Hop til indhold

Foderspand


Maria84
 Share

Recommended Posts

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe en god foderspand? Den skal gerne kunne indeholde en stor pose foder (ca. 15 kg).

 

Jeg har kigget lidt rundt på internettet, men synes ikke der er mange at vælge imellem og ofte er de ret dyre :???:

 

Håber i kan hjælpe :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en foderspand (15 kg) købt ved Olivers. Den er vi glade for. Kan ikke lige helt huske prisen, men de er ikke dyre.

 

Fandt lige priserne...

13,5 kg spand - 65 kr. (kan indeholde 15 kg)

4 kg - 45 kr.

 

Har en af hver. Fylder over efterhånden i 4 kg. spanden, så jeg ikke skal bøvle med 15 kg hver gang vi fodrer ;-)

 

www.olivers.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

uuh, godt tip :P

 

har lige tjekket deres ugeavis, kan godt nok ikke se noget om foderspand.. er det en af dem man får med når man køber foder?

 

Jeg kan se dem på deres hjemmeside. Du får lige deres priser.

 

1,4 kg 50 kr

 

12 kg 219 kr

 

20 kg 279 kr

 

Det er kun de 2 store der har hjul under.

 

Du kan se dem øverst på side 70 i deres tilbudsavis.

Link til indlæg
Del på andre sites

Købte en af dem fra Bilka i sidste uge, den lille, men selv om jeg har en lille hund, køber jeg jo 2 kg alligevel, og så kan hele posen ikke være deri, og det er da ærgeligt:stupid:,

 

Men det er skønt, den er af plastik, da den jeg har fået af dyrhandleren er af metal, og den er sat sammen med gaffatape, den holder ikke særlig godt....

 

Vil lige prøve, at google dem i skriver om fra "Olivers", da det lyder som en fornuftig pris. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg HADER at foderspande er så skidedyre..

 

De fleste dyrehandlere har mellem 30 og 300 stående i baglokalet, så ofte kan man tale sig til en.. Dog er nogle af dem rigtig nærige, og på trods at af min mor troligt havde købt alt sit kattemad i næsten 10 år hos samme forhandler, ville de IKKE give hende en foderspand (og de havde 50+ stående fremme i butikken)..

 

Hvis du boede i nærheden måtte du gerne få en, jeg har vist i overskud..

 

Supermarkederne har af og til dem fra Pedigree til småpenge..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...