Hop til indhold

Angels Babyer - K-kuldet


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

God idé jeg trænger sq snart til en kage..Altså det er jo kun for kagens skyld du må komme:pift: jeg skal jo slet ikke prale med min lille zorro hund som fik cert :engel: eller med min træning af det lille skvat :engel: han kan jo handles uden nogen former for snor..Han er virkelig en blærerøvshund :mrgreen:

 

Jeg vælger at lukke totalt af for Zorro-praleriet (Er der mon ved at blive udviklet lidt søskende-rivaliseren her;-))

Dexter tager revance i det næste år:fornaermet:

 

Bare vent til skvattet bliver unghund:slem: Tror du så det varer ved?:blink:

Men vil rigtig gerne se hvad han kan nu, den lille fis:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tark :mrgreen: Hvordan går det med Milo? Er det ikke al for lang tid siden jeg har set billeder af ham? forresten har jeg sendt hans pas afsted..Så hvis det forsvinder igen så hænger jeg mig, når sneen er væk :engel::slem:

 

 

Jeg skrev i en eller anden anden tråd du havde med hvalpebilleder for et stykke tid siden, at jeg HAR fået passet. Jeg fik et helt chock da jeg åbnede kuverten. Så tak for det :-D

 

Ja nu du selv opfordrer til det, så går jeg lige kort OT i don tråd og svarer. Det går rigtig godt med Milo. Hans ører har det meget meget bedre (næsten ikke noget vi ser noget til mere), men han slikker desværre lidt poter. Vi passer meget på med sne og salt, og skyller dem selvfølgelig når vi kommer ind, men den ekstra poteopmærksomhed gør jo at de er det mere spændende at slikke på :damn:Han er simpelthen så dejlig, og vi eeelsker ham :hjerte:Han nyder rigtig snevejret, og hopper stadig rundt i hvalpet livsglæde i den fælles have ude begved hvor I var med ude da I var på besøg. Jo det er meget for dårligt med de billeder, vores kamera har stået alt alt for stille på de seneste. Jeg lover dig nogle billeder af ham meget snart, hans kennelmor skal jo kunne følge med :hjerte: Håber forresten at vi kan få mulighed for at ses snart igen- fuck han havde det sjovt i din løvepark sidst.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Fineste Heartbeat. Han er virkelig speciel! :lun: Det kunne være fint med en helt hvid hund og en mørkere én.
Det kunne være rigtig fint :mrgreen:

 

 

Ja han er meget speciel...Og holder farven fint.. Han blev klippet ned i sommers... Natascha sagde "var det heartbeat du sagde jeg skulle klippe ned?"Jeg var optaget af noget andet og sagde ja... og opdagede det først da han var nøgen :shock:..Men hold da kæft en krop! Den ser man jo ikke for pelsen... Hans ryglinie er total lige og hans brystkasse har både bredde og dybde..Noget de fleste løver mangler... Og så har han jo det typiske tjekkiske temperament..Intet kan slå ham ud..og han er ikke bange for noget som helst... Og så er han sjov..Selvom han er voksen nu så glemmer han det når han kigger på mig og giver mig "blikket"..Så kommer jeg til at grine og så spilelr han klovn...

Hans temperament var lige noget for Potil og flipsen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være rigtig fint :mrgreen:

 

 

Ja han er meget speciel...Og holder farven fint.. Han blev klippet ned i sommers... Natascha sagde "var det heartbeat du sagde jeg skulle klippe ned?"Jeg var optaget af noget andet og sagde ja... og opdagede det først da han var nøgen :shock:..Men hold da kæft en krop! Den ser man jo ikke for pelsen... Hans ryglinie er total lige og hans brystkasse har både bredde og dybde..Noget de fleste løver mangler... Og så har han jo det typiske tjekkiske temperament..Intet kan slå ham ud..og han er ikke bange for noget som helst... Og så er han sjov..Selvom han er voksen nu så glemmer han det når han kigger på mig og giver mig "blikket"..Så kommer jeg til at grine og så spilelr han klovn...

Hans temperament var lige noget for Potil og flipsen :mrgreen:

 

 

UHA tror underholdningen ville være sikret!! :banan:

Selvom jeg ikke er sikker på at gigant-egoet ville kunne holde til at blive set med sådan en løve-skønhed :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne se en løve apportere en fasan, hare, due, m.m. :lol: :blink:

 

Sidder nostalgisk og læser tråden igennem igen:lun:

 

Og så kan jeg så nu fortælle at Boris er hamrende dygtig til at apportere og snuser rundt i krattet som en anden jagthund, når vi er i hundeskoven... Han har en fasan- og en vildandbamse og er hamrende dygtig til at apportere med disse...! Så man kan faktisk få en jagtløve:mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...