Hop til indhold

Livet som omplaceringshund hos mig


Dinah
 Share

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dejlige updates. :5up:

 

Dag 3-mandag: Idag mødte vi 2 hunde (en stor langøret én og dsg-hvalp). Begge gange stopper hun, når hun ser dem. "gør" lidt. frem - hilse - hurtigt væk og lidt frem igen - ved hvalpen viste hun tænder, for ligesom at sige jeg er altså "større" end dig - hehe. Det er ikke helt det billede, som janni har af hende. Hun plejer at være glad for at hilse, men som hun skrev igår, så blev hende og Shakira "overmandet" en en stor hund, da de netop kom ind på udstillingen, så måske dét sammenholdt med alle de nye indtryk er nok årsagen.

 

Lige til det markerede: Som du jo også ved fra Cleo, kan hunden godt være anderledes i starten, før den er rigtig faldet til. I starten da jeg havde Shabi (måske den første måneds tid), kunne hun jævnligt finde på at gø eller knurre af fremmede mennesker, vi passerede på gåturene. Det var ikke noget, Janni havde oplevet, og hun holdt også op med det igen, da hun var blevet mere tryg. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige updates. :5up:

 

 

 

Lige til det markerede: Som du jo også ved fra Cleo, kan hunden godt være anderledes i starten, før den er rigtig faldet til. I starten da jeg havde Shabi (måske den første måneds tid), kunne hun jævnligt finde på at gø eller knurre af fremmede mennesker, vi passerede på gåturene. Det var ikke noget, Janni havde oplevet, og hun holdt også op med det igen, da hun var blevet mere tryg. :-)

 

Ja, jeg tror også det er hovedårsagen. Kan jo se, at hun blir mere og mere tryg for hver gåtur:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige updates. :5up:

 

 

 

Lige til det markerede: Som du jo også ved fra Cleo, kan hunden godt være anderledes i starten, før den er rigtig faldet til. I starten da jeg havde Shabi (måske den første måneds tid), kunne hun jævnligt finde på at gø eller knurre af fremmede mennesker, vi passerede på gåturene. Det var ikke noget, Janni havde oplevet, og hun holdt også op med det igen, da hun var blevet mere tryg. :-)

 

lidt update til dette: her i ugen der det gået meget fremad i mødet med andre hunde. Hun farer ikke skræmt tilbage bag mine ben mere - dog viser hun lige sine små faaaarlige tænder:lol: og derefter ænser hun dem ikke:5up: Hun er samtidig også blevet meget mere tryg på gåturene og går hurtigere og hurtigere:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt samlet opdate:

 

Det går bare super godt:lun: knuselsker det lille væsen:lun:

Min mand er rigtig glad for hende nusser o hygger med hende:hjerte: men når han skal fortælle venner om hende, så er det DINAHs hund og at hun er en lille rotte etc etc:lol: Men hvem bliver smækfornærmet, hvis hun ikke lægger sig ved siden af ham om aftenen, når vi går i seng?????:slem:

 

Hun er faldet rigtig godt til og er tryg ved os alle. I starten var hun lidt nervøs ved gåturene, men nu pisker hun glad afsted.

I starten blev hun jo let forskrækket men efter 1 uge, så kender hun alle vores og træernes bevægelser :mrgreen:

 

Alene hjemme gik super i de første dage, men da det så gik op for hende, at hun skulle blive her, gik det lidt tilbage - men er sikker på at det nok skal lykkes:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Lidt samlet opdate:

 

Det går bare super godt:lun: knuselsker det lille væsen:lun:

Min mand er rigtig glad for hende nusser o hygger med hende:hjerte: men når han skal fortælle venner om hende, så er det DINAHs hund og at hun er en lille rotte etc etc:lol: Men hvem bliver smækfornærmet, hvis hun ikke lægger sig ved siden af ham om aftenen, når vi går i seng?????:slem:

 

Hun er faldet rigtig godt til og er tryg ved os alle. I starten var hun lidt nervøs ved gåturene, men nu pisker hun glad afsted.

I starten blev hun jo let forskrækket men efter 1 uge, så kender hun alle vores og træernes bevægelser :mrgreen:

 

Alene hjemme gik super i de første dage, men da det så gik op for hende, at hun skulle blive her, gik det lidt tilbage - men er sikker på at det nok skal lykkes:genert:

 

Lyder til at det går rigtig godt :-)

 

Har vist aldrig fået sagt tillykke med hende.. Tror jeg har været på ferie da I har fået hende..

 

Såå KÆMPE tillykke... Hun lyder til at være en dejlig vuf:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt samlet opdate:

 

Det går bare super godt:lun: knuselsker det lille væsen:lun:

Min mand er rigtig glad for hende nusser o hygger med hende:hjerte: men når han skal fortælle venner om hende, så er det DINAHs hund og at hun er en lille rotte etc etc:lol: Men hvem bliver smækfornærmet, hvis hun ikke lægger sig ved siden af ham om aftenen, når vi går i seng?????:slem:

 

Hun er faldet rigtig godt til og er tryg ved os alle. I starten var hun lidt nervøs ved gåturene, men nu pisker hun glad afsted.

I starten blev hun jo let forskrækket men efter 1 uge, så kender hun alle vores og træernes bevægelser :mrgreen:

 

Alene hjemme gik super i de første dage, men da det så gik op for hende, at hun skulle blive her, gik det lidt tilbage - men er sikker på at det nok skal lykkes:genert:

 

Haaaaaa, griner af din mand. :lol::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Aaaaw mini hunde"tøj" :-) Oskar får også kun gaver når han har været dygtig, eller :engel:

 

Det er et svar der overlader en til gætterier, men det er ikke svært for mig, for jeg er dygtig på området, tror jeg:engel:

 

Oskar er bare en BEGAVET hund:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...