Hop til indhold

Angels Babyer - K-kuldet


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Jeg synes sq også det er vildt..Men han er kæmpestor :shock: ikke sådan høj men megalang..Han virker ikke tyk..Jeg gad godt (efter løvestandard) at han føltes tykkere på ribbenene..

Så du ham forresten ikke i Herning? Jo du gjorde da..Han løb over til en dame med en hel pakke salami han havde hugget henne ved os :mrgreen:

 

 

Skal vi ikke snart se lidt nye billeder af ham ?:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor spændende :klap:

 

Hvem skal have Kissed by an Angel? Han er godt nok smuk. :hjerte:

 

Argh, så kom jeg lige til at gå ind på hjemmesiden for at lure på hvalpebilleder... og så ser jeg, at Kissed by an Angel er ledig! No fair! :evil: Janni, det nytter simpelthen ikke, at du har sådan nogle lækre, ledige hvalpe, fornuften ryger jo fuldstændig ud af vinduet. :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh, så kom jeg lige til at gå ind på hjemmesiden for at lure på hvalpebilleder... og så ser jeg, at Kissed by an Angel er ledig! No fair! :evil: Janni, det nytter simpelthen ikke, at du har sådan nogle lækre, ledige hvalpe, fornuften ryger jo fuldstændig ud af vinduet. :fyfy:
Der kommer snart nye billeder...

Ham kissed by an Angel har det blideste temperament.. Ikke en bangebuks men bare sådan lidt ferdiand agtig.. Og så kan han kun komme ind fra løbetidsgården hvis jeg sætter en transportkasse ned. Så spurter han ind i den og lader sig hejse op..De andre ryger bare ind med et snuptag i pelsen..Men ikke ham det lille Kalle-dyr :lun: Natascha er vild med ham, men vi skal IKKE beholde flere fra det kuld ..nej!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kommer snart nye billeder...

Ham kissed by an Angel har det blideste temperament.. Ikke en bangebuks men bare sådan lidt ferdiand agtig.. Og så kan han kun komme ind fra løbetidsgården hvis jeg sætter en transportkasse ned. Så spurter han ind i den og lader sig hejse op..De andre ryger bare ind med et snuptag i pelsen..Men ikke ham det lille Kalle-dyr :lun: Natascha er vild med ham, men vi skal IKKE beholde flere fra det kuld ..nej!

 

Så må I jo af med ham Elvis lækkermås :lun::hjerte::lun::hjerte::lun::hjerte::lun:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kommer snart nye billeder...

Ham kissed by an Angel har det blideste temperament.. Ikke en bangebuks men bare sådan lidt ferdiand agtig.. Og så kan han kun komme ind fra løbetidsgården hvis jeg sætter en transportkasse ned. Så spurter han ind i den og lader sig hejse op..De andre ryger bare ind med et snuptag i pelsen..Men ikke ham det lille Kalle-dyr :lun: Natascha er vild med ham, men vi skal IKKE beholde flere fra det kuld ..nej!

 

Uhh, det lyder lige som det type temperament, jeg gerne vil have i en ny hund. :lun: Men kan jo ikke få hvalp uden ordentlig lang ferie. :evil: Og så synes Tyson jo, at hvalpe er dumme - en tævehvalp ville han nok kunne tolerere, men en hanhvalp! Ad-bad, skrid pomfrit, tror jeg, at han ville sige. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh, det lyder lige som det type temperament, jeg gerne vil have i en ny hund. :lun: Men kan jo ikke få hvalp uden ordentlig lang ferie. :evil: Og så synes Tyson jo, at hvalpe er dumme - en tævehvalp ville han nok kunne tolerere, men en hanhvalp! Ad-bad, skrid pomfrit, tror jeg, at han ville sige. :???:
Det er jo snart jul og begefter sner du sikkert inde i et par uger :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu skal vi kun gå oppe fra træet..er det 100 m? De har måtte grave den der tværvej ud med en gummiged..Tror jeg tager nogle billeder i morgen..Folk tror jo ikke på at bunkerne i vejsiden er 1½-2 meter høje :hmm:

 

NEEEEJ! Da ikke af sneen:fornaermet:

Af hvalpene:mrgreen: (Specielt ham med B)

Hmm.. Så er det jo lige før, at Dexter og jeg godt kan kigge forbi med en kage:pift: (For det er helt klart kun for at aflevere en kage, at vi kommer)

Så kan Dexter jo ligefrem tisse af på vej hen til jeres hus:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

NEEEEJ! Da ikke af sneen:fornaermet:

Af hvalpene:mrgreen: (Specielt ham med B)

 

Hmm.. Så er det jo lige før, at Dexter og jeg godt kan kigge forbi med en kage:pift: (For det er helt klart kun for at aflevere en kage, at vi kommer)

 

Så kan Dexter jo ligefrem tisse af på vej hen til jeres hus:blink:

God idé jeg trænger sq snart til en kage..Altså det er jo kun for kagens skyld du må komme:pift: jeg skal jo slet ikke prale med min lille zorro hund som fik cert :engel: eller med min træning af det lille skvat :engel: han kan jo handles uden nogen former for snor..Han er virkelig en blærerøvshund :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Han får Beethoven pels :engel: God til udstilling men stort arbejde mellem udstillingerne :slem:

 

Ja jeg havde lidt godt gættet det... Men fuck altså, det kunne man nu godt overleve hvis det var ægte kærlighed, ikke :lol: Tror han får nogle flotte paceringer, hold da helt op. Og må faktisk indrømme at han er endnu smukkere i løveklip.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg havde lidt godt gættet det... Men fuck altså, det kunne man nu godt overleve hvis det var ægte kærlighed, ikke :lol: Tror han får nogle flotte paceringer, hold da helt op. Og må faktisk indrømme at han er endnu smukkere i løveklip.
Tark :mrgreen: Hvordan går det med Milo? Er det ikke al for lang tid siden jeg har set billeder af ham? forresten har jeg sendt hans pas afsted..Så hvis det forsvinder igen så hænger jeg mig, når sneen er væk :engel::slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...