aiiii godmorgen, Rotissa. Lille Leonora er sjov, for hun kan ikke sige Rosita, men Rotissa er fint nok, jeg kan jo ikke høre det alligevel ;-):mrgreen:

Her den anden morgen stod jeg op med min mor i stedet for at snue hos far. Da hun så lavede tegn til, at hun ville bære mig ned, skyndte jeg mig altså ind til far, for jeg SKAL jo med ham ned og præsenteres!!! mor altså!!:fornaermet:

 

Jeg har nogle forskellige liggesteder: I min buttercup i min egen IKEAstol i stuen, en lille kurv i køkkenet, et tæppe/transportbox i gangen, ovenpå alle de sammenrullede håndklæder ovenpå og så i den store seng :mrgreen:. Når mor går i bad, så åbner hun lige et toiletskab og så hopper jeg derind imens hun bader. Det er altså hyx.:lun:

 

Gåture gider jeg lidt mere nu, når det ikke er så koldt, men jeg lover jer . . . . jeg går IKKE langt, for jeg hader de der våde poter :genert:

Jeg har fået en go hundeveninde i en Golden, der hedder coco. I starten var Cocos mor sådan: Pas nu på Coco - hun er jo så lille:evil: Jeg er ikke lille - jeg er stor:evil: og i hvert fald så hopper Coco skræmt tilbage, hvis jeg synes, hendes næse er for stor ved min numse:roll:

 

Glæder mig til sommer, for jeg elsker varme. Mor siger, at vi faktisk har en hyggelig have og hun er sikker på, at jeg ikke er den type, der vil gø ved hegnet:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...