Hop til indhold

Rallytræningstråden (fælles)


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kommer aldrig til at forstå, dem der kan overskue så meget, en aktivitet, med mere end en hund er lige i overkanten af mine evner :mrgreen: held og lykke til dig!

 

Hvem har sagt man skal kunne overskue det?

 

Jeg tror bare man skal kaste sig ud i det :-D Og ikke tænke alt for meget - især ikke tænke over, at den ene hund har debut i både rally o LPE!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyyyygtig. ;-)

 

Så skal vi bare finde ud af, hvornår vi skal tage af sted. Skal vi heppe på Anne og Holly i championklassen? Eller bliver det for lang en dag?

 

I skal tage afsted i god tid, så I kan heppe på os i LP. Carla er mega utrænet og skal starte kl 3 - Spot er på ingen måde klar til Eliten, men er meldt til i eliten! We need the support :blink: Eller om ikke andet, så har vi brug for nogen at grine med. Især når Carla laver 20 stillingsskift på 10 sekunder, eller selv laver stå-sit-dæk under gang... :mrgreen:

 

Ej kom i god tid, så vi lige kan sige hej og snakke!

Link til indlæg
Del på andre sites

I skal tage afsted i god tid, så I kan heppe på os i LP. Carla er mega utrænet og skal starte kl 3 - Spot er på ingen måde klar til Eliten, men er meldt til i eliten! We need the support :blink: Eller om ikke andet, så har vi brug for nogen at grine med. Især når Carla laver 20 stillingsskift på 10 sekunder, eller selv laver stå-sit-dæk under gang... :mrgreen:

 

Ej kom i god tid, så vi lige kan sige hej og snakke!

 

Lyder underholdende. :lol: Hvad tid skal I op?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Siri overnatter du hos en bekendt egentlig? Nu da den står på prøver både lørdag og søndag. Jeg kunne godt overveje at sove hos min mor.. for så kan vi komme og kigge om søndagen også :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ej vi er langt fra klar til eliteklassen, men vi glæder os tilgengæld til atprøve klassen og få lidt erfaring :)

vi skal bo i KBh C. Er det mon langt derfra?

 

Det er bare fedt at I glæder jer :-)

Vil skyde på at det tager omkring 45-50 min. fra københavn af... Har lige tjekket krak fra mig af, og det tager 45 min. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er altså sød ... der er ikke noget der hedder Kbh C :kys:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:drille:

Jaja... Smartass storby-Iben :blink: så K da! kbh K, downtown, centrum, city - anyway, vi skal bo på Nyhavn som vi plejer.:-D Denne gang dog kun med 4 hunde, så vi satser på at kunne få en tur uden at skulle stille op til de første 10 fotograferinger. For når man kommer med 8 BCer på Nyhavn, så får man lidt opmærksomhed... Har jeg lært!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jaja... Smartass storby-Iben :blink: så K da! kbh K, downtown, centrum, city - anyway, vi skal bo på Nyhavn som vi plejer.:-D Denne gang dog kun med 4 hunde, så vi satser på at kunne få en tur uden at skulle stille op til de første 10 fotograferinger. For når man kommer med 8 BCer på Nyhavn, så får man lidt opmærksomhed... Har jeg lært!

 

Hahaha, det kan jeg godt huske du skrev om efter jeres LP prøver her på sjælland. Tænkte godt at det var i Nyhavn du skulle bo :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaja... Smartass storby-Iben :blink: så K da! kbh K, downtown, centrum, city - anyway, vi skal bo på Nyhavn som vi plejer.:-D Denne gang dog kun med 4 hunde, så vi satser på at kunne få en tur uden at skulle stille op til de første 10 fotograferinger. For når man kommer med 8 BCer på Nyhavn, så får man lidt opmærksomhed... Har jeg lært!

 

Det er hyggeligt, så kan vi vinke til hinanden når jeg går tur ved Operahuset på den anden side :vinken:

 

Kan man overhovedet komme frem i Nyhavn med 8 BC'er? Jeg forestiller mig en skrækkelig masse rod med for mange hundesnore og udeserveringer samlet på et sted - selvom det selvfølgelig er uden for sæson nu :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...