Hop til indhold

Svea...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tilltkke med valget:5up: Nøj hvor jeg glæder mig til at kramme beagle hvalp:mrgreen:

 

Det skal du nok få rig mulighed for :)

 

Tillykke med hende.

 

Tak :kys:

 

Tillykke med valget - som vi også har talt om, så synes jeg du har truffet det helt rigtige valg! :-D

 

Off topic: Jeg sender dig lige en panik-pb :lol:

 

Jeg har det også rigtig godt med det valg. Tak for hjælpen :kys:

 

Off topic: ok :mrgreen:

 

Hvor lækkert I nu har fået sat ansigt på hende :-) Jeg tror hun er et deeejligt valg.. Men det er måske fordi jeg bare synes beaglehvalpe er fantastiske hver og en ;-)

 

Hun er så sød... Men det er de alle nu... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Åårh manner - hun er lige til at spise :blink:

Gal mand hvor er hun bare lækker og så skøn :-D

 

Stort tillykke med hende og nu er der da ikke længe til :5up:

 

 

Glæder mig til at se hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åårh manner - hun er lige til at spise :blink:

Gal mand hvor er hun bare lækker og så skøn :-D

 

Stort tillykke med hende og nu er der da ikke længe til :5up:

 

 

Glæder mig til at se hende :-D

 

Ja hun er bare nuser :lun:

 

Nej på torsdag 8 dage skal vi hente hende... Jeg synes det er lidt surrealistisk... Og er meget spændt på hvad scar siger til at vi tager hende med hjem... Han er meget obs på alle hvalpene når vi er der. Smider sig i playbow og gør af dem. Men det lufttryk der kommer af hans vov får dem til at sætte sig, og så sidder de bare og kigger på ham... Og han kan hurtigt få numsen med sig hvis der kommer en hvalp bagfra, uh ja dem skal man holde godt øje med :lol: Han tager det faktisk meget pænt, pænere end jeg lige umiddelbart havde regnet med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Ja hun er bare nuser :lun:

 

Nej på torsdag 8 dage skal vi hente hende... Jeg synes det er lidt surrealistisk... Og er meget spændt på hvad scar siger til at vi tager hende med hjem... Han er meget obs på alle hvalpene når vi er der. Smider sig i playbow og gør af dem. Men det lufttryk der kommer af hans vov får dem til at sætte sig, og så sidder de bare og kigger på ham... Og han kan hurtigt få numsen med sig hvis der kommer en hvalp bagfra, uh ja dem skal man holde godt øje med :lol: Han tager det faktisk meget pænt, pænere end jeg lige umiddelbart havde regnet med.

 

Hi, hi - kan se det for mig :lol::lun:

 

Tror Oscar bliver alletiders storebror, der nok skal tryne de hanhunde der synes Svea er for lækker og ikke vil lade hende være i fred :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi, hi - kan se det for mig :lol::lun:

 

Tror Oscar bliver alletiders storebror, der nok skal tryne de hanhunde der synes Svea er for lækker og ikke vil lade hende være i fred :-)

 

Jeg tror også han vokser med opgaven når vi kommer hjem, og der kun er hende. 7 hvalpe der er her og der og alle vegne kan godt være lidt overvældende tror jeg han synes :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg fatter det heller ikke... Men det er altså lige om snart :mrgreen:

 

Nogen kan ikke vente llængere? :blink:

 

Det bliver skønt med nogle storebror/lillesøster historier :5up:

 

Specielt dem hvor han tryner alle dem der fatter interesse for lillesøster.

 

Huske at tage billeder når "lige om snart" sker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der nye billeder :blink:

Vi var lige et smut forbi opdrætterne i dag. Ihh hvor er der bare gang i hvalpene nu :shock: tror så småt de begynder at glæde sig til at hvalpene bliver hentet :mrgreen:

 

Vi havde Svea's sele med, en vest fra puppia, som hun fik på et kort øjeblik. Det rørte hende da langsomt. Så det var dejligt!

 

Her er lige lidt billeder :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Så er der nye billeder :blink:

 

 

Vi var lige et smut forbi opdrætterne i dag. Ihh hvor er der bare gang i hvalpene nu

:shock: tror så småt de begynder at glæde sig til at hvalpene bliver hentet :mrgreen:

 

 

Vi havde Svea's sele med, en vest fra puppia, som hun fik på et kort øjeblik. Det rørte hende da langsomt. Så det var dejligt!

 

 

 

Her er lige lidt billeder

:engel:

 

 

 

Nårh, hvor er hun da bare lækker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der nye billeder :blink:

 

 

Vi var lige et smut forbi opdrætterne i dag. Ihh hvor er der bare gang i hvalpene nu

:shock: tror så småt de begynder at glæde sig til at hvalpene bliver hentet :mrgreen:

 

 

Vi havde Svea's sele med, en vest fra puppia, som hun fik på et kort øjeblik. Det rørte hende da langsomt. Så det var dejligt!

 

 

 

Her er lige lidt billeder

:engel:

 

 

Sikke de vokser! hun er bare mums:mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Så er der nye billeder :blink:

 

 

Vi var lige et smut forbi opdrætterne i dag. Ihh hvor er der bare gang i hvalpene nu

:shock: tror så småt de begynder at glæde sig til at hvalpene bliver hentet :mrgreen:

 

 

Vi havde Svea's sele med, en vest fra puppia, som hun fik på et kort øjeblik. Det rørte hende da langsomt. Så det var dejligt!

 

 

 

Her er lige lidt billeder

:engel:

 

 

hun er fin :)

 

Hvor er tiden gået hurtigt!!! ....men hvor godt for jer! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er noget skeptisk overfor hende... Men når der kun er hende, så er han mere rolig...

 

Vi må lige finde en dag hvor Stella og dig kan møde hende :)

Han er nok meget forsigtig pga. hundemor, sådan nogle skal man jo ikke spøge med :-)

 

Vi skal helt sikkert finde en dag :-D Nu skal hun lige falde lidt til, og så holder jeg kalenderen wide open derfra..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...