Hop til indhold

Dickes Babyer - L-kuldet


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Hvor ser han lille ud - Let them talk. Hvordan trives han?

Rigtig godt... Jeg var ellers temmelig benge for at Natascha skulle få taget livet af ham mens hun passede ham..Men jeg turde sq ikke smugle ham med op til dig..Tænk hvis jeg var blevet taget i tolden :shock: Jeg har i forvejen beskyldningen om alle de hunde der nu er smittet med alverdens ting i Sverige hængende på mig :evil:

Men han overlevede altså og er begyndt at spise rigtig mad nu :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Troglodyt

Det var dejligt at høre at han overlevede - og endda er begyndt at spise rigtig mad!:klap::klap::klap:

 

Rigtig godt... Jeg var ellers temmelig benge for at Natascha skulle få taget livet af ham mens hun passede ham..Men jeg turde sq ikke smugle ham med op til dig..Tænk hvis jeg var blevet taget i tolden :shock: Jeg har i forvejen beskyldningen om alle de hunde der nu er smittet med alverdens ting i Sverige hængende på mig :evil:

Men han overlevede altså og er begyndt at spise rigtig mad nu :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Må vi ikke få historien om, hvordan en Leo ender i en løvekurv? :-D

For det må da også været en lidt sjov historie:rolleyes:

Jo da :mrgreen: Pludselig var han ovre på hestemarken og gik og miavede (det var méns han stadig var en kat)..Lillebitte og kunne ikke engang spise selv..Kun lige fået øjne..Efter en hel dag hvor vi holdt øje med ham og han blev mere og mere desperat efter mælk, tog vi ham ind og gav ham flaske..Så hang han et par dage på maven af mig og vat til stor irritation..Han vadede rundt inden for blusen :slem: På 3 dagen vi havde ham gik han lidt rundt på gulvet og råbte MOar!! så pludselig kom DIcke farende og hev ham ind i sin kasse til hendes babyer..Han sugede sig straks fast på hendes patter..Og så blev han derinde... Nu er han hendes baby og ingen skal snuppe ham fra hende.. Hun venter pænt mens han får kattemad, så spiser hun resten og vasker ham..Aldrig har en en killing været så ren..Både i den ene og den anden ende.. :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Det er en rigtig sød historie. :lun: Lige til ude og hjemme :drille:

 

Godt at Dicke har sådan nogle veludviklede moderinstinkter!

 

Jo da :mrgreen: Pludselig var han ovre på hestemarken og gik og miavede (det var méns han stadig var en kat)..Lillebitte og kunne ikke engang spise selv..Kun lige fået øjne..Efter en hel dag hvor vi holdt øje med ham og han blev mere og mere desperat efter mælk, tog vi ham ind og gav ham flaske..Så hang han et par dage på maven af mig og vat til stor irritation..Han vadede rundt inden for blusen :slem: På 3 dagen vi havde ham gik han lidt rundt på gulvet og råbte MOar!! så pludselig kom DIcke farende og hev ham ind i sin kasse til hendes babyer..Han sugede sig straks fast på hendes patter..Og så blev han derinde... Nu er han hendes baby og ingen skal snuppe ham fra hende.. Hun venter pænt mens han får kattemad, så spiser hun resten og vasker ham..Aldrig har en en killing været så ren..Både i den ene og den anden ende.. :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jo da :mrgreen: Pludselig var han ovre på hestemarken og gik og miavede (det var méns han stadig var en kat)..Lillebitte og kunne ikke engang spise selv..Kun lige fået øjne..Efter en hel dag hvor vi holdt øje med ham og han blev mere og mere desperat efter mælk, tog vi ham ind og gav ham flaske..Så hang han et par dage på maven af mig og vat til stor irritation..Han vadede rundt inden for blusen :slem: På 3 dagen vi havde ham gik han lidt rundt på gulvet og råbte MOar!! så pludselig kom DIcke farende og hev ham ind i sin kasse til hendes babyer..Han sugede sig straks fast på hendes patter..Og så blev han derinde... Nu er han hendes baby og ingen skal snuppe ham fra hende.. Hun venter pænt mens han får kattemad, så spiser hun resten og vasker ham..Aldrig har en en killing været så ren..Både i den ene og den anden ende.. :mrgreen:

 

Jeg synes du skal skrive historien på din hjemmeside :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjahh .. Lille Leo kunne da godt være en chi-blanding ... ku han ik?

 

 

Arj ... jeg tænkte,at du kunne lave en side med "anekdoter fra et stort opdræt" ... det er jo ikke den første lidt "skæve" historie du har fra din tid som løvemor ...

 

Der var også Yogi der flyttede ind hos kattemor, fordi så fik han da i det mindste nogle søskende ...

Der er det du observerer, når Terry tar Spritte med rundt ...

Der er historien om en lillebitte 50-grams hvalp - der nu er en stor flot fyr ...

 

Og der er sikkert en millionmilliard andre historier, du kunne skrive, som ville være spændende og sjove for os andre at læse ..

Link til indlæg
Del på andre sites

En observation med Leo:

 

Ved en kat fra naturens side (instinkter) at den skal grave i jorden før den tisser osv? eller lærer dens mor den tdet?

 

Leo tisser der hvor hvalpene tisser..og skider også der hvor hvalpene skider..Og han graver ikke først i jorden/gulvet..Han sætter sig bare og når han er færdig går han videre.. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
totalt ynglingsløve :-D

Skal han ikke snart prøves på en udstilling, for jeg tror der er en stor karriere i vente :cool:

Vi har overvejet at tage ham med..Han har jo været med alle andre steder.. gågaden, skolen, dyrlægen, agilitybanen, togstationen osv. men jeg tror sq ikke de andre udstillere på sådan en udstilling har humor nok til at se det sjove i at have en leo med :mrgreen: men ellers vækker han opsigt alle steder..Overvejer at skrive på hjemmsiden at jeg jo nok må erkende at jeg igen har fået en korthårsløve.. Gad ellers godt løveklippe ham :banan:
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har overvejet at tage ham med..Han har jo været med alle andre steder.. gågaden, skolen, dyrlægen, agilitybanen, togstationen osv. men jeg tror sq ikke de andre udstillere på sådan en udstilling har humor nok til at se det sjove i at have en leo med :mrgreen: men ellers vækker han opsigt alle steder..Overvejer at skrive på hjemmsiden at jeg jo nok må erkende at jeg igen har fået en korthårsløve.. Gad ellers godt løveklippe ham :banan:

 

Jeg siger, tag chancen og udfordr deres rummelighed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...